ihme kuittailua?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hantta61

ihme kuittailua?

Viesti Kirjoittaja hantta61 »

haluaisin kuulla muitten lähinnä miespuolisten sportster omistajien kokemuksia. mä ostin tommosen custom sportsterin (1200cc)ja oon saanu kuulla aika monesta suusta et toi pyörä on liian pieni mulle, en oo kuitenkaan kuin 180cm pitkä,en tiedä onko toi "tyttöjen pyörä" tosi-miesten vai markkinamiesten keksintöä. aivan loistava ajettava just hallittavuuden kannalta. oon alalla jossa näkee liikaakin noitten nuorten skootteri hurjastelijoiden, ja mopojen myös, pahoja jälkiä.en nyt noista kommenteista ala pyörääni myymään mutta haluaisin kuulla saavatko muutkin sportsterien omistajat samanlaista palautetta?
Vallu
Viesti:

Re: ihme kuittailua?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

No se on just sellaista joutavaa lätinää, mille ei kannata korvaansa lotkauttaa. Yleensä siihen syyllistyvät wannabeet tai vasta-alkaneet, joilla ei juurikaan ole kokemusta Harrikoista tai motskareista yleensä.
Sportster on erinomainen motskari!
Kuva LIFEMEMBER
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Eihän tuo "kuningaskaan" lyhimmästä päästä ollut? - tosin varmaan joku kohta viisastelee että väärin polkee KH:ta käyntiin... :mrgreen:

http://www.scottymoore.net/elvisharley56kh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Tuollanen kuuluu samaan kategoriaan kuin että, HD:llä ei voi ajaa lujaa taikka kanttailla ja sen lisäksi ne kaikki vuotaa öljyä.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Juu, baari-bikerien puheita.
Katso tätä saat rohkeutta!

Kuva
Ja karehtiakin saa! :wink:
hantta61

Viesti Kirjoittaja hantta61 »

tarkotatko tota joulupukkii tuolla takana? :lol:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

hantta61 kirjoitti:saavatko muutkin sportsterien omistajat samanlaista palautetta?
Mie olen kymmenen vuotta sportsreilla paukutellut (nyt neljäs menossa) ja eipä tuota kuittailua ole pahemmin tullut, ainakaan tosiharrastajilta. Yleensä niitä kommentteja kuulee ravintola-bikereiden suusta 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
ezmo

Viesti Kirjoittaja ezmo »

Itte upgreidasin Softailin mutkan kautta 1200 Nightsteriin. Oon 182cm, eikä se tunnu miltän tyttöjen pyörältä...

Olen minäkin samaan argumentointiin törmännyt big twini poikien kanssa keskustellessa. Eivät tuntuneet pitävän Sportsteria kovin arvossaan... Sou not niille, pääasia, että tankissa on menovettä.....

Unoha tyhjänpäiväset mielipidevaikuttajat. Pidä kii omasta jutusta tee oman fiiliksen mukaan... Saatat elää onnellisemman elämän
Kickstart, deserve the ride!

Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
John Doe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Mulla oli ainoa xr Sportster tuttavapiirissä, kun vaihdoin dynään niin huomasin että samanlaisia on lähiympäristössä naisten käytössä enempi kuin mieshenkilöillä, pitäisikö harmittaa ?

jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

wesa kirjoitti:Juu, baari-bikerien puheita.
Katso tätä saat rohkeutta!

Kuva
Ja karehtiakin saa! :wink:
En mä karehtia osaa ja noi laukut näyttää tragikoomisilta mut muutoin tollasen makaavamukisen spagetti-HooReen huolisin kylli, en kyllikään ainoaks mopoks.

Ja Sportyhän on flikka profiloitu HooRee ku MoCon mainoksissakin malliflikat niillä päästeleepi.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

"Sanalla "tragikoominen" on sentapainen merkitys, että on voittopuolisesti traaginen, mutta sisältää myös koomisia aineksia."

AHA! :D

.
LIFEMEMBER
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Tätä asiaa tuossa keväällä jo puitiin, ja saattoi olla jopa mun alottama ketju, en muista tarkkaan. Mutta tosiaan minäkin 883r:n omistaneena olen joutunut juurikin näiden wannabeeläisten hampaisiin, ja vieläpä seinäjoen superissa. Älä kuuntele muitten p****n jauhantaa, laitat vaan höpinää tötteröön ja nautit. Sportsteri on mukava fillari, ostasin toiseksi jos perse kestäs. 8)
-90 FXR Super Glide
sakhar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakhar »

No sehän on miehillä verissä että pitää jotain hölmöa mylvästä joka väliin,ja aina se oma skoda on perkele kyllä ollut tosi hyvä peli. Ja jos naapurilla on harrikka niin ei se oikeen sille sovi näyttää jotenkin homolta. :lol: tätä se on ollut aina ja tulee aina olemaan, mutta ei se meitä haittaa se ajaa skodalla ja sen muija on persjalkanen. :lol:
JNu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JNu »

Kyllä tässä kaikki kuittailua saa... V-Rodi miehet, Apinakiikku-miehet ja me homosohva-miehet. Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. (onhan se Sportti vähän gay aikuisen miehen alla :lol: )
Ultra -07
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:29 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vastaa Viestiin