Dynan ensiölaakeri
Dynan ensiölaakeri
Mulla vm. 2006 Dyna, jonka ensiölaakeri hajosi, kun ajettu 40000. Onko jollakin varmaa tietoa siitä, että nämä vm. 2006 6-lovinen laatikko ovat olleet jotenkin ongelmallisia. Täällä Turussa paikallinen SGN pitää mua ihan pellenä, selittävät: johtuvan 1,5cm lyhyemmistä takajousista ja vaihdetusta takalokasuojasta?? Eivätkä tunnu saavan kuntoon. Korkauksen jälkeen 50m ajoa ja voimakasta metallista ääntä ensiöpuolelta ja lisäksi uusi ongelma: latausvalo palaa??
Re: Dynan ensiölaakeri
Mårå
Nå kyllä on vaikea kuvitella että laakerin korkkaus johtuisi jousituksesta tai takalokasuojasta. Pistäppä se paikallinen "huolto" selvittämään mikä mättää....normaalia tuo ei kylläole.
Nå kyllä on vaikea kuvitella että laakerin korkkaus johtuisi jousituksesta tai takalokasuojasta. Pistäppä se paikallinen "huolto" selvittämään mikä mättää....normaalia tuo ei kylläole.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Kyllä siitä "oman väen" kesken on juttua ollut, mutta mitään virallisempaa linkkiä ei liitteenä ollut.
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic. ... 06+laakeri" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic. ... 06+laakeri" onclick="window.open(this.href);return false;
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
- Viesti:
jenkkkisivujen mukaan laakeri ongelmaa 2012 malleissakin
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
- powerblower
- Viesti:
2006 kytkimen tukilaakerilla paska valmistaja. HAjoo yleensä 20000 jälkeen. Myöskin laturin stattorin kiinnityspultit saattaa löystyä. Ei kaikissa,mutta vissiin sulla silleen.
Tämä 2006vm ensiökopan laakerin paskuustieto oli ihan varma Helsingin Maalaiskunnassa eli Vantaalla sijaitsevasta SGN-H-D-maahantuojalta. Ja Sveitsistä myös.Topias kirjoitti:Mulla vm. 2006 Dyna, jonka ensiölaakeri hajosi, kun ajettu 40000. Onko jollakin varmaa tietoa siitä, että nämä vm. 2006 6-lovinen laatikko ovat olleet jotenkin ongelmallisia. Täällä Turussa paikallinen SGN pitää mua ihan pellenä, selittävät: johtuvan 1,5cm lyhyemmistä takajousista ja vaihdetusta takalokasuojasta?? Eivätkä tunnu saavan kuntoon. Korkauksen jälkeen 50m ajoa ja voimakasta metallista ääntä ensiöpuolelta ja lisäksi uusi ongelma: latausvalo palaa??
Niinkuin ketjussa olleesta linkistä käy ilmi on asia pystytty korjaamaan mallivuoden aikana.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019