Norske Morske

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Palatable
Viesti:

Norske Morske

Viesti Kirjoittaja Palatable »

Kyl mä vaan oon vieläkin iihan Onnessani :lol: :lol:
Alokkaana täs harrastuksessa Tuntus Inanalle ajaa Norjan "Artic-reissu" kilsoja (ei kiloja) kertys jopa 2995km seihtemän päivän aikana!!
Sairaan upeet säät ja kaikenkaikkiaan Onnistunu reissu :lol: :lol:
:idea: Kiitos vielä ylipuhujille että lähdin mukaan :P

:roll: Mut eikö kukaan oo yhtä innossaan, höh :roll:
On se sit nii inanaa!
Ilkimys

Ollaan ollaan

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Kaikihan me Arcticin kävijät ollaan ihan innoissamme. Ollaan niin innoissamme ettei saa sanotuksi (eli kirjoitetuksi) :mrgreen:
Joka vuosihan siellä käydään. Tänä vuonna ei edes satanut luntakaan. 8O
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

siis häh? Oon ihan pihalla... 8O Onko ohitseni todella päässyt vilahtamaan hieno reissu jonnekin Pohjois-Norjaan :cry: vai käsitinkö aivan väärin??? Oon nimittäin haaveillu lähteväni ton mopedin kanssa niille nurkille ajelulle.

Kyselin jopa yhdestä tunturikerhosta mihin kuulun, josko siellä olisi motoristeja, mutta eivät luonnonlapsina kannata juuri muita moottorireissuja kuin koko porukka bussilla paikkaan A ja sieltä rinkka selässä patikoiden paikkaan B. Ja sieltä mahdollisesti vuonon poikki kalastusaluksella paikkaan C, mistä paikkaan A vienyt Bussi noutaa kotiin.

Siis joka vuosiko semmoinen ajelu järjestetään? Löytyykö tieto sitten kokoontumisajot.com:ista? Ainakaan nyt ei näkynyt...

Jos tosiaan oon missannu semmoisen, niin kyllä ottaa pannuun :evil:

Mistähän sitten vuoden päästä löytäisin infon kyseisestä turneesta? Ihan varmana lähtisin sinne jos ei oo pää kainalossa...
Palatable
Viesti:

Re: Ollaan ollaan

Ilkimys kirjoitti:Kaikihan me Arcticin kävijät ollaan ihan innoissamme. Ollaan niin innoissamme ettei saa sanotuksi (eli kirjoitetuksi) :mrgreen:
Joka vuosihan siellä käydään. Tänä vuonna ei edes satanut luntakaan. 8O
:cry: Nimesi veroinen hemmo. et sit yhtää hehkuttanu.

.. ... Mut silti :arrow: 8) JAHHUUUU!!
On se sit nii inanaa!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ilkimys vaan kiusaa... sitä se on tehnyt kaikki nämä vuodet... :evil:
Fxsts03
Viesti:

Norjasta ja Härräköistä

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Tere!
FO 2004 on taas ajettu.
3600 km, ensin itärajaa pitkin, Raatteen tien kautta poronpurijaisiin (Loistavat bileet! :D :D :D ), sieltä ivaloon ja kävellen Pahaojalta kultalaan muutamaksi päiväksi. Sieltä Utsjoen, Tanabru:n ja Lakselvin kautta Enontekijölle ja Suomen länsirajaa HDCF:n bileisiin Kalajoelle, jossa kuluikin sitten pe-su...

Enimmäkseen aurinkoa ja välillä hieman vettä. Koko reissulla ei Joensuun jälkeen ENSIMMÄISTÄKÄÄN hyttystä 8O 8O

Erityiskiitokset Nurmeksen Roadwolffeille loistavasta avusta kaverimme härräkän tiputellessa öljyä! :D :D :D :D :D :D

Run to the Arctic Fun ei tänä vuonna osunut aikatauluumme, mutta viimeistään vuonna 2006 :twisted: ehkäpä jo ensi vuonna...

Kunhan ehdin, niin rakentelen reissutarinan kuvineen jollekin saitille!

Reissujutun osalta "Perästä kuuluu! Sanoi torventekijä" :D

Muutoin olo on aika haikea, koska työ- ja opiskelukiireiden takia oma (rahoitusyhtiön) häksätin meni jo talvilepoon, kesken parhaiden ajokelien! :( :( :( :( :( :(

Ai niin, Minnalle:
Mistähän sitten vuoden päästä löytäisin infon kyseisestä turneesta? Ihan varmana lähtisin sinne jos ei oo pää kainalossa...
Esimerkiksi tuolta HDCF:n ulkomaisten tapahtumien linkeistä löytyypi, tai sitten suoraan: http://www.hdocn.no/treff_norge.html
T. Timo K
Viimeksi muokannut Fxsts03, 08:47 07.08.2004.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palatable
Viesti:

Minna&FatBoy kirjoitti:siis häh? Oon ihan pihalla... 8O Onko ohitseni todella päässyt vilahtamaan hieno reissu jonnekin Pohjois-Norjaan :cry: vai käsitinkö aivan väärin??? Oon nimittäin haaveillu lähteväni ton mopedin kanssa niille nurkille ajelulle.

Kyselin jopa yhdestä tunturikerhosta mihin kuulun, josko siellä olisi motoristeja, mutta eivät luonnonlapsina kannata juuri muita moottorireissuja kuin koko porukka bussilla paikkaan A ja sieltä rinkka selässä patikoiden paikkaan B. Ja sieltä mahdollisesti vuonon poikki kalastusaluksella paikkaan C, mistä paikkaan A vienyt Bussi noutaa kotiin.

Siis joka vuosiko semmoinen ajelu järjestetään? Löytyykö tieto sitten kokoontumisajot.com:ista? Ainakaan nyt ei näkynyt...

Jos tosiaan oon missannu semmoisen, niin kyllä ottaa pannuun :evil:

Kyllä tämäkin reissu ny ainaki löytyy foorumista "ulkomaiset tapahtumat"!
Niiten sivu on www.h-docn.on

Myönnetään menetit jotain IIIIhan Upeeta! Nii oisin mäki jollei mua ois ylipuhuttu! Ajoin 1075km toisia kiinni ja sit mentiin porukalla! Hitsit Aurinko paisto KOKO meno matkan ja perillä sooooolberiä (35c´), jätkät veti T-Paita päällä! Storfjord:ssä oltiin Suomen peukust vasemmalle ja ylöspäin Siellä!
Palumatkaa ei voi kauheesti kehua vettä tuli ja lopulta tuli ku aisaa ja tuuli. Mut mitä sillä väliä Pää osuus reissusta meni WAUTSI *WAU*!
Ens vuonna Säkin :lol:

:evil: Ilkimys .. . ... :wink:
On se sit nii inanaa!
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Pitipä taas olla fiksu! Ulkomaisistahan nuo vissiin tapaavat löytyä... :oops:

Kun ei näin aloittelijana oo uskaltanu masentaa itteensä kattelemalla ulkomaan ajeluita, mutta eipä taida Norjan vuonot Suomen rajojen sisältä vieläkään löytyä. Ehkäpä sitten ens vuonna oon jo fiksumpi. :wink:

Kiitokset minua sivistäneille, ehkäpä ens vuonna nähdään siellä! :D
Vastaa Viestiin