veryguteheritage

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

martti
Viesti:

veryguteheritage

Viesti Kirjoittaja martti »

Miten olis, kun näitä eri malleille tarkoitettuja ralleja on ruvennut sikiämään, niin ekö järjestetä Heritage-ralli minä voin ruveta hommaamaan. Martti Ilvo 0500-685590
Vallu
Viesti:

Rauha rauha

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Rauha rauha Martti ja muutkin veljet! Eiköhän H-DCF:ssä ole katto tarpeeksi korkealla ja seinät leveällä, ettei tartte kaikille malleille omia pippaloita järjestellä. 8O
Ninni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Niin, samaa mieltä olen Vallun kanssa.
Ei rueta erottelemaan Harrikoita jo toisistaan - jotta se "veljeshenki" edes säilyisi :wink:
Komppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komppi »

Samaa mieltä Vallun ja Ninnin kanssa :evil:, mutta jos välttämättä halutaan rajata kutsuvieraita niin eikö se olisi viksumpi tehdä padan, eikä rungon mukaan? :wink:
"Kesällä vaan puita uuniin,
talvella on fundeeraamisen aika"
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Samaa mieltä Vallu, Ninni, Komppi.

En suosittele hajottamista.

Kun ajattelin tota bulutapaamista, niin ajatuksena oli lähinnä sille pyörälle sopivaa toimintaa esim. jotain race- ja/tai kurvimeininkiä. Miksei sportitkin mukaan jne. En suinkaan sitä, että buluset erittyis omaksi ryhmäksi. Ei, ei.

Oma sydän sykkii kaikille H-D pyörille, italiaanoille ja briteille.

Pliis. Älkää tehkö kuppikuntia.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Lexa kirjoitti:Pliis. Älkää tehkö kuppikuntia.
Rautapäät on BTTRssä ainaskin ihan omissa oloissaan eikä puhu teille muille mitään :twisted: Paitsi jos kaljat loppuu :?

Affe

Ja sitten vielä ihan vaan varmuuden vuoksi :) :D :lol: :wink:
Lexa

Terve taas,

Ok, ok Affe :lol:

Onhan pannurallikin jne. Ihan jees hommia :wink:

Mä haluaisin päästä sinnekin ja rautaralliin jne. :wink:
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Vaikka olisikin hauska olla samaa mieltä Vallun, Ninnin, Kompin, Lexan ja vieläpä Törmän Laten kanssa, niin en nyt kuitenkaan ole.

Mähän teen just niikun hyvältä tuntuu :twisted: :roll: :lol:
Lexa

OIKEIN MASA!

Just niin! :lol:
Jarppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

Homman pitää mennä juuri näin kuten Lexa jo mainitsikin, ei mitään oman viirin heiluttajia tähän HDCF touhuun. Ja tämä buell-meeting topicin mukainen tapaaminen oli alunperin juuri hieman tälläinen HD racing pilke silmäkulmassa ajateltu juttu. Itse sekä HD että Buell harrastajana en vedä mitään viivaa väliin ajaako joku esim. Pannulla, Buellilla, Softaililla tai millä vaan kerhoon liittymisen ehdot täyttävällä prätkällä.
Ja on varmaankin sanomattakin selvää että jos tänne HDCF palstalle laittaa jonkun ralli tai tapaamis ilmoituksen, niin luulisi että kaikki HDCF harrastajat on sinne tervetuleita !!!
Viimeksi muokannut Jarppi, 13:50 04.08.2004.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Masa kirjoitti:Vaikka olisikin hauska olla samaa mieltä Vallun, Ninnin, Kompin, Lexan ja vieläpä Törmän Laten kanssa, niin en nyt kuitenkaan ole.

Mähän teen just niikun hyvältä tuntuu :twisted: :roll: :lol:
Itse itseäni täydentäen haluan vielä lisätä, että en tosiaankaan näe mitään ongelmaa tai uhkaa klubille siinä, että sen järjestämien happeningien lisäksi ihmiset järjestävät omia tapahtumia. Nehän vain syventävät harrastusta kohti sitä ominta kiinnostusaluetta. Keneltä se nyt voisi olla pois??

Hyvän asian tunnistaa siitä, että se tarjoaa mieluumminkin mahdollisuuksia kuin rajoituksia. Eikös me kaikki veljet ja siskot kuitenkin olla freebirdejä 8) 8) :P
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Masa kirjoitti:Itse itseäni täydentäen haluan vielä lisätä, että en tosiaankaan näe mitään ongelmaa tai uhkaa klubille siinä, että sen järjestämien happeningien lisäksi ihmiset järjestävät omia tapahtumia. Nehän vain syventävät harrastusta kohti sitä ominta kiinnostusaluetta. Keneltä se nyt voisi olla pois??
Yksi potentiaalinen ongelma voi olla se että kun kesässä on rajoitettu määrä viikonloppuja niin kukin tykönään joutuu valitsemaan mihin kinkereihin haluaa osallistua ja valinta voi kallistua johonkin pienralliin generaalimman klubin järjestämän rallin sijaan. Se on sitten sekin raha pois klubirallista. Tästä syystä en itse ole vielä lämminnyt erilliselle Rautapäärallille vaan edelleenkin kehoitan kaikkia tulemaan BTTRään.
Mutta ei me silti teille muille puhuta...

Affe
Ninni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Niin... Toisilla kun on sitten ongelmana rallien paljous.
Meilläpäin kun ei näitä ralleja niin hirveesti sitten ookkaan, niin ei tule valinnanvaikeutta! :( 8O

Niin et tuota, siinä mielessä jos ajatellaan, niin voishan täällä Joensuun ympäristössä olla joku "pikkutapaaminen" ISOJEN rinnalla, kun en minä ainakaan ole vielä niihin kyllästynyt...
Mutta pääasia on, edellisiä kirjoituksia tukien, että HD veljet ja siskot pitävät samaa linjaa eri pippaloista ja ralleista huolimatta! :D
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Eikös Ninni siellä joensuun suunnalla ole ensi viikonloppuna JepJepin bileet. Eihän se nyt ihan rallin kriteeriä täytä, mutta onpahan jotain härräköihin liittyvää toimintaa kuitenkin.
jussi s

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Meilläpäin kun ei näitä ralleja niin hirveesti sitten ookkaan, niin ei tule valinnanvaikeutta!
Ensi viikonloppuna on myös Ponutaival samalla suunnalla,Kiteellä.
Vastaa Viestiin