Nostaa 480 kg. 100-340 mm .
Pieni ja näppärä peli. Ei vie paljon tilaa ja saa kätevästi pyörän pystyyn pikku huolto -yms.- hommien ajaksi
https://www.tyokalutori.fi/media/catalo ... stin.2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
LIFEMEMBERMulla on tuo motonetin versio, ja olen siihen oikein tyytyväinen ja hinta on edullinen muihin vastaaviin verrattuna.Rautahauli kirjoitti:Mulla on tuollainen pullotunkkiversio, samantyyppinen kun Motonetin malli, eli tämä.
On mun mielestä hankala käytettävä, taisin kerran nostaa sillä pyörän ylös. Sit ostin miniliftin, se on hyvä. Nostopöytä seuraavaksi, joskus tulevaisuudessa.
Jestas, onkohan tuossa joku pyöräkaupan myyntilisä? Motonetin vastaava maksaa 99..........Harikka kirjoitti:Tuossa Storm:in versio, Biltema:lla ja Motonet:illä on vastaavat, miun mielestä epäkäytännölliset kotitalli nysvääjän käyttöö.Kiwi kirjoitti:Millanen se pullotunkilla oleva on? Oisko kuvaa?
Storm Hydraulinen Mp-Nostin 179.00€
Renkaanvaihtoon riittää minilift ja on paljon kätsympi. Nostopöydällä olis taas parempi roplata kun ei tarvi kyykkiä (ja miniliftiä voi käyttää nostopöydällä), toi pullotunkkimalli on taas toisella puolella vähän tiellä. Mut joku tulee toimeen toisella, toinen toisella.Pave. kirjoitti:Mulla on tuo motonetin versio, ja olen siihen oikein tyytyväinen ja hinta on edullinen muihin vastaaviin verrattuna.Rautahauli kirjoitti:Mulla on tuollainen pullotunkkiversio, samantyyppinen kun Motonetin malli, eli tämä.
On mun mielestä hankala käytettävä, taisin kerran nostaa sillä pyörän ylös. Sit ostin miniliftin, se on hyvä. Nostopöytä seuraavaksi, joskus tulevaisuudessa.
Nostopöydässä on se huono puoli että kun pitäisi rengas vaihtaa niin ei oikein onnistu kun se on siitä kiinni..............
Ja sen öljynvaihdon nyt pystyy suorittamaan lattiallakin ja kaikkiin muihin hommiin tuo nostaa ihan riittävästi.
Tosta mallistaki onneks saa ton etupyörän kiinnitys kötöstyksen pois, parempi toi ekaviestin nostinsysteemi. Niinku tossa yllä kirjotin, nostopöydällä ei tee mitää ilman jonkinlaista nostinta jolla saa renkaan irti lattiasta.Vallu kirjoitti:Ei pahan hintainen:
http://www.koneita.com/moottorinosturit ... a_4009.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse käytän tallin katossa olevaa kettinkitaljaa. Renkaan vaihdossa todella kätevä ja nopea. Isompaa remppaa varten nostan pyörän taljalla ylös ja tuuppaan pöydän alle ja lasken pyörän sille. Ei tosin toimi matalassa tallissa.

Ja tähänkin taitaa päteä se vanha sanonta: toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... niin ja se kolmas vielä molemmista!Rautahauli kirjoitti:
Renkaanvaihtoon riittää minilift ja on paljon kätsympi. Nostopöydällä olis taas parempi roplata kun ei tarvi kyykkiä (ja miniliftiä voi käyttää nostopöydällä), toi pullotunkkimalli on taas toisella puolella vähän tiellä. Mut joku tulee toimeen toisella, toinen toisella.