Sportster rekisteröinti?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ma^ko
Viesti:

Re: Sportster rekisteröinti?

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Kuva on omalla koneellasi, se pitää ensin saada internettiin, esimerkiksi photobuckeriin tai vastaavaan kuvapalveluun, josta sen sitten voi linkata.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
hantta61

Viesti Kirjoittaja hantta61 »

JammuFZ1 kirjoitti:Mun pyörä tuli Kotkaan South Carolinasta. Varmaan Charlestonista lähteny kontti liikenteeseen.

Heitähän kuvia fillaristas tulemaan niin näkee millainen vatkain sieltä on tullu... :)
http://s1094.photobucket.com/albums/i44 ... 011215.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
nyt pitäis toimia :)
hantta61

LeClerc kirjoitti:pistämäs meille muille urheilullisille kuva ketjun jatkoksi, aina kiinnostaa nähdä....
joo sain viimein kuvan käy kattoo se tuolta jammuz linkistä , oon niin uuno et mun poika jeesas :D
JammuFZ1

Viesti Kirjoittaja JammuFZ1 »

No niin, kunnon apehangerit.... :)
hantta61

joo ei oo kainalot märkinä :lol:
LeClerc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

kyllähän noihin saa hieman kukkaroa raottaa jos meinaisi vakiosta vastaavan.

Ei tosiaan mee noi putket läpi, mutta nehän saa nopeasti leiman jälkeen takasin :)

Mites toi svingi? Onko alkuperäinen vai onko perää levitetty? Ilmeisesti on kun vannekin näyttää poikkeavalta.

Onnea uudelle omistajalle.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
moottori-hannu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

Muisti pätkii, missä /kenellä oli valmiita tarroja nopeusmittariin mailiasteikon päälle?
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
hantta61

mun täytyy kysyy viisaammilta kun en tiedä orkkis sportstereista mitään, ja varsin vähän tästä omastakin vielä, ei tullu mitään manuaalia messiin californiasta,mut kyllä oon tyytyväinen pyörään ja lookkiin, on siihen aikapaljon kaikkee lisätty ja vaihdettu, kyllä mielestäni sain rahoilleni vastinetta! 8)
LeClerc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

hantta61 kirjoitti: soundimaailma on kyllä omaa luokkaansa, ei nappais vaimentaa noita kirkuvia kotkia, mut kai se on tässä byrokraattien luvatussa maassa pakko!
Yritä hankkia palstalta tai kaveripiiristä lainaan alkuperäiset katsastuksen ajaksi. Aika harvalla on kuitenkaan vakiotötteröt sportsterissa, vähintään sliparit on laitettu, mutta toihan kaipaa hela-hoidon.

Mullakin on shortshotit jotka on miehekkäät äänen perusteella. Ensin ajattelin että niitä pitäis vaimentaa, mutta sitten hankinkin korvatulpat. Nyt mietin että pitäiskö sittenkin ottaa quiet bafflet pois jotta kuuluis toi äänikin kypärän sisään :lol:

Mutta todellisuudessa hankin tulpat korvien soimisen takia.
100km/h tuo yli 80dB melun -> rupee korva soimaan ilman suojausta. En meinannu uskoo, mutta näin se vaan on. Kohta kaikki jo valmiiksi kuulonsa menettäneet neuvoo ettei mitään tarvi...
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
hantta61

joo huomasin saman ilmiön,tosin mulla aika skeida potta.mut kyllä korvat lukossa parin lenkin jälkeen. tulppien kanssa helpompaa.kiitti vinkistä!
Vastaa Viestiin