Eli otsikon mukaiseen vehkeeseen on alkuperäinen vilkkuboxi korvattu motogadget boxilla.
ja nyt kun laite meni kasaan niin kipinä katosi. Boxin tietoja: http://www.nccr.se/html/motogadget_m-unit_eng.html
Ensimmäisellä testauksella kaikki pelasi normaalisti mutta sittenkun laitettiin kaikki nätisti paikalleen ja
akun kengät takaisin paikalleen niin vehje tööttäsi kerran ja väläytti vilkkuja joten todennäköisesti ajonesto meni päälle. Ajonesto on ohitettu joskun aikaa ennen mua ja nyt en sitten tiedä kuinka se ohitettaisiin uudestaan.
Osaako kukaan kertoa kuinka tuon ajoneston saisi kokonaaan pois käytöstä / kierrettyä siten että ei ole käytössä ?
Mopon mukana tuli sellainen musta lätty jossa on nappula mutta sitä painettaessa mitään ei tapahdu ainakaan näkyvästi.
Lueskelin alkuperäistä kytekentäkaaviota jossa tuosta ajonestosta sain sen verran irti että alkuperäiseltä sytkäboxilta lähtee vihreä/valkoinen johto joka alkuperäisen kytkentäkaavion mukaan menee vilkkuboxille kohtaan IGNITION ENABLE SIGNAL tämä johto on koko mulla olo aikana mennyt maihin.
No nyt olen koittanut tuota piuhaa sekä maahan että ei mihinkään mutta kipinää ei näy ei kuulu.
Mittasin toki että puolalle tulevaan keskimäiseen valko/musta piuhaan tulee virtaa kuten pitääkin mutta vain kipinä puuttuu..
Kaikki neuvot olisi nyt kultaa
-J