Vai että ruvetaan vielä yllyttämään!!! Kyllä mä närhen munat näytän... Taidanpa mennä huomenna morjestamaan Lexaa kun käyn hakemassa aihion Hämylinnasta niin pääsee puntaroimaan onnistumisen mahdollisuudet livenä...
No niin... Kaikki jotka lupasivat bissen tarjota - varatkaapa tasaraha BTTR:ään sillä Chop 'n' Roll -pannu teki neitsytmatkansa tänään ilman isompia murheita . Koputetaan kuitenkin puuta viikonlopun varalle...
Erityisesti hra F. voi varata paljon rahaa mukaan kun meni murjaisemaan ettei muka liiku ennen syyskuun loppua...
Ota jonotusnumero... se on myyty jo ainakin kolmeen kertaan... Keula tosin on vielä mulla mutta eiköhän se tuosta lähde. Ottajia olisi ollut eri osille (jarru, keula, vanne) mutta en viitsi lähteä hyvää kokonaisuutta pilkkomaan.
hemuli kirjoitti:No niin, nyt se on sitten leimattukin . Enää tullilta verotuspäätös niin saa hakea "oikeat" kilvet.
Hetkonen... Käsintinkö oikein ? Olet saanut laitteen leimattua ennenkuin sinulla on veropäätös. Minulla molemmissa tapauksissa kysyivät veropäätöstä ja ilman sitä eivät edes aloittaneet rekisteröintikatsastusta.
Toki maksoin verot vasta sitten, kun leimat oli papereissa. Maksukuittia vastaan sain sitten varsinaiset kilvet.
Allekirjoittaneen tapauksessa ei veropäätöstä käsitelty ennen kuin pyörästä oli katsastustodistus (=leimattu). Toki en kilpiä siihen saa ennen kuin verotuspäätös on kourassa. Kyseessä on kuitenkin pelkkä muodollisuus koska pannu on -54 eikä siitä täten peritä veroa senttiäkään.
PRESS STOP!!! Tullin täti soitti juuri ja ilmoitti että verotuspäätös on valmis noudettavaksi!!! Eli Koskenpäähän pääsee oikein virallisilla kilvillä .
Raimo-Raato kirjoitti:Jokos Hemuli on latauksen vian saanu selville ja korjattua?
Niin, kuten Rieska totesi niin ihmeissään ollaan... Putsasin regun kontaktipinnat, vaihdoin puoliksi poikki hiertyneen latauspiuhan ja latasin akkua sen verran että kone lähti käyntiin. Taas lataa niin kuin ei ikinä mitään vikaa olisi ollutkaan .