Satakoon ja tuulkoon niin maan perskeleesti!! :)
- jorgegoodman
- Viesti:
Satakoon ja tuulkoon niin maan perskeleesti!! :)
Mutta minä en vielä luovuta! Luovutan vasta sitten kun yöpakkaset jatkuvat pidemmälle päivää 
Re: Satakoon ja tuulkoon niin maan perskeleesti!! :)
Ja niin se taas tekeekin 
Rautapää -84 1-litra uudempi malli;-)
- jorgegoodman
- Viesti:
Siksipä valitsinkin tänään oluen 
Joo, ei vielä oo mitään kiirusta lopettaa. Tänäänkin kun töistä tulin tossa klo.22 aikaan oli vielä 12 astetta lämmintä, päivällä oli lämpimämpää. Ihan kesäkuun lämpötilat, nyt on vaan pimeempää
Sadetta enemmän mua ...tuttaa maajussien tielle jättämät saatanalliset savipaakut!! Niitä kun ei tahdo pimeessä huomata ja sit ne sotkee ja liukastuttaa tietä monta päivää ja mopo on aina paskanen
-KimmoV.-
Sadetta enemmän mua ...tuttaa maajussien tielle jättämät saatanalliset savipaakut!! Niitä kun ei tahdo pimeessä huomata ja sit ne sotkee ja liukastuttaa tietä monta päivää ja mopo on aina paskanen
-KimmoV.-
KimmoV. kirjoitti:Joo, ei vielä oo mitään kiirusta lopettaa. Tänäänkin kun töistä tulin tossa klo.22 aikaan oli vielä 12 astetta lämmintä, päivällä oli lämpimämpää. Ihan kesäkuun lämpötilat, nyt on vaan pimeempää![]()
Sadetta enemmän mua ...tuttaa maajussien tielle jättämät saatanalliset savipaakut!! Niitä kun ei tahdo pimeessä huomata ja sit ne sotkee ja liukastuttaa tietä monta päivää ja mopo on aina paskanen![]()
-KimmoV.-
Uskottavuutta kokoontumissa, kun tulee lehmänpaskaisella mopedilla.....
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
KimmoV

Äläs kuule Kimmo Virkamies hauku meitä maajusseja! Ilman meitä saisit nakertaa ruåtsalaista näkkileipää ja saksalaista wurstia. Hanki vaan mopetiisi kunnon renkaat ja valot ja pese se joskus vaikka Pinelinella....tuttaa maajussien tielle jättämät saatanalliset savipaakut!! Niitä kun ei tahdo pimeessä huomata ja sit ne sotkee ja liukastuttaa tietä monta päivää ja mopo on aina paskanen
LIFEMEMBERRe: Satakoon ja tuulkoon niin maan perskeleesti!! :)
Mulla mitään maanviljelijöitä vastaan ole, mut eiks sen pellon vois jättää sinne pellolle vaikka potkimalla suurimmat savet pois renkaista ennenku tulee pikitielle? Meinaan ei voi olla kovin terveellistä kohdattaessa ku ampuu traktorin renkaasta kilon murikan savea taivaalle ja hel..tin huonolla tuurilla se laskeutuu suoraan vastaantulevan motoristin nuppiin. Nimim. ei ihan osunu mut.. Ei olis iso vaiva ja tekis ajelut turvallisemmaks, myös sen suhteen että märältä asfaltilta bongaa huonommin sen liukkaan saven, tähän aikaan vuodesta ku yleensä tuppaa tiputteleen.. Ei mua se peseminen niinkään haittaa, mut ne "pyytämättä ja yllättäen" iskevät takapyöräsladit.. Pikku avautuminen tähän kohtaan
Mut ettei ihan OT:ks menis ni täällä pidetään rillat pyörimässä niin kauan kunnes alkaa vuorokautinen lämpötila valumaan nollan alapuolelle. Jos välillä vähän vihmoo ni ei sitä kuitenkaa enää ens keväänä muista
Mut tänään kyl vihmoo sen verta paljo että taidan ottaa saman linjan kun Jorgegoodmanilla
Mut ettei ihan OT:ks menis ni täällä pidetään rillat pyörimässä niin kauan kunnes alkaa vuorokautinen lämpötila valumaan nollan alapuolelle. Jos välillä vähän vihmoo ni ei sitä kuitenkaa enää ens keväänä muista
Mut tänään kyl vihmoo sen verta paljo että taidan ottaa saman linjan kun Jorgegoodmanilla
FXD -01
- jorgegoodman
- Viesti:
Heh! joo sade senkun jatkuu. Pakko on tänäänkin käväistä hakemassa muutama kylmä olut, ei tätä muuten kestä!
Onneksi pian vaihdan hetkeksi maisemia ja siirryn Budapestin ilmastoon, pärräkän jätän pressun alle ja hyppään Rynkyn siiville 
Eipäs sitten eksytä Kinizsi utcan kaltaisille pahoille kujille siellä Budaörsin ja Budapestin rajoilla jos sielläpäin kauppalaa kierteletjorgegoodman kirjoitti:Onneksi pian vaihdan hetkeksi maisemia ja siirryn Budapestin ilmastoon, pärräkän jätän pressun alle ja hyppään Rynkyn siiville
- jorgegoodman
- Viesti:
Tä? eeeeen enhän minä koskaan, ne on vaa ne muut, minä kun olen hyvin tunnollinen ja uskollinen, ai niin mutta mähän olenki eronnu ja vapaa mies 
Tänäänhän on vtun hyvä keli suhteutettuna ajankohtaan.... Kaikki syntiset Harzan päälle ja hell on the wheels soimaan....
http://www.youtube.com/watch?v=_9IR8XwA ... ata_player
http://www.youtube.com/watch?v=_9IR8XwA ... ata_player[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=_9IR8XwA ... ata_player
http://www.youtube.com/watch?v=_9IR8XwA ... ata_player[/youtube]
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Niin oli, parisataa tärähti taas mittariin lisää
Ja jos huomennakaan ei sada niin taas tulee lisää 
FXD -01
Tartteeko sitä enää lisää pyytää? Kun on tuntunut tulevan enemmän kuin tarpeeksi pyytämättäkin...
Omalta osaltani isommat ajoreissut päättyivät tähän viikonloppuun. Saimaakierroksella tuli perjantaista sunnuntaihin noin 1000 km ajoa. Reissuun osui varsin syksyinen kokemus Joutsenossa, jossa jouduin odottelemaan maahan sataneen senttisen raekerroksen poissulamista.
Omalta osaltani isommat ajoreissut päättyivät tähän viikonloppuun. Saimaakierroksella tuli perjantaista sunnuntaihin noin 1000 km ajoa. Reissuun osui varsin syksyinen kokemus Joutsenossa, jossa jouduin odottelemaan maahan sataneen senttisen raekerroksen poissulamista.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Nuo reissut muistaa varmasti pitkään....JKKo kirjoitti:Tartteeko sitä enää lisää pyytää? Kun on tuntunut tulevan enemmän kuin tarpeeksi pyytämättäkin...
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94