Oon liian uusi vielä foorumilla, en tiennyt, että siitä pitäisi varoittaa.
OT:ksi menee taas, mutta menköön. Katsos tämä porukka kun jakautuu kovin voimakkaasti uusilla pyörillä ajaviin lompakkobaikkereihin, jotka ovat HOG-jäseniä uuden pyörän kaupanpäällisinä ja sitten tosibaikkereihin - sitäkään et uutena kirjoittajana tiennyt Pitäisikin lisätä tähän profiilin sivuun lompsan kuva rahamiehille ja paikattu perstasku muille, niin tietäisi vähän mikä siinä mielipiteessä puhuu No älä ota kovin vakavasti tätä jakoa saati varoituspolitiikkaa
No perskeles!
Taas katosi itentiteetti! Mikä minä oikein olen kun mulla on uusi pyörä (mm) ja HOG jäsenyys. Motskareita oon harrastanut yli viiskyt vuotta ja kilsoja tulee vuodessa n. 15-20 tkm, mutta kuiteskin olen persaukinen eläkeläinen.
Vallu kirjoitti: Taas katosi itentiteetti! ...uusi pyörä (mm) ja HOG ... persaukinen
Ja minä kun luotin, että sinulta juuri tulee se loistava määrittely tästäkin, kun tiedät motoristin ja baikkerinkin eron Olisitko sinä sitten semmoinen lievästi kaksineuvoinen bi-baikkeri
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Vallu kirjoitti: Taas katosi itentiteetti! ...uusi pyörä (mm) ja HOG ... persaukinen
Ja minä kun luotin, että sinulta juuri tulee se loistava määrittely tästäkin, kun tiedät motoristin ja baikkerinkin eron Olisitko sinä sitten semmoinen lievästi kaksineuvoinen bi-baikkeri
Vallua voisi tässä varoitella kun vasepookissa kuulemma tekevät niitä itentiteettivarkauksia, niin kysyn vaan miksi oli linkitetty HOG sivulle tämä juttu, niin miksi. Ettei vaan Vallun katonnutta itentiteettiä joku lompakkopaikkeri juurikin väärinkäytä. Hä. Ostellaan niittitakkia William Gpisteen kuvilla Vallun nimissä.
jd
Mitä otsikkoon tulee niin kasaan on kuivunut tuo melunmittaus asia, ainakin todetut tapaukset joten lopettaa joutaisi tämä ketju.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Tai ohjaustangon korkeus... Niin joo, eihän ite tehdyllä jäykkäperällä voi ajaa yli kuuttakymppiä... Ja varmaa jouduttais kaikki linnaan jos joku kertois poliisille että irrotin etulokarin
jorgegoodman kirjoitti:Joo! Lopetetaan keskustelu melunmittauksista ja palataan entisiin hyviin aikoihin ja aletaan taas avartamaan putkia! Taisimme voittaa tämänkin sodan
Senverran massiivinen tiedotuskamppanjan tuosta mittaustouhusta saivat aikaan että hätäisimmät niitä putkia vaihto hiljaisimmiksi, sanoisin että tässä sodassa taisimme saada korkeintaan toisen sijan, sekin ehkä jaettu. Selkein voittaja oli pakovaimennin kauppa.
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Eilen pysäyttivät tien poskeen Hämeenlinnan keskustan liepeillä....
Paperit ja pitkä puhallus, ei muuta......pyöränä -99 FLHT, ei äänet kiinnostanu niitä yhtään, ja niitä ääniä on
Ja mun täytyy kysyä miksi niiden pitää olla niin hiljaisia, eilen tuli mp-poliisi vastaan niin hiljaa etten edes huomannut. Säikähdin saatana, enkä kyllä moikannut.
Tänään Hki Bike-show'ssa ,kivasti porukkaa ja paljon desibelejä kallion alueella. Virkavalta piti itsensä näytillä ja hymyilivät hyväntuulisesti , eikä aikomustakaan mittailla pakosoudeja , ei edes kaupungin sisään & ulosmenoväylillä vaikka pyöriä tuli ja meni, idästä sekä lännestä
joskus se on ostettava uus pyörä itse ostin ekan Harrikan Sakelta 1990 Super Gliden ja silloin jo puhutiin että taitaa olla duunareilla hyvät palkat kun moisia pyöriä ostavat V.......ko ne tiesi sillon oliko ne ostettu käteisellä vai pätkällä.En nyt kuitenkaan lähtis tohon Lompakkopaikkeri juttuun niin kovasti mukaan EIKÖ ME KAIKKI OLLA KUITENKIN SITÄ SUURTA PERHETTÄ LOMPAKOSTA HUOLIMATTA VAI MITÄ SIIHEN SANOO Vallu
Yö rauhallinen,virtsa normaali,pulssi hieman kiihtynyt !!
eilen lasketteli mp-skootteri aika reippaasti talon ohi, eipä uskois et on 500cc,?, ja pätkii varmaan meikäläisen pyörän huipuissa, äänet oli olemattomat mikä varmaan etu kun päässee yllättämään,,,),,
e: Moottoripyörien melumittaus -asiaa
Kirjoittaja orfeus » 20:30 08.06.2012.
Minkä ihmeen takia sitä meteliä täytyy olla, valtaosassa se ei ainakaan tehoa lisää.
Moro,
Ainakin kuuskytluvun rautiksen hienoin ominaisuus on juurikin äänet. Ei missään muussa Harrikassa ole vastaavia ääniä. Kyllä ne pitää kuulua. Jos haluaisin ajaa tyylikkäästi ja mukavasti, ajaisin uudella Mersulla.