Uudempi virtalukko -92 softailiin?
- the ripper
Uudempi virtalukko -92 softailiin?
Joo eli sopiiko ihan heittämällä samalle paikalle toi 2asentoinen -96 uudempiin tarkoitettu lukko paitsi sähköjen osalta??
Re: Uudempi virtalukko -92 softailiin?
Se uudempi 3-napaisen lukon runko on matalampi. Ite tein holkit alle ettei jää sen "majakan" sisään.
Edit: Nythän mulla tais olla eri lukko kun oli 3 asentoa vai meinasitko että OFF ei ole asento?
Edit: Nythän mulla tais olla eri lukko kun oli 3 asentoa vai meinasitko että OFF ei ole asento?
- the ripper
Meinasin että off on myös asento. mut juu tää selvitti mun epäilyksen että se uudempi malli on matalampi, oliko reijät samoilla kohdilla? Ostin jo lukon ja mietin et leikkaisin sopivasta muovista "spaceri" lätkän siihen lukon alle...
Reiät on samalla kohdilla jos sulla on toi orggis majakka tankin päällä. Itse laitoin pidemmät pultit ja muttetereita tarvittava määrä väliin että sai oikealle korkeudelle.the ripper kirjoitti:Meinasin että off on myös asento. mut juu tää selvitti mun epäilyksen että se uudempi malli on matalampi, oliko reijät samoilla kohdilla? Ostin jo lukon ja mietin et leikkaisin sopivasta muovista "spaceri" lätkän siihen lukon alle...
- the ripper
Juu ihan orkkis lukko on... selkee tarvii kattoa nyt sit et miten väsäilen sen paikalleen
- the ripper
Paljonkos jouduit korottaan sitä lukkoa? Mä tänään vähän mittailin niin 28.5mm pitäis nostaa...
Aika paljon. Uudempi lukko on matalampi kun siinä ei ole niitä "jalkoja". Varmaan jotain tota luokkaa. Ihan tukeva tuli kun laitoin pidemmät pultit ja muttereita sopivasti väliin. Olishan siihen voinut jotkut holkit virittää mutta ei ollut käsillä muuta kuin muttereita.
- the ripper
No mulla oli vielä sellaiset pienet muovi lisut niiden jalkojen alla mitkä teki varmaan 10mm. 
- the ripper
Mites kytkentä menee kun mitään napoja ei ole merkitty?
Nyt heitän ihan stetsonista...keskelle tulee virta ja molemmilta sivuilta lähtee riippuen lukon asennosta. Lukossahan on 3 asentoa. Voithan sä tarkistaa mittarilla mutta MUISTAAKSENI meni noin.
- the ripper
Roger that... Mulla ei parkkeja ole ollenkaan niin varmaan se yks napa tyhjäks!