Moro,
Piti oikeen vetää hetki henkeä ja miettiä että antaa olla... Mutta oikeasti, noin heppoisilla perusteilla ei tämä keskustelu lopu
Joe Cool kirjoitti:affe kirjoitti:Mutta herääkin kysymys että miksi pitää edes ilkeillä ja olla aukomassa päätään asiasta jota ei ole edes itse kokeillut.
Nyt ollaan asian ytimessä. Pientä sanailua pitää olla, ei niin vakavaa riidan haastamista. Vallunkin kanssa on jo 6 vuotta oltu eri mieltä melkein joka asiasta tai sitten ei, mutta on mukava antaa sellainen mielikuva ainakin
Mutta pitäisikö minua tai ketään muutakaan kiinnostaa tuollaiset henkilökohtaiset suhteet, tai pitäisikö tuon olla jollain lailla viihdyttävää. Eikös tuo ole jotain hiivatin f*ckbook tavaraa?
Joe Cool kirjoitti:Kokeilusta. Sen olen elämässä jo ehtinyt oppia, että "
Kaikkea ei kannata kokeilla itse, voi ottaa opiksi kaverienkin mokista!". Joku sanoisi sitä jopa viisaudeksi
Ilmeisesti sitä todellakin viisautena pidät kun siguunkin se on päätynyt. Minä sanoisin sitä kuitenkin normaaliksi oppimiseksi, ja sitä jos taas ei osaa ottaa opikseen muiden (tai omista) mokista, tyhmyydeksi.
Mutta kun minusta tuon facen kanssa puhutaan kuitenkin mielipiteistä ja ne ymmärtääkseni on kuitenkin henkilökohtaisia niin en oikein osaa tuota ottaa perusteluna. Ja vaikka se jotenkin omituisesti olisikin niin mistä ihmeestä tulee nuo salaseura ja bettre folk viittaukset? Kyseessä on kuitenkin täysin avoin foorumi jonne kuka tahansa voi
halutessaan liittyä. Ja jos tuonne ei halua kuulua niin se on ihan OK mutta mikä ihme siellä niin paljon riipii että pitää kirosanaksi ristiä koko paikka? Mitä ne kaverit, joilta oppi ja kertomukset on kuultu, on oikein sanoneet tuosta paikasta? Ja miten ihmeessä ne melkein kaikki kaverit edelleen on siellä jos se on niin syvältä ja poikettain?
Joe Cool kirjoitti:Hienoa kun sait niitä talkoolaisia, oli kanava mikä hyvänsä. Ei se ole minulta eikä keneltäkään muulta pois.
Mutta kun välillä tuntuu että se olisi joltain pois, sen verran jopa aggressiivista on tuo suhtautuminen. Ymmärrän että se närästää jos jotain asiallista tiedotusta ei löydy täältä ja se kuitenkin on FB:ssä, niin ei pitäisi mennä, mutta kun sekään ei ole FB:n vika vaan sen henkilön kömmähdys tai unohdus joka asian on pistänyt liikkeelle.
Noiden muutaman talkoolaisten ilmoittautuminen nyt vaan oli esimerkki siitä että se mokoma toimi, jollei paremmin niin ainaskin nopeammin kun tämä foorumi. Ja ei siihenkään liity mitään salaseura aspektia.
Ja jotta olisi kristallinkirkasta että kaikkia tarvitaan talkoisiin niin kutsun nyt tässäkin jokaisen joka tämän lukee, ilmoittautumaan päättäjäisten duunarilistalle. Ja koskee erityisesti Joea, voidaan sitten siellä portilla kinata FB:n turmelevasta vaikutuksesta kotimaiseen Harley-Davidson harrastukseen, nuorten yleisurheiluinnostuksesta puhumattakaan
Joe Cool kirjoitti:Mutta naimakirjasta se ei mieltäni muuta

Ei tarvitsekaan, kunnioitat vaan muidenkin mielipidettä. Tosin, kyllähän sä sinne vielä lipsahdat, niin kun Vallukin
wesa kirjoitti:H-DCF FB:ssä kirjoittelee nykyään 912 FB-jäsentä. Joten kyllä se tiedotuskanavana on tärkeä.

Voi olla saivartelua (tämäkin

) mutta niin kauan kun FB ei ole virallinen tiedotuskanava, se ei saa olla tärkeä sellainen vaan vain yksi mahdollinen kanava lehden, foorumin ja sähköpostin lisäksi.
Lopuksi toistettakoon taas se että itse
en edelleenkään ole mikään FB fani, olen välillä pois mokoman laitoksen vaikutuspiiristä jopa viikkoja. Tässä on vaan tullut vähän sellainen olo kun pentuna koulussa; kun tarpeeksi jotain asiaa haukutaan (tai kaveria kiusataan) niin oma mielipide alkaa kääntyä puolustamaan tai ainaskin vaatimaan näyttöjä sanojen tueksi.
Affe