tämmönen tarina

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
teija

tämmönen tarina

Viesti Kirjoittaja teija »

Jo muutaman vuoden olen seurannu ja taas seurasin, Kalajoella. Muistakaa MC se se se ja se et HDCF:än vuosirallissa ja yleensä HDCF:än ralleissa on isäntiä HDCF:än jäsenet, ei yksikään MC mistään päin suomea. Erikoismuistutus sinne itäsuomeen pariin eri kaupunkiin. Hyviä ajokelejä ja turvallisia kilometrejä. tv.HDCF:än jäsen.
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Oonko mää ny ihan hukasa, vai miten en nyt ymmärrä, että mitä täsä ajetaan takaa? Oon kulkenu hdcf:n ralleissa jo useamman vuoden, ja en kyllä nyt heti hoksaa, että joku mc ois leikkiny isäntää missään rallissa. Tottakai paikallista talkootyövoimaa käytettäessä usein hommiin ilmoittautuu lähialueiden kerhojen porukkaa (kiitos siitä), ja tietysti se myös näkyy jos kerholiivit on päällä.

Miten musta aina välillä tuntuu, että asun ihan eri planeetalla ja käyn ihan eri ralleissa ku jotku toiset hdcf:n jäsenet :D
jarkko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarkko »

:roll: joo kyllä meni multakin kyllä ny pikkusen ohi :?: :?:

:idea: mutta luulisin että teija tarkoitti mc:llä henkilöitä jotka kuuluvat mc kerhoihin. :idea:

luullakseni huomattava määrä hdcf:n jäsenistä kuuluu mc kerhoihin....

se o näköjään niin helppoa yleistää jos joku jolla on mc tunnarit selässä töppää jotain niin se on ilmeisesti kaikkien vika.
no tuohan nyt on ollut jo pitkään tiedossa ollut asia mutta enpä olis uskonut että jopa hd porukassakin.... :evil:

no sattuihan sitä kalajoella jonkin verran asioita joita et tarvitsisi tapahtua hdcf:n rallissa asialla oli "mc" porukkaa mutta myös henkilöitä jotka eivät kuuluneet mihinkään "mc" kuvioon
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
Vastaa Viestiin