Superpyörä
-
jep
Superpyörä
Siitä superpyörää. 320 hv kaasuturbiini eikä hintaa kun 185.000$ toisaalta kiihtyvyys 0 - 360 kmh 15.5 s.
http://marineturbine.com/superbike/default.htm
Että juu, taitas bomberitkin tykätä.
http://marineturbine.com/superbike/default.htm
Että juu, taitas bomberitkin tykätä.
-
Rossireiska
siitä keulimisesta..
Että keulahan nousee 55 kaakillakin. Itselläni oli alla iloisella 80-luvulla 500 kuutioinen motocross-pyörä, jolla tuli kierrettyä kansallisia kilpailujakin. Eipä tuossakaa paljoa eturatas kulunut. Eikä se keuliminen niin ihmeellistä ole.
Voi hellanlettas näiden äidin pikku pommipoikien kanssa... sallikaa mun nauraa
Voi hellanlettas näiden äidin pikku pommipoikien kanssa... sallikaa mun nauraa
Re: Jetti
Anonymous kirjoitti:Jossei muuta niin on hankala ajaa. Turbiini kun ei kiihdy ja hiljene niinkun mäntävehje. Pitkää ikä(v)ää vaan tällekkin sankarille. Ja desibelejä riittää..turbiinit vinkuu vtumaisesti.
Eli oletettavasti voidaan todeta että aidossa Moottoripyörässä on mielellään kaksisylinterinen voimanlähde...
-
J
Hmm... itse asiassa varsin mielenkiintoinen ja hurja visio että turbiini tulisi kartsalle. Mäntämoottorihan on toivottoman tehoton turbiiniin nähden kun männän edestakainen liike hukkaa energiaa tolkuttomasti. Pyörivä turbiini on ihan jotain muuta. Mitenkään peräpuhuri on hoidettu, vai takaako se automaattisesti turvavälin, paitsi asbestiasussa ajaville? Eikun V2 soundia vaan mopon kompuutterista taivaalle.
Noh, laskekaa kirveet, en minä tietenkään tosissaan haaveile, illaksi taas V2 mäntämoottorin ääreen, ah se ainoa oikea partajoosepin deitti. Sen muotoja hivelen, kyytiä kesäistä muistelen. One Love.
Noh, laskekaa kirveet, en minä tietenkään tosissaan haaveile, illaksi taas V2 mäntämoottorin ääreen, ah se ainoa oikea partajoosepin deitti. Sen muotoja hivelen, kyytiä kesäistä muistelen. One Love.
-
jep
Kai se johonkin suuntaan hönkii?
Vaikka teho meneekin perinteisesti mekaaniikalla rattaalle, niin turbiini on silti turbiini. Kai siinä enemmän tulee puhuria kuin hiustenkuivaajassa. Mielenkiintoista olisikin tietää että mihin suuntaan fööni puhaltaa.jep kirjoitti:Eipä siinä J ole peräpuhuria vaan ketjuveto takapyörään. Siinä on helikopterin suihkumoottori (kaasuturbiini), eli voima otetaan akselilta aikä puhurista.
No eipä tälläset häksättimet paljo enempää kommentteja kaipaa. Niinku ei toi Norttonikaan. V2 rules
Nimimerkillä "Niin että palaakohan kuskilta perskarvat"?
-
jep
Näkeehän sen noista kuvista mihin pakokaasut puhalletaan, katteen alta pilkistää pakoputki. Se on täntyyppisissä turbiineissa stumpattu siten ettei sieltä tule juurikaan puhuria.
Samoilla sivuilla on muuten kuvia perämoottorista ja avolava pickupista joissa on käytetty samanlaista turbiinia voimanlähteenä.
Samoilla sivuilla on muuten kuvia perämoottorista ja avolava pickupista joissa on käytetty samanlaista turbiinia voimanlähteenä.