3000 JÄSENTÄ KLUBISSA

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vallu
Viesti:

3000 JÄSENTÄ KLUBISSA

Viesti Kirjoittaja Vallu »

H-DCF:N JÄSENMÄÄRÄ ON NYT 3000 :!: :!: :!:

Eli taidamme olla maailman kolmanneksi suurin HDC-kerho! Ja ylivoimaisesti Suomen suurin merkkikerho.

Jäsenkirjuri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ps. tuo luku tarkoittaa siis jäsenmaksun maksaneita. Uusia vielä maksamattomia liittyjiä on sen lisäksi parikymmentä.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Erittäin hyvin kun huomioidaan että HD:tä oli 31.12.2003 (pl. Ahvenanmaa) rekisterissä 6695 kpl, nyt on varmaan jo 7500 kpl rikki....
Viimeksi muokannut JiiVee, 21:44 02.09.2004.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Tarkoittaako tää sitä että jos mä haluan erottua jotenkin massasta mun tarttee kaivaa taas vanha Jawani naftaliinista???

Äskeinen oli vitsi joten ei herneitä käkättimeen!

Toivottavasti homma pysyy hanskassa yhtä hyvin kuin tähänkin asti runsaasta ryhmästä huolimatta, viitaten B.T.T.R topicin vellovaan keskusteluun. Mulla on ainakin ollut porukan kanssa kivaa, se onko muilla kivaa mun kanssa on sit eri juttu...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
lapioukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lapioukko »

Niin se vaan aika muuttuu ja väki lisääntyy. Kun itse liityin v.-93 taisi jäseniä olla noin reilu 1/10 nykyisestä. Löytyyköhän kohta suomesta enää riittävän isoja mestoja rallin järjestämiseen..? Monesti haikailee menneiden aikojen perään, mutta nyt täytyy/saa vaan pyristellä mukana... Huh huh!
Vastaa Viestiin