veryguteheritage
veryguteheritage
Miten olis, kun näitä eri malleille tarkoitettuja ralleja on ruvennut sikiämään, niin ekö järjestetä Heritage-ralli minä voin ruveta hommaamaan. Martti Ilvo 0500-685590
Rauha rauha
Rauha rauha Martti ja muutkin veljet! Eiköhän H-DCF:ssä ole katto tarpeeksi korkealla ja seinät leveällä, ettei tartte kaikille malleille omia pippaloita järjestellä. 
Terve!
Samaa mieltä Vallu, Ninni, Komppi.
En suosittele hajottamista.
Kun ajattelin tota bulutapaamista, niin ajatuksena oli lähinnä sille pyörälle sopivaa toimintaa esim. jotain race- ja/tai kurvimeininkiä. Miksei sportitkin mukaan jne. En suinkaan sitä, että buluset erittyis omaksi ryhmäksi. Ei, ei.
Oma sydän sykkii kaikille H-D pyörille, italiaanoille ja briteille.
Pliis. Älkää tehkö kuppikuntia.
Samaa mieltä Vallu, Ninni, Komppi.
En suosittele hajottamista.
Kun ajattelin tota bulutapaamista, niin ajatuksena oli lähinnä sille pyörälle sopivaa toimintaa esim. jotain race- ja/tai kurvimeininkiä. Miksei sportitkin mukaan jne. En suinkaan sitä, että buluset erittyis omaksi ryhmäksi. Ei, ei.
Oma sydän sykkii kaikille H-D pyörille, italiaanoille ja briteille.
Pliis. Älkää tehkö kuppikuntia.
Homman pitää mennä juuri näin kuten Lexa jo mainitsikin, ei mitään oman viirin heiluttajia tähän HDCF touhuun. Ja tämä buell-meeting topicin mukainen tapaaminen oli alunperin juuri hieman tälläinen HD racing pilke silmäkulmassa ajateltu juttu. Itse sekä HD että Buell harrastajana en vedä mitään viivaa väliin ajaako joku esim. Pannulla, Buellilla, Softaililla tai millä vaan kerhoon liittymisen ehdot täyttävällä prätkällä.
Ja on varmaankin sanomattakin selvää että jos tänne HDCF palstalle laittaa jonkun ralli tai tapaamis ilmoituksen, niin luulisi että kaikki HDCF harrastajat on sinne tervetuleita !!!
Ja on varmaankin sanomattakin selvää että jos tänne HDCF palstalle laittaa jonkun ralli tai tapaamis ilmoituksen, niin luulisi että kaikki HDCF harrastajat on sinne tervetuleita !!!
Viimeksi muokannut Jarppi, 13:50 04.08.2004.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse itseäni täydentäen haluan vielä lisätä, että en tosiaankaan näe mitään ongelmaa tai uhkaa klubille siinä, että sen järjestämien happeningien lisäksi ihmiset järjestävät omia tapahtumia. Nehän vain syventävät harrastusta kohti sitä ominta kiinnostusaluetta. Keneltä se nyt voisi olla pois??Masa kirjoitti:Vaikka olisikin hauska olla samaa mieltä Vallun, Ninnin, Kompin, Lexan ja vieläpä Törmän Laten kanssa, niin en nyt kuitenkaan ole.
Mähän teen just niikun hyvältä tuntuu![]()
![]()
Hyvän asian tunnistaa siitä, että se tarjoaa mieluumminkin mahdollisuuksia kuin rajoituksia. Eikös me kaikki veljet ja siskot kuitenkin olla freebirdejä
Yksi potentiaalinen ongelma voi olla se että kun kesässä on rajoitettu määrä viikonloppuja niin kukin tykönään joutuu valitsemaan mihin kinkereihin haluaa osallistua ja valinta voi kallistua johonkin pienralliin generaalimman klubin järjestämän rallin sijaan. Se on sitten sekin raha pois klubirallista. Tästä syystä en itse ole vielä lämminnyt erilliselle Rautapäärallille vaan edelleenkin kehoitan kaikkia tulemaan BTTRään.Masa kirjoitti:Itse itseäni täydentäen haluan vielä lisätä, että en tosiaankaan näe mitään ongelmaa tai uhkaa klubille siinä, että sen järjestämien happeningien lisäksi ihmiset järjestävät omia tapahtumia. Nehän vain syventävät harrastusta kohti sitä ominta kiinnostusaluetta. Keneltä se nyt voisi olla pois??
Mutta ei me silti teille muille puhuta...
Affe
Niin... Toisilla kun on sitten ongelmana rallien paljous.
Meilläpäin kun ei näitä ralleja niin hirveesti sitten ookkaan, niin ei tule valinnanvaikeutta!
Niin et tuota, siinä mielessä jos ajatellaan, niin voishan täällä Joensuun ympäristössä olla joku "pikkutapaaminen" ISOJEN rinnalla, kun en minä ainakaan ole vielä niihin kyllästynyt...
Mutta pääasia on, edellisiä kirjoituksia tukien, että HD veljet ja siskot pitävät samaa linjaa eri pippaloista ja ralleista huolimatta!
Meilläpäin kun ei näitä ralleja niin hirveesti sitten ookkaan, niin ei tule valinnanvaikeutta!
Niin et tuota, siinä mielessä jos ajatellaan, niin voishan täällä Joensuun ympäristössä olla joku "pikkutapaaminen" ISOJEN rinnalla, kun en minä ainakaan ole vielä niihin kyllästynyt...
Mutta pääasia on, edellisiä kirjoituksia tukien, että HD veljet ja siskot pitävät samaa linjaa eri pippaloista ja ralleista huolimatta!