Alokkaana täs harrastuksessa Tuntus Inanalle ajaa Norjan "Artic-reissu" kilsoja (ei kiloja) kertys jopa 2995km seihtemän päivän aikana!!
Sairaan upeet säät ja kaikenkaikkiaan Onnistunu reissu
Ilkimys kirjoitti:Kaikihan me Arcticin kävijät ollaan ihan innoissamme. Ollaan niin innoissamme ettei saa sanotuksi (eli kirjoitetuksi)![]()
Joka vuosihan siellä käydään. Tänä vuonna ei edes satanut luntakaan.
Esimerkiksi tuolta HDCF:n ulkomaisten tapahtumien linkeistä löytyypi, tai sitten suoraan: http://www.hdocn.no/treff_norge.htmlMistähän sitten vuoden päästä löytäisin infon kyseisestä turneesta? Ihan varmana lähtisin sinne jos ei oo pää kainalossa...
Minna&FatBoy kirjoitti:siis häh? Oon ihan pihalla...Onko ohitseni todella päässyt vilahtamaan hieno reissu jonnekin Pohjois-Norjaan
vai käsitinkö aivan väärin??? Oon nimittäin haaveillu lähteväni ton mopedin kanssa niille nurkille ajelulle.
Kyselin jopa yhdestä tunturikerhosta mihin kuulun, josko siellä olisi motoristeja, mutta eivät luonnonlapsina kannata juuri muita moottorireissuja kuin koko porukka bussilla paikkaan A ja sieltä rinkka selässä patikoiden paikkaan B. Ja sieltä mahdollisesti vuonon poikki kalastusaluksella paikkaan C, mistä paikkaan A vienyt Bussi noutaa kotiin.
Siis joka vuosiko semmoinen ajelu järjestetään? Löytyykö tieto sitten kokoontumisajot.com:ista? Ainakaan nyt ei näkynyt...
Jos tosiaan oon missannu semmoisen, niin kyllä ottaa pannuun
Mistähän sitten vuoden päästä löytäisin infon kyseisestä turneesta? Ihan varmana lähtisin sinne jos ei oo pää kainalossa...