Sportster 1200 orgis vs. omavalmiste

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Kestääkö vai eikö kestä

Kyllä kestää
26
90%
Ei kestä
3
10%

Ääniä yhteensä: 29

Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Kakspiippunen juttu tuon puristussuhteen kanssa. Oma käsitys on, että täytyy löytää balanssi koneen kestävyyden ja pitkäikäsyyden kanssa verrattuna saavutettuun huipputehoon.

883 vakiopuristussuhdehan on 9:1 ja esim. Keith Blackin konversiomännät käyttää samaa suhdetta ja nämä myös itsellä. Luotettavasti on pelannut täysin ongelmitta. Toisaalta oon miettiny, että ottamalla 9,5:1 tai 10:1 Wisecot tms. tehoa olis tullu varmasti lisää ja sikäli jälkeenpäin spekuloituna ehkä fiksumpaa. Mutta hyvin on ehtinyt "Mustilla Kekeillä". Itse en ottas yli 10:1 mäntiä: kone alkaa olla aika kiree, startin pyöritysongelmia 883:n vakiostartilla, koneen pitkäikäsyys yms.

Mulle alkuperäinen tarkoitus 883:n viritykselle oli, että esim. täysperävaunurekan ohi mennään heittämällä ilman isompaa leipomista toteutu kyllä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sporttiboy kirjoitti:Mulla kun se kiljuva kotka suli sinne takapyttyyn, nin nyt on aikaa rakennella ja visioita nähdä... Kotkilla kyllä popitti hyvin Puolaan asti...
No ei se niiden mäntien vika ole jos se sulaa...vaamaan väärien seosten
Vieras

-04

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mitenkäs sportti 883 -04 malliin saa noita...1200 releitä ja katkeeko takuu
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Anonymous kirjoitti:
No ei se niiden mäntien vika ole jos se sulaa...vaamaan väärien seosten
Paremminkin murtunut männäntapin lukitusrengas, tuli jo tsekattua...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin