Uskomaton kokoelma
Re: Uskomaton kokoelma
Itse olen pyrkinyt keräämään samaa merkkiä olevan aseen ja moottoripyörän. Merkelin kaksoisluodikko tuli hommattua mutta työ Merkelin pyörä menee vähän ylihintaiseksi
Jos keräilee Husqvarnaa, saa vielä edellisten lisäksi mm. ompelukoneen...6PPC kirjoitti:Itse olen pyrkinyt keräämään samaa merkkiä olevan aseen ja moottoripyörän. Merkelin kaksoisluodikko tuli hommattua mutta työ Merkelin pyörä menee vähän ylihintaiseksi
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä lähinnä tyttäreen...JiiVee kirjoitti:Itse luotan ompeluhommissa tosin Singeriin!
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mutta Singerhän on myös automerkki, joten ei muuta kun autokaupoille, sitten voi testata kumpi laulaa paremmin
jatketaan offtopickia
Jos Triumphia harrastaa niin voi vedellä leveesti harrastepyörällä samanmerkkiset rintsikat päällä.
Siinä olis riittävät huomioliivit kun valitsee kuppikoon sopivasti
Ja eikös Triumph nimellä tehty myös ompelukoneita, polkupyöriä, autoja mitäs muuta niitä löytyykään. (Ei tosin sama firma)
BSA - Birmingham Small Arms ja kiväärit logossakin.
Kalashnikov ja CCCP Chopper "Kalashnikov".
Jos Triumphia harrastaa niin voi vedellä leveesti harrastepyörällä samanmerkkiset rintsikat päällä.
Siinä olis riittävät huomioliivit kun valitsee kuppikoon sopivasti
Ja eikös Triumph nimellä tehty myös ompelukoneita, polkupyöriä, autoja mitäs muuta niitä löytyykään. (Ei tosin sama firma)
BSA - Birmingham Small Arms ja kiväärit logossakin.
Kalashnikov ja CCCP Chopper "Kalashnikov".
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019