V-rodin sireenin akku
V-rodin sireenin akku
Hep, ootteko vaihtaneet hälyn omaa akkua , näyttäisi pulikka olevan penkin alla tankin ja takaloksun välissä , ei muuten mutta kun aktivoituessaan piippa kolme kertaa johon ohjekirja sanoo patterin olevan finiitto! Muuten toimii niinku pitää ja huutakin lujaa
Siihen kuulemma saa jonkin replacement-kitin mutta on kuulemma tavallinen ysivoltin ladattava patsku. Mitä taikoja tarvii tehdä purkaessa ja mikä patteri sinne laitetaan ? Kiitos!
Vrsca-02
Re: V-rodin sireenin akku
Mielestäni sireeni on hermeettisesti suljettu paketti, enkä ole koskaan törmännyt että sinne voisi vaihtaa akun. Sireenin akku on keväällä tyhjä, jos pyörän akkukaapeli on ollut irroitettuna talven...latautuu hissuksiin kuntoon.
VRSCA -04, 300rwhp
Hyvä Karzza , ja kiitos ! Mietiskelyä tässä aiheuttaa se ,että eräs itähelsinkiläinen alan yritys tarjoaa sinne tätä replacement- kittiä ,ja vastaava länsivantaalainen yritys sanoo et sinne menee normi ladattava 9v patteri ! Tällä ko . foorumilla on hälyaiheista keskustelua ( tais olla deusessa) jossa pulma ratkaistiin patterin vaihdolla ja mainittiin vielä niiden kestoiäksi kuusi vuotta
ajattelin ,et eikai harrikka 2000 luvun laitteisiinsa kovin montaa erilaista summeria laita ? Tämähän selviäis tuota pikaa ku alkais tuijottelemaan sitä palikkaa mut kuinka siihen uskaltaa koskea ettei koko hälytin sekoa? Kiitos.
Vrsca-02
Ainakin mun -02 dynassa sai tuon akun vaihdettua pientä väkivaltaa käyttäen. Siinä oli sellainen luukun tapainen, puukon kärjellä vaan väänsin auki ja akku uusiksi. Toimii.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
No jopasatco kirjoitti:Ainakin mun -02 dynassa sai tuon akun vaihdettua pientä väkivaltaa käyttäen. Siinä oli sellainen luukun tapainen, puukon kärjellä vaan väänsin auki ja akku uusiksi. Toimii.
Vrsca-02
Ainakin dynassa toi sireeni on penkin alla erillisenä boksina, semmonen tupakkiaskin kokoinen. Nämä hälythän on usa-pyörissä valinnaisvarusteita, siksi varmaan sireeni ja ajonesto erikseen.
Virta vaan pois ja sireenin pistoke irti; ajonesto toimii mutta ilman sireeniä. Itse asiassa oon ottanut koko sireenin pois vingahtelemasta mutta ajonesto eli siis TSSM-yksikkö käytössä.
Virta vaan pois ja sireenin pistoke irti; ajonesto toimii mutta ilman sireeniä. Itse asiassa oon ottanut koko sireenin pois vingahtelemasta mutta ajonesto eli siis TSSM-yksikkö käytössä.
FXDWG -02
FXDWG -02
Sen verran että paina siitä mokkulasta hälyt pois päältä ennenkuin irroitat sen sireenin pistokkeen, ei jää huutamaan.
FXDWG -02
FXDWG -02
Tjoop, näin se nyt sit meni: akkukaapeli irti ja summeri esille , piuha irti ja hämmästelemään. Toden totta , tässähän on luukun tapainen.. Sitä kampeamaan ja alta paljastui patteri. Se taskuun ja läheiseen kamerakauppaan.. Kaupat tuli 9€ , kamppeet paikoilleen ja Piip,Piip
Kiitos osallistuneille ja tiedoksi kaikille et tää patteri rupesi herjaamaan vasta nyt 10v.
Vrsca-02
Mikäs se paristo oli?
Litium nappiparisto?
Mikä numero?
Litium nappiparisto?
Mikä numero?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Kiitos infosta. Jernkeillä tuo sireeni on lisävaruste, niin siitä ei ole pahemmin puheltu sielläpäin.
Olen ite luullut kaikki nämä vodet että pyöryäinen muoto yksikössä on sireenin kalvo mutta se onkin siis patteriluukku.
Olen ite luullut kaikki nämä vodet että pyöryäinen muoto yksikössä on sireenin kalvo mutta se onkin siis patteriluukku.
VRSCA -04, 300rwhp
Varta accuplus ultra oli merkiltään tää orggis ja näin tässä lukee :NI-MH 9v ,150 mAh, No.5522. Charge 14h,14mA .fast charge :7h 28mA . Ja Karzza, Se pyöreä kohta siinä käikäleessä on juuri se äänen antaja. Siinä sisälokarissakin on sille paikka , siis että tulee oikeinpäin, tämä patteriluukku löytyy vastakkaiselta puolelta ja on neliskanttinen.
Vrsca-02
Tuo on siis LADATTAVA AKKU (battery).
Ei kannata laittaa tavallista 9V paristoa tilalle.
Ne ei nimittäin pysty ottamaan vastaan latausta vaan saattavat sanovat POKS.
Ei kannata laittaa tavallista 9V paristoa tilalle.
Ne ei nimittäin pysty ottamaan vastaan latausta vaan saattavat sanovat POKS.
- Liitteet
-
- Ladattava akku
- 42245179[1].jpg (5.14 KiB) Katsottu 7444 kertaa
Kyllä, kyllä . Ehdottomasti kyseessä on LADATTAVA akku , jos ei joku hiffannu ! Ja Anteeks et käytin sanaa pattery, patsku, joskus vuosia sitten vaan toi ajatus nyrjähtänyt ja autojen akuistakin puhun patterina
Hyvä tarkennus smuigelta ja kuvassakin esiintyy juuri tämä kyseinen tuote .
Vrsca-02