Tour Pak lukot ja salvat
Tour Pak lukot ja salvat
Jos jollakulla on ongelmia otsikon mukaisissa osissa on e-bayssä myyjä jolta saa alkuperäiset ja parannetut versiot sopivasti. Sarjoittaa lukon nykyiseen avaimeen sopivaksi, ja mukaan tulee kaksi avainta. Todella henkilökohtainen palvelu, "tombuyandsell" on firman nimi, Tom Radnovich, 6681 71st St, Pinellas Park, Fl 33781 USA. Uudet salvat ja lukko rahti suomeen alle 8$, ja tavaratkin kohtuuhintaan. En ole myyjään sidoksissa vaan tyytyväinene asiakas.
Romutettu tiekuningas
Re: Tour Pak lukot ja salvat
Tuli ostettua salvat omaan tourpakkiin tuolta, suosittelen. Todella nopea ja halpa toimitus, ja tavara alkuperäistä laatua.
-54 panhead
-14 Ultra cvo
-14 Ultra cvo
Vai pitikö kirjoittaa "tavara alkuperäistä parempaa laatua"... ?ihd kirjoitti:ja tavara alkuperäistä laatua.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 11:58 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Avaimesta kolme lähikuvaa ja työntömitalla upotuksien syvyydet. Kaveri lähettää sähköpostissa mittakaavakkeen ja mallikuvat. Mulla ainakin toimii kaikki lukot ja avaimet "ristiin".
Tavara on parempaa kuin alkuperäinen, esim. salpojen alle tulee jyrsityt alumiinilevyt H-dn muovirimpuloiden tilalle, rosteri ruuvit kiinnitykseen samoin kannen "haspit" kiinnitetään ruuvilla niittausten sijaan. Olen tosi tyytyväinen saamiini osiin. Kaveri varoittaa sivuillaan jonkun myyvän "halpoja kopioita" samoista osista mitä hän myy.
Tavara on parempaa kuin alkuperäinen, esim. salpojen alle tulee jyrsityt alumiinilevyt H-dn muovirimpuloiden tilalle, rosteri ruuvit kiinnitykseen samoin kannen "haspit" kiinnitetään ruuvilla niittausten sijaan. Olen tosi tyytyväinen saamiini osiin. Kaveri varoittaa sivuillaan jonkun myyvän "halpoja kopioita" samoista osista mitä hän myy.
Romutettu tiekuningas