etujarrun ilmaus
etujarrun ilmaus
moi,vaihdoin etujarruputken,mitenkähän saisin ilmattua parhaiten?ei meinaa onnistua.T:aritage
Re: etujarrun ilmaus
Täältä huoltokirjan mukainen ilmausohje. Helppo homma sekin.
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Softailv ... lmaus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Softailv ... lmaus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
kiitokset ohjeista,ei muuta kuin jatkamaan hommia!T:aritage
Yksi nopea huomio, mikä on tullut vastaan jo kymmeniä kertoja:
Monesti kun pyörään jotain touhutaan, on se nostopöydällä eturenkaastaan kiinni, jolloin usein tangonpäät osoittavat loivassa kulmassa kohti lattiaa, jolloin myös etujarrusylinteri on hieman vinossa vaakatasoon nähden. Edellä mainittu aiheuttaa sen, että jarruletkun banjopultin ja jarruletkun liitokseen muodostuu "korkein kohta" johon hermoja raastava ilmakupla jää.
Itse siis aina olen tehnyt jarruja ilmatessa siten että laitan pyörän sivujalalle, jarrunestesäiliö vaakatasoon, niin johan onnistuu...
Monesti kun pyörään jotain touhutaan, on se nostopöydällä eturenkaastaan kiinni, jolloin usein tangonpäät osoittavat loivassa kulmassa kohti lattiaa, jolloin myös etujarrusylinteri on hieman vinossa vaakatasoon nähden. Edellä mainittu aiheuttaa sen, että jarruletkun banjopultin ja jarruletkun liitokseen muodostuu "korkein kohta" johon hermoja raastava ilmakupla jää.
Itse siis aina olen tehnyt jarruja ilmatessa siten että laitan pyörän sivujalalle, jarrunestesäiliö vaakatasoon, niin johan onnistuu...
Juurikin näin. Hae apteekista iso ruisku ja liitä se letkun pätkällä ilmausruuviin. Ruuvi auki ja imaiset nestettä ruiskuun, ruuvi kiinni ja siinä se. Tietty säiliössä pitää olla nestettä. Homman voit varmistaa vielä tolla Joken antamalla neuvolla, nyt neste nimittäin kulkee jo helposti.ma^ko kirjoitti:Isolla injektioruiskulla.
LIFEMEMBER-
Rautahauli
..tai sit painaa sitä nestettä sillä ruiskulla sisäänpäin. Ilma nousee paremmin ylös kun tulee alaspäin.
Itse tein juuri näin, tuli kerralla hyvä eikä mitään ylimääräisiä ilmaamisia tarvittu.Rautahauli kirjoitti:..tai sit painaa sitä nestettä sillä ruiskulla sisäänpäin. Ilma nousee paremmin ylös kun tulee alaspäin.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02