Pieni ja epäoleellinen kysymys lyheenteestä
Pieni ja epäoleellinen kysymys lyheenteestä
Mistä sanoista tulee lyhenne MLLH&R ?
Jossain törmäsin tuohon kirjainyhdistelmään ja jäänyt vaivaamaan.Kiitollinen vastauksesta.
Jossain törmäsin tuohon kirjainyhdistelmään ja jäänyt vaivaamaan.Kiitollinen vastauksesta.
-
Grasschopper1
Re: Pieni ja epäoleellinen kysymys lyheenteestä
Joko tää taas alkaa... 
Teen tutkielmaa moottoripyöräkulttuureista ja sen takia kiinnostunut.Eri lähteistä olen asioita tutkinutkin,mutta Google ei oikein tuohon osaa vastata.
Koitan sitten muista paikoista jos tämä asia täällä loppuunkäsitelty.Kiitos ja näkemiin vaan.
Koitan sitten muista paikoista jos tämä asia täällä loppuunkäsitelty.Kiitos ja näkemiin vaan.
Nooh! Ei pidä hermostua...
Mulle lyhenne ei sano yhtikäs mitään. Missähän yhteydessä olet siihen törmännyt?
Veikkaan, että liittyy jotenkin Heltsareihin. Mutta mistä sanoista lyhenne tulee, niin ei tietoa.
Mulle lyhenne ei sano yhtikäs mitään. Missähän yhteydessä olet siihen törmännyt?
Veikkaan, että liittyy jotenkin Heltsareihin. Mutta mistä sanoista lyhenne tulee, niin ei tietoa.
LIFEMEMBERRe: Pieni ja epäoleellinen kysymys lyheenteestä
pikkuvinkki: H & R = honor & respect
Mr. Biker vm 2005
MLL on Mannerheimin Lastensuojelu Liitto ja H & R on honor & respect... eli kunniaa ja arvostusta lastensuojelutyölle...

Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mistäs tuo veikkaus tulee?Vallu kirjoitti:Nooh! Ei pidä hermostua...
Street bob 2007
Vallu:tutkin netissä erilaisten MP-kerhojen sivuja ja alan foorumeja jolloin mm.H.E porukoiden keskustelujen yhteydessä törmäsin usein em.kirjainyhdistelmään.Teen tosiaan tutkimusta sekä tavallisista että rikolliskerhoista joten kiinnostukseni on puhtaasti sanoisinko tieteellinen.Oma kiinnostukseni kohde ei liity asiaan.Tuo H&R on varmasti oikein.Kiitos Vallu asiallisesta suhtautumisesta asiaan.
Olisko yksinkertaisesti "My Love, Loyalty, Honer & Respect"
Petri
Petri
Sportster XL883C 2005
Dyna FLD Switchback 2012
Dyna Low Rider 2015
Dyna FLD Switchback 2012
Dyna Low Rider 2015
Luulen vastauksesi olevan aika lähellä.Kiitos vastauksesta.
Ja nuo erotellaan sun "tutkimuksessa" miten?litani936 kirjoitti:Teen tosiaan tutkimusta sekä tavallisista että rikolliskerhoista joten kiinnostukseni on puhtaasti sanoisinko tieteellinen.
... tais olla paha isku tuo takatalvi, olikin jo niin hyvässä mallissa tuo teiden sulaminen...
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
affe
Onko kerho rikollinen kerho jos sen jäsenet tekevät rikoksia?
Esimerkiksi Pörssiklubin, jäsen vuorineuvos X, teki sisäpiirikaupat ja tuomittiin puoleksi vuodeksi ehdolliseen. Onko siis Pörssiklubi rikollinen kerho? Tai H-DCF:n jäsen rakensi pyöräänsä ja laittoi siihen 52 % vaihdettuja osia, syyllistyen veropetokseen. Onko siis H-DCF rikollinen kerho?
Ja mitä tulee takatalveen, niin sateen jumala Esteri järkkäsi todellisen aprillipilan, kun ropsautti aprillipäivänä 20 cm lunta juuri kun ajokausi pääsi alkuun.
Onneksi paastokausi loppui, ehkä kohta vähän helpottaa...

Niinpä?Ja nuo erotellaan sun "tutkimuksessa" miten?
... tais olla paha isku tuo takatalvi, olikin jo niin hyvässä mallissa tuo teiden sulaminen...
Affe
Esimerkiksi Pörssiklubin, jäsen vuorineuvos X, teki sisäpiirikaupat ja tuomittiin puoleksi vuodeksi ehdolliseen. Onko siis Pörssiklubi rikollinen kerho? Tai H-DCF:n jäsen rakensi pyöräänsä ja laittoi siihen 52 % vaihdettuja osia, syyllistyen veropetokseen. Onko siis H-DCF rikollinen kerho?
Ja mitä tulee takatalveen, niin sateen jumala Esteri järkkäsi todellisen aprillipilan, kun ropsautti aprillipäivänä 20 cm lunta juuri kun ajokausi pääsi alkuun.
Onneksi paastokausi loppui, ehkä kohta vähän helpottaa...
LIFEMEMBERRe: Pieni ja epäoleellinen kysymys lyheenteestä
Kyllä oli paha isku, mutta jos se enteilisi helteistä kesää. Parempi kun sataa nyt eikä kesäkuussa (runoilijakin on kirjoittanut jokseenkin näin: "ja sitä räntää satoi viikon päivät, se kesäkuu oli semmonen...")Vallu kirjoitti:affeNiinpä?Ja nuo erotellaan sun "tutkimuksessa" miten?
Jos järjestö ilmoittaa yleisesti tunnetulla merkillä olevansa lain ulkopuolella, niin siitä sen erottelun voi vaikka aloittaa. Ja sitten jos toisen prosenttiluvun järjestön puheenjohtaja suhmuroi varuskunnan asiat ja samaan syssyyn omat asuntokauppansa, niin leimaako se koko kyseistä prosenttia kantavan porukan - voidaan kysyä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tulipas paljon puhetta.Tarkoitin siis niitä kerhoja jotka POLIISI on luokitellut en minä.Itse en erottele kerhoja.Kerho itse ei varmastikaan ole rikollinen vaikka sen jäsen sitä olisikin.Alunperin kyseessä oli vain lyheenteen tunnistaminen enkä halunnut mitään suurempaa väittelyä asiasta.Tarkoitus ei ollut provoilla.Hyvää päivän jatkoa ja hyviä ajokelejä kaikille.
Juurihan sinä erotteli ne tavallisiin ja rikollisiin, olisit ihan hyvin voinut puhua vaan kerhoista. Se että vetoat siihen että POLIISI on tuon jaon tehnyt ei poista sitä että itse jatkat samalla lokeroivalla linjalla. Ei kovin objektiivista "tutkimusta".litani936 kirjoitti:Tulipas paljon puhetta.Tarkoitin siis niitä kerhoja jotka POLIISI on luokitellut en minä.Itse en erottele kerhoja.
Ja mitähän ne POLIISIN rikollisjärjestöiksi luokittelemat moottoripyöräkerhot nyt sitten ovat? En jaksa lähteä tuota tietoa erikseen hakemaan jos se sulla jo on
Sorry, Pertti ja muut modet, lyökää lukkoon
Affe
Rautis -74, Shovel -80