Kun uusi oon noiden Evolaisten kanssa, niin miten ristiin putket sopivat? Siis kiinnikkeet pyttyihin. Runko kiinnikkeitähän voi itse pykäillä vaikka sata.
Sopiiko kaikki evolaiset keskenään vai??? Itsellä Dyna ja Softaileihin löytyy miljoona erilaista putkea suht koht huokeella maailmalta.
Moro,
kiinnitys kansiin on aina sama, eli periaatteessa kaikki käy. Sovittelua saattaa aiheuttaa kuitenkin pyörän muut palikat, kuten jalkakontrollit sekä kuskin ja matkustajan tapit. Esim. mulla on jäykässä rungossa Evo-motti ja nelivaihteinen, josta on poistettu kiksi kun softailiin tarkoitetut V&H big radius putket tulee kiksin eteen. Kaikki runkoon tulevat kiinnikkeet on omaa valmistetta.
Lisäksi kumiripusteisiisa(=FXR,Dyna,lehmät) on huomioitava ettei mitään putkistosta voi kiinnittää suoraan runkoon... ku kone/laatikko paketti ja runko elää erillään omia värinöitään.
ma^ko kirjoitti:Lisäksi kumiripusteisiisa(=FXR,Dyna,lehmät) on huomioitava ettei mitään putkistosta voi kiinnittää suoraan runkoon... ku kone/laatikko paketti ja runko elää erillään omia värinöitään.
kiitos tästä pointista en olis tajunna. Vanhempiin vekottimiin voi laittaa mitenpäin haluaa
Mä olen juuri itse rakennellut mustasta raakamateriaalista(=lattaraudasta) leikkaa/taivuta/mittaa/poraa/sovita/kiroile/muokkaa/sovita/kiroile/muokkaa/onnistu takakiinnikkeen Softailiin tarkoitetulle BigRadius 2->1 putkelle FXRS:ään. Mut kyl ne kohtuu hyvin on sovitettavissa ristiin.