Dynan ensiölaakeri

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Topias

Dynan ensiölaakeri

Viesti Kirjoittaja Topias »

Mulla vm. 2006 Dyna, jonka ensiölaakeri hajosi, kun ajettu 40000. Onko jollakin varmaa tietoa siitä, että nämä vm. 2006 6-lovinen laatikko ovat olleet jotenkin ongelmallisia. Täällä Turussa paikallinen SGN pitää mua ihan pellenä, selittävät: johtuvan 1,5cm lyhyemmistä takajousista ja vaihdetusta takalokasuojasta?? Eivätkä tunnu saavan kuntoon. Korkauksen jälkeen 50m ajoa ja voimakasta metallista ääntä ensiöpuolelta ja lisäksi uusi ongelma: latausvalo palaa??
Softail
Viesti:

Re: Dynan ensiölaakeri

Viesti Kirjoittaja Softail »

Mårå

Nå kyllä on vaikea kuvitella että laakerin korkkaus johtuisi jousituksesta tai takalokasuojasta. Pistäppä se paikallinen "huolto" selvittämään mikä mättää....normaalia tuo ei kylläole.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kyllä siitä "oman väen" kesken on juttua ollut, mutta mitään virallisempaa linkkiä ei liitteenä ollut.
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic. ... 06+laakeri" onclick="window.open(this.href);return false;
moderattori

Romu rauhoittaa!
moottori-hannu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

jenkkkisivujen mukaan laakeri ongelmaa 2012 malleissakin
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
powerblower
Viesti:

Viesti Kirjoittaja powerblower »

2006 kytkimen tukilaakerilla paska valmistaja. HAjoo yleensä 20000 jälkeen. Myöskin laturin stattorin kiinnityspultit saattaa löystyä. Ei kaikissa,mutta vissiin sulla silleen.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Topias kirjoitti:Mulla vm. 2006 Dyna, jonka ensiölaakeri hajosi, kun ajettu 40000. Onko jollakin varmaa tietoa siitä, että nämä vm. 2006 6-lovinen laatikko ovat olleet jotenkin ongelmallisia. Täällä Turussa paikallinen SGN pitää mua ihan pellenä, selittävät: johtuvan 1,5cm lyhyemmistä takajousista ja vaihdetusta takalokasuojasta?? Eivätkä tunnu saavan kuntoon. Korkauksen jälkeen 50m ajoa ja voimakasta metallista ääntä ensiöpuolelta ja lisäksi uusi ongelma: latausvalo palaa??
Tämä 2006vm ensiökopan laakerin paskuustieto oli ihan varma Helsingin Maalaiskunnassa eli Vantaalla sijaitsevasta SGN-H-D-maahantuojalta. Ja Sveitsistä myös.
Niinkuin ketjussa olleesta linkistä käy ilmi on asia pystytty korjaamaan mallivuoden aikana.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin