ihme kuittailua?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vallu
Viesti:

Re: ihme kuittailua?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

affe kirjoitti:Äh, en mä jaksanut kun kolmannelle sivulle...
Ja ei hymiöitä, ei jaksa enää...

Affe
No onpas kumma 8O Kerrankin topicci mikä pysyy ja jatkaa alkuperäisellä linjalla. (Siis puhdata pas....) :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
mikjus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikjus »

Kerran baarissa yks tuttu jätkä tuli pöytään ja keskustelu siirtyi pyöriin. Kysyin että mikä malli sulla on ja kaveri vastas että Sportster. Pöydässä istunut naisimmeinen siihen tokas että tyttöjen pyörä. Repesin täysin vaikkei ehkä olis pitäny :lol: No ei sillä mutta kyllä itselleni ainakin sprostster on vähän liian pieni (185cm/105kg) kun softailiakin saa venyttää joka suuntaan et olis passeli.
* 1998 Softail Night Train *
hantta61

Viesti Kirjoittaja hantta61 »

just näin,miten noi kaikki rakennetut customit jotka ovat reippaasti sportya matalampia, tyttöjenkö pyöriä?
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:33 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Jos yhtäkkiä kaikki BT:t katoisi ja niitä ei ennää koskaa mistää sais, loppuis miulta Harley-harrastus siihe! :twisted:
Höpö höpö. Mitäs sä sitten pukisit päälles? :wink:
-Know your enemy-
LeClerc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

Mielestäni vain pyörän koko ratkaisee sen miehisyyden ja ajonautinnon määrän.

Siksi ajan jatkossa vain TOSI isoilla pyörillä :D

Kuva
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:34 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

mikjus kirjoitti:Kerran baarissa yks tuttu jätkä tuli pöytään ja keskustelu siirtyi pyöriin. Kysyin että mikä malli sulla on ja kaveri vastas että Sportster. Pöydässä istunut naisimmeinen siihen tokas että tyttöjen pyörä. Repesin täysin vaikkei ehkä olis pitäny :lol: No ei sillä mutta kyllä itselleni ainakin sprostster on vähän liian pieni (185cm/105kg) kun softailiakin saa venyttää joka suuntaan et olis passeli.
Tästä tuli jotenkin mieleen, että minä jostain syystä vastaan tuollaiseen kysymykseen ensimmäisenä, että sellainen Sportsteri... Kai se vaan on niin hyvä pyörä, kun se tulee ennen Road Kingiä mainittua aina.
ezmo

Viesti Kirjoittaja ezmo »

Mut hei. Loppupeleissä ei ykskään Harrikka niin kovin iso pyörä fyysisesti ole. Kuskin lähestyessä 190cm ja yli, rupee ilmajäähdytteinen HD näyttään pikkusen Monkeyltä... Kumma kun eivät tee tehtaalla ihan oikeesti isoille pojille pelejä, joissa olis valmiiksi jo tota kokoa. Kaikki paitti Rodit on alta 1700mm akseliväliltä... Esim akseliväli Indianilla on muistaakseni kaikissa malleissa yli 1700mm ...

Töpöjä kaikki Harrikat, paitti itte reikatut....
Kickstart, deserve the ride!

Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Eli se on siis sama jos yli 190cm jamppa ajaa sovelilla tai Sportsterilla, pieni mikä pieni. :mrgreen: Itse olen yli 190 ja pieniä lisämuutoksia pitää vielä tehdä tilan saamiseksi. Reikkaus ei ole yksi niistä koska ei se keulakulman muutos tilaa tee.
ezmo

Rautahauli kirjoitti:Eli se on siis sama jos yli 190cm jamppa ajaa sovelilla tai Sportsterilla, pieni mikä pieni. :mrgreen: Itse olen yli 190 ja pieniä lisämuutoksia pitää vielä tehdä tilan saamiseksi. Reikkaus ei ole yksi niistä koska ei se keulakulman muutos tilaa tee.
Puhuin näyttämisestä, en tuntumisesta....

Sportster Hugger -94
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Jaa taisin missata jotain.

Mutta MINUN mielestä reikattu pitkäkeulainen paketti NÄYTTÄÄ vielä hassummalta kun iso äijä istuu polvet koukussa mutta keula on kaukana horisontissa.

Totta on että ei näitä ole tehty pitkille mutta ei myöskään lyhyille kuskeille. Molemmissa tapauksissa pitää soveltaa.

Ei minulla ole mitään Sportsteria vastaan, itselle vaan sattui kohdalle soveli ja se pysyy.
ezmo

Eipä auttanut Dynaan siirtyminen, akkojen pyöriä nämäkin....

http://www.womenridersnow.com/pages/sto ... px?lid=300" onclick="window.open(this.href);return false;

Sportster Hugger -94
kasikasi

Viesti Kirjoittaja kasikasi »

No mulle ei oo kukaan H-D omistaja kasvotusten sanonu mitään negatiivista sportsterista, (päin vastoin ainakin tähän asti).
Noilta joilla ei oo pyörää ollenkaan on tullu lähinnä tota pikkumopo, miksei pannu tai yms...
Hommaisivat edes jonku pyörän itte...
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Ihme "asiantuntijoita" täällä taas kommentoi...
Huomaa ettei kovin moni ole ajanut Sportsterilla tai edes istunut pyörän päällä.
On totta että Sportsterissa ajoasento ei ole yhtä letkeä kuin jossain BT:ssä, mutta ei sen ole vakiokuosissa tarkoituskaan olla. Eikä ole myöskään esim. Suzuki Hayabusassakaan, vaikka sekin on ulkomitoiltaan luultavasti isompi kuin yksikään HD, jos lehmiä ei lasketa mukaan. Sportster on Sportster, tehty ennenmuinoin kilpapyöräksi. Minun ja monen muun mielestä paras HD ja ainut HD. Jos ei olisi Sportsteria, ei olisi mulla HD:ta.

Luultavasti ne Sportsterin pahimmat morkkaajat on niitä katkeria, mitkä on huomannut että ne on maksanut 15000€ enemmän pyörästä mikä on oikeasti paljon paskempi, ja sitten kun vituttaa, niin pitää muille vittuilla.

Painan 108kg, pituutta 183cm. Pienillä muutoksilla penkkiin, stongaan ja satulaan, olen tehnyt itselleni letkeämmän ja paremman ajoasennon kuin monessa muussa HD:ssa. Sportster on paras, oli pyörä sitten naisella tai miehellä.
Vastaa Viestiin