HD-palvelua

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
sevu62
Viesti:

HD-palvelua

Viesti Kirjoittaja sevu62 »

Hienoa huomata, että Suomessa on paikkoja joissa saa ihmisläheistä palvelua ja vieläpä ilmaiseksi.
Paikka oli Mikkelissä (JS-motors) 28.7.11
t: V-rodi-heppu
Viimeksi muokannut sevu62, 22:28 26.08.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Harikka-
Viesti:

Re: HD-palvelua

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Loimaalta saa aina erinomaista palveluu ja neuvot vielä päälle. Ja sinne jääneen mitanki toi toi Itella-kusti kotio! :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Harikka kirjoitti:Loimaalta saa aina erinomaista palveluu ja neuvot vielä päälle. Ja sinne jääneen mitanki toi toi Itella-kusti kotio! :wink:
Komppaan ehdottomasti :D

Siksi Springerini käy Loimaalla huollossa, vaikka ajomatkaa tulee noin 140 km/suunta...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
aximus

Viesti Kirjoittaja aximus »

Maarianhaminassa Grandell Jussi motor Kb:ssä sai kanssa hyvää palvelua ja lupasi myös jeesata jos matkalla Ruotsin puolella sattuisi apua tarvitsemaan.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Fxsts03 kirjoitti:
Harikka kirjoitti:Loimaalta saa aina erinomaista palveluu ja neuvot vielä päälle.
En epäile lainkaan, ettette ole saaneet sitä mistä kerrotte. Varmasti joka liikkeestä osuu jonkun kohdalle erinomaista palvelua, varsinkin jos sieltä ostaa uuden pyörän, niin ehkä jopa kättelyn ja kumarruyksen kera :lol:

Itse olen käynyt kaksi kertaa enkä keksi yhtään syytä mennä kolmatta kertaa enkä ole myöskään keksinyt, miksi kyseistä liikettä niin kovin kehutaan. Minulle se ei ole auennut mitenkään normaalia hieman ylimielistä diileripalvelua kummempana ja V-Tvinin aftermarket kamatkin ovat siellä ilmeisesti Suomen kalleimpia ainakin minulle esitettyjen tarjousten perusteella :twisted: :roll:

Kun hyvästä palvelusta on puhe, itse olen sitä saanut Stormilta, Hotbikestä ja Hoghausista (varaosatiskiltä Virran Jukalta). Nämä paikat ovat vakuuttaneet minut niin, ettei ole tarvetta muualta kysellä ja ovat vielä kätevästi nurkilla.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Joe Cool kirjoitti:
Fxsts03 kirjoitti:
Harikka kirjoitti:Loimaalta saa aina erinomaista palveluu ja neuvot vielä päälle.
En epäile lainkaan, ettette ole saaneet sitä mistä kerrotte. Varmasti joka liikkeestä osuu jonkun kohdalle erinomaista palvelua, varsinkin jos sieltä ostaa uuden pyörän, niin ehkä jopa kättelyn ja kumarruyksen kera :lol:
Juu, ostin mie Loimaalta uuen pyörän 2001! Näin vuosikymmenen aikana ei oo palvelu mitenkää huonontunu/vähentyny. Ja tosiaa, Loimaa on miun näkövinkkelistä nurkilla.
Tsadi on maailman napa siellä asuvien mielestä, Suåmi loppuu kehä 3:ee! :evil:
Muuallaki Suåmessa on todistetusti elämää :!:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
hdjokke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Joe Cool kirjoitti:
Kun hyvästä palvelusta on puhe, itse olen sitä saanut Stormilta, Hotbikestä ja Hoghausista (varaosatiskiltä Virran Jukalta). Nämä paikat ovat vakuuttaneet minut niin, ettei ole tarvetta muualta kysellä ja ovat vielä kätevästi nurkilla.
Tässä täytyy Joe Cool:ia kompata. Jos joku palvelu pääkaupunkiseudulla on hyvä ja kohtuuhintainen, niin miksi sitä samaa palvelua pitäisi lähteä kauempaa hakemaan. Aika ja siirtyminenkin maksaa rahaa ja vaivaa. Ei tää Tsadi mikään maailman napa ole. Tämä on vain Suomen pääkaupunki ja suurin talousalue tässä maassa. Täältä löytyy alan yrittäjää moneen lähtöön. Jos hyviä liikeitä löytyy ympäri Suomea, niin tämä foorumi on oikea paikka kertoa niistä.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
5hd1gy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 5hd1gy »

2008 syksyllä olin ostamassa uutta pyörää. Hoghausissa eivät antaneet koeajaa koeajopyörää. Sanoivat että tulkaa uudestaan kun asfaltti vähän kuivuu. Oltiin vaimon kanssa liikkeellä. Tarkkaa hintaa pyörälle haluamillani varusteilla ei myöskään kyetty kertomaan.
Mulla on ikää 50 vuotta ja enkä taatusti näytä uusiomotoristilta : ) Mutta kauppahan saa valita asiakkaansa.

Mentiin sitten HD-Centeriin, jossa myös tiesin olevan haluamani malli koeajettavana (olin etukäteen varmistanut, että molemmissa paikoissa on ko. mallit koeajettavina, ollaan maalta kotoisin).
Ajettiin pikku lenkki vaimon kanssa ja tehtiin liikkeessä olleesta uudesta pyörästä kaupat. Maksettiin pankkikortilla pyörä ja tilatut lisävarusteet. Pyörä tulikin sovitusti kotiin pakun kyydissä.

Lisävarusteet sainkin sitten vasta 4kk kuluttua, tiukkasävyisen puhelun jälkeen (puhelun nauhoitin varoiksi kuluttaja-asiamiestä silmälläpitäen).
Huoltokirjan jouduin pyytämään erikseen maahantuojalta. Nim. Trampas lähetti minulle osia huoltokirjasta silloin talvella, pääsin tutkimaan hälytintä yms.

Tämän 4kk aikana kun odotin osia, tiedustelin kuukauden välein osien saapumista, kukaan ei niistä tiennyt ja luvattiin selvittää ja soittaa takaisin, kukaan ei koskaan soittanut.

Viimeisen tiukkasanaisen puhelun (itse päällikkö oli puhelimesssa) johdosta osat sitten löytyivät alakerrasta, kysyin kauanko ovat siellä maanneet, ei tiedetty. Samana päivänä osat oli mulla, tosiaan 4kk odottelun tuloksena. Osat oli HD:n omat satula ja sissy, eli ei mitään eksoottista, jenkkisivuilla oli osat kokoajan tarjolla ostettavaksi.

Varaosat olisi kannattanut maksaa pankkikortin sijasta luoton puolelta, sillä eikös sitäkautta kaupan purku ja rahojen takaisin saanti ole varmempaa, jos näyttää ettei tavaroita tulekkaan ? Voisi yrittää ko.osia sitten muuta kautta.

Takuuhuollot suoritin kolmannessa liikkeessä, kahdessa edellämainitussa en enää halunnut asioida.

Mutta kun mopoon tuli oikein vikaakin, niin vein sen SGN-Vantaalle ja siellä suhtauduttiin erittäin ammattimaisesti ongelmiini pyörän suhteen (takuukin oli vielä voimassa). ECM oli rikki, se vaihdettiin. Tämä kesä on osoittanut, että pyörää koko takuuajan vaivannut rykiminen johtui tuosta viallisesta ECM:stä.
Kyllä pyörällä pystyi ajamaan, mutta kyllä ihmettelin miten HD voi tehdä näin huonoja moottoreitä. No nyt on kaikki hyvin, ei ole tarvetta vaihto- tai lisämokkuloille, tehokin riittää. Tänä kesänä on tullut 6000km ajettua, eli tänä kesänä ylittyy edellisten kesien ajelut reilusti, ehjällä mopolla on kiva ajaa.

Kun omaan mopoon tulee, tuleehan siihen, jotain mitä itse, tämä foorumi tai Finnbikers ei osaa ratkaista, niin kyllä minä uskallan pyöräni SGN-Vantaa käsiin antaa.

Varmasti on paljon muitakin hyviä HD-huolto ja korjaamoja olemassa, muista kuin edellämainituista ei vaan ole minulla kokemusta.
hdjokke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Ajattelin vähän kommentoida tätä.
5hd1gy kirjoitti:Sanoivat että tulkaa uudestaan kun asfaltti vähän kuivuu.
Tällaisesta en ole ennen kuullutkaan. Et kysynyt syytä? Halusiko liike pitää pyörän puhtaana, vai pienentää onnettomuusriskiä märällä kelillä, kun H-D:n ensiasennusrenkaat yleensä ovat olleet huonot ajaa sateella.
5hd1gy kirjoitti: Maksettiin pankkikortilla pyörä ja tilatut lisävarusteet.
En ole ikinä maksanut omia osiani etukäteen missään suomalaisessa H-D:hen osia myyvässä kaupassa, jos ne toimitetaan jälkeenpäin. Jälleenmyyjä on jopa kieltäytynyt ottamasta maksua etukäteen.
5hd1gy kirjoitti: Huoltokirjan jouduin pyytämään erikseen maahantuojalta.
Tarkoittanet kuitenkin käyttöohjekirjaa, koska tehtaan oma huoltokirja maksaa n. 80 €, ja myydään erikseen. Käyttöohjekirja tietääkseni kuuluu kauppaan. Aikanaan kun ostin oman moponi Kaliforniassa, niin siihen tuli mukaan opetusvideo. Outoa vain, että jouduit itse kirjaa vaatimaan maahantuojalta. Etenkin, jos ostit uuden pyörän.
5hd1gy kirjoitti: Viimeisen tiukkasanaisen puhelun (itse päällikkö oli puhelimesssa) johdosta osat sitten löytyivät alakerrasta, kysyin kauanko ovat siellä maanneet, ei tiedetty. Samana päivänä osat oli mulla, tosiaan 4kk odottelun tuloksena. Osat oli HD:n omat satula ja sissy, eli ei mitään eksoottista, jenkkisivuilla oli osat kokoajan tarjolla ostettavaksi.
Vaikka osat ovat myynnissä jenkeissä esim. nettikaupassa, se ei tarkoita sitä, että ne olisivat liikkeen hyllyssä heti tapahtuvaa lähetystä varten, vaikka heidän logistiikkansa toimii paremmin ja nopeammin kuin täällä Euroopan syrjäseudulla. Voi joutua odottamaan kuukausitolkulla, vaikka olisi kyseessä H-D:n aito osa. Näin on itselleni kerran käynyt. Luottokorttia tosin laskutettiin heti tilauksen yhteydessä. 1.8. alkaenhan jenkkien jälleenmyyjiltä ei enää voi ostella osia Eurooppaan.

Kun tilaamani osat ovat saapuneet kotimaisille jälleenmyyjille, niin kyllä niistä on aina ilmoitettu tekstarilla ja/tai sähköpostilla, että voi noutaa. Kyseisen jälleenmyyjän tiedonsiirto liikkeen sisällä näytti käkkivän pahasti. Saattaa tietenkin hiertää päällikkötason henkilöä myös asiakkaan tiukkasanaisuus.
5hd1gy kirjoitti: Varaosat olisi kannattanut maksaa pankkikortin sijasta luoton puolelta, sillä eikös sitäkautta kaupan purku ja rahojen takaisin saanti ole varmempaa, jos näyttää ettei tavaroita tulekkaan ? Voisi yrittää ko.osia sitten muuta kautta.
Kokeilitko purkaa osakauppaa, vaikka ostit pankkikortilla? Vai eikö myyjä suostunut siihen?
5hd1gy kirjoitti: Mutta kun mopoon tuli oikein vikaakin, niin vein sen SGN-Vantaalle ja siellä suhtauduttiin erittäin ammattimaisesti ongelmiini pyörän suhteen (takuukin oli vielä voimassa). ECM oli rikki, se vaihdettiin.

Kun omaan mopoon tulee, tuleehan siihen, jotain mitä itse, tämä foorumi tai Finnbikers ei osaa ratkaista, niin kyllä minä uskallan pyöräni SGN-Vantaa käsiin antaa.
Hauska kuulla, että H-D:n omistamisprosessissa joku asia edes toimi, jos ei ruiskunohjaussysteemi ja osien toimitus. Tärkeintä on, että valitit asiasta takuuaikana ja se hoidettiin mallikelpoisesti kuntoon.
5hd1gy kirjoitti: Miten HD voi tehdä näin huonoja moottoreitä?
Tiedätkö, onko muilla ollut vastaavanvuotisessa samanlaista vikaa, tai jotain muuta, jolloin moottorin huonoksi kutsuminen olisi aiheellista? Käsittääkseni H-D tekee nykyään erittäin luotettavia moottoreita, joilla voi ajella 150 000 km tosta vaan.

Kaverillani on ollut ongelmia Triumph Rocket:insa kanssa. Siinäkin oli kyseessä moottorinohjausjärjestelmässä ollut vika + huoltomies oli onnistunut laittamaan ruiskun ilmanottoläpän ylösalaisin kiinni. Kaasu jäi välillä auki-asentoon tietyillä kierrosalueella. Tässä tosin oli kyseessä käytetty pyörä, jota oli päivitetty tehtaan viriviri-kitillä, kun 2.3 litraisessa ei ollut riittävästi tehoa edelliselle omistajalle. Vian löytymiseen meni viikkotolkulla, kun pyörä oli huollossa. Mutta nyt toimii kaverin Trumppa loistavasti. Hoidettiin käytetyn myynnin takuuasiana kuntoon, eikä tehnyt Trumpasta huonoa, vaikka en Rocketista erityisemmin pidäkään.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Joe Cool kirjoitti:
Fxsts03 kirjoitti:

Itse olen käynyt kaksi kertaa enkä keksi yhtään syytä mennä kolmatta kertaa enkä ole myöskään keksinyt, miksi kyseistä liikettä niin kovin kehutaan. Minulle se ei ole auennut mitenkään normaalia hieman ylimielistä diileripalvelua kummempana ja V-Tvinin aftermarket kamatkin ovat siellä ilmeisesti Suomen kalleimpia ainakin minulle esitettyjen tarjousten perusteella :twisted: :roll:

Kalliit kamat ja hyvä palvelu ovat kaksi ihan eri asiaa. Ei oo pakko ostaa jos tuntuu pahalta. Kyllä VTwin City on ihan jees mesta.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
5hd1gy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 5hd1gy »

Vastauksia hdjokkelle:

Halusivat pitää pyörän puhtaana. Ja hinnoittelusta vielä. Pidin vanhan pyörän itselläni, joten vaihtopyörän hinnoittelusta ei ollut missään vaiheessa kiinni. Uusi pyörä ja ennalta määritellyt satula ja sissy. Hinta oli myyjän ilmoittamana noin 22.000 euroa. Tarkkaa summaa siihen hätään ei löytynyt. Eikä loppujen lopuksi ollut väliäkään.

Kyllä näille kelpasi raha etukäteen, hinta 21.650 euroa. Ehkä sinut tunnetaan liikkeissä paremmin kuin minut. Sellainen mielenkiintoinen seikka vielä pyörästä, että kun olin sen maksanut, niin pyörän kilpeä ei löytynyt liikkeestä, eivätkä halunneet toimittaa pyörää ilman kilpeä. Muutama päivä niin pyörä, paperit ja kilpi oli minulla. Se meni ihan hyvin.

Käyttöohjekirjasta oli kyse. En minä sitä maahantuojalta vaatinut, kerroin vaan etten sitä ole saanut ja lähettivät enempää mukisematta. Samalla kun ihmettelin kuinka kyseisten osien tulo voi kestää näin kauaa eli 4 kk. Maahantuojalla myös ihmeteltiin samaa. Käyttöohjekirjan osalta lupasivat ottaa yhteyttä ko. liikkeeseeen kun ei kuulemma ollut ainutkertainen tapaus.

Varmasti hiersi päällikköä, tiedä sitten mikä. Ennen viimeistä puhelua olin ollut yhteydessä pyörän myyneeseen henkilöön (joulukuussa), yhteen osakkaista MP-messuilla kasvotusten ja kerran keskusneidin kanssa (ei saanut varaosapuolelta ketään kiinni , niin lupasi selvittää asiaa ja että otetaan yhteyttä), jokainen lupasi selvittää asiaa ja soittaa takaisin, ei kukaan soittanut. Ja nämä yhteydenotot olivat aivan ystävällismielisiä tiedusteluja, josko osat olisivat tulleet.

Maahantuojalle soiton jälkeen sitten vihastuin ja sain liikkeen päällikön puhelimeen ja kerroin hänelle milloin olen aiemmin soittanut ja kenelle, sekä ettei kukaan ollut vaivautunut ilmoittamaan osista, edes sitä ettei osia ole tullut (soitin kerran kuukaudessa, joten mitään hiostustakaan ei ollut).
Samalla sanoin, että homma alkaa tympiä ja jos osat eivät ole minulla ko. päivän iltana kun matkahuolto menee kiinni, niin katson kaupan puretuksi.
Päällikkö lupasi selvittää itse asiaa, sanoi ettei sillä hetkellä ole muitakaan paikalla ja soittavansa takaisin. Ihme ja kumma soittikin ja sanoi tavaroiden lähtevän heti. Käyttöohjekirjaa en saanut, mutten tarvikaan, koska maahantuoja lähetti sen minulle.

Kaupan purkuun lisävarusteiden osalta ei sitten loppujenlopuksi ollut tarvetta, kuten yllä olen kirjoittanut.

Minunkin mielestäni HD tekee hyviä moottoreita, se huonous oli sen hetkinen oma mielipiteeni. Kirjoitin:"mutta kyllä ihmettelin miten HD voi tehdä näin huonoja moottoreitä". Täytyy kuitenkin huomata, että mopoa olin käyttänyt jo 2 kertaa määräaikaishuollossa (ei Hoghause, ei H-D Center, ei SGN Vantaa, mutta valtuutettu merkkihuolto) ja pyörä oli yhtä "huono" viedessä kuin tuodessa. Lopulta koneesta hävisi tehot ja kone piti outoa ääntä yli 3000rpm:n. Vein mopon SGN Vantaalle ja sieltä soittivat perään ja kertoivat että pakoläppä ei aukea (ohjaa kaasuja yhteen tai kahteen vaimentajaan).

SGN Vantaan suhtautuminen oli erittäin asiallista, eikä minulle tullut kertaakaan mielikuvaa, että kuvittelen vikaa tai olen muutenvain tyhmä. Homma toimi ja jopa välillä soittivat missä mennään. Ensin vaihtoivat sen läppää ohjaavan moottorin (ei auttanut), soittivat minulle ja kertoivat että menee pari päivää koska epäilevät ECM:ää.
Sen sitten vaihtoivatkin ja tehot palasivat sekä myös sellainen rykiminen poistui (kuin olisi ajoittain käynyt yhdellä pytyllä (tai jotain muuta). SGN:llä olivat myös testanneet kunnolla, reilusti toistasataa km. Muistaakseni vanhempi kaveri, joka tuli huollon puolelta kertomaan korjauksesta, sanoi ajelleensa vähän enemmän ja nyt peli laulaa. Oikein tehty.

Uudella ECM:llä on nyt ajettu noin 6000km ja hyvin pelaa.

Aivan hdjokke, ehkä siitä lisävarusteiden lähetyksestä tosiaan jäi tarkoituksella se käyttöohjekirja pois : )

Mulla on se nauhoittamani viimeinen puhelu tietokoneella, joskus tulee sitä kavereitten kanssa kuunneltua ja ihmeteltyä, miten 2008 syksyllä oli kellään varaa kieltäytyä kaupanteosta kun on vähän kuraa asfaltilla, tai varmistaa välinpitämättömällä asenteella ettei asiakas ikinä enää astu ko. liikkeeseen.

2008 syksystä on jo paljon aikaa ja uskon ja toivon ettei tilanne ole enää yhtä huono kuin minun kohdalleni osui.

Täytyy muistaa jatkossa, ettei tilattavia osia tarvitse etukäteen maksaa.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

mcjusa kirjoitti:
Joe Cool kirjoitti:Itse olen käynyt kaksi kertaa enkä keksi yhtään syytä mennä kolmatta kertaa enkä ole myöskään keksinyt, miksi kyseistä liikettä niin kovin kehutaan. Minulle se ei ole auennut mitenkään normaalia hieman ylimielistä diileripalvelua kummempana ja V-Tvinin aftermarket kamatkin ovat siellä ilmeisesti Suomen kalleimpia ainakin minulle esitettyjen tarjousten perusteella :twisted: :roll:
Kalliit kamat ja hyvä palvelu ovat kaksi ihan eri asiaa. Ei oo pakko ostaa jos tuntuu pahalta.
Ovat ovat, ei sitä ole kukaan kyseenalaistanutkaan. Väännetään rautalangasta. Luepa vaikka tuo punaisella merkaamani päälause uudestaan, siinä puhutaan palvelusta. Tuo siniseksi muutettu sivulause taas puhuu hinnoista - kaksi eri asiaa ja kaksi eri lausetta.

En ole mitenkään sotkenut hintoja ja palvelua, olen sieltä jotain ostanutkin, kun olen ne kaksi kertaa käynyt. Ensimmäinen kerta oli hukkareissu, kun puhelimessa luvattiin erään osan löytyvän hyllystä. Ajoin sinne turhaan melko pitkän lenkin ja ilmeni, että tavaraa ei ollutkaan kotona, mutta minulle tarjottiin toista tuotetta, joka ei ollut sinne päinkään. Ostin kuitenkin jotain muuta tarvitsemaani, ettei olisi ihan hukkareissuksi jäänyt. Toinen kerta tuli, kun olin muuten käymässä Loimaalla, niin päätin poiketa liikkeessä, mutta en muista tuliko mistään osista silloin kauppoja. Kolmannen kerran olin yhtä osaa vailla ja jätin soittopyynnön, kun olin Turkuun matkalla. Olisin hakenut pois, jos olisi soitettu, mutta ei sitä soittoa kuulunut, joten en varmuuden vuoksi lähtenyt sinne uutta hukkareissua koukkaamaan.

Ei siis mitään järisyttävää tai huonoa kohtelua, mutta ylimielistä sikäli, että kerrotaan juuri halutun osan löytyvän ja kuvitellaan, että kun asiakas saadaan sisään, tälle voi myydä jotain ihan muuta. Tai soittopyyntöön jätetään vastaamatta. Liikkeenä varmasti OK ja se käytettyjen osien (tosin jo aika loppuun kaluttu) vintti on hieno ja ainutlaatuinen juttu. Mutta minua he eivät ole onnistuneet vakuuttamaan palvelullaan. Ja ihan uusi lause - eivät myöskään hinnoillaan, senkin kyseisen hukkareissuosan sitten tilasin Hotbikestä halvemmalla.

Joten en siis itse näe syytä asioida heillä, kun lähempää saa parempaa palvelua ja hinnat vielä bonuksena edullisemmat. Asioikoot ne, jotka kokevat sen parhaaksi paikaksi, ei se ole minulta pois -puutuin vain mielestäni liioiteltuun ylistämiseen vastakkaisella näkemyksellä. :P Tämän enempää minulla ei ole heitä syytä mollata ja kuten jo edellisessä viestissäni sanoin, joka liikkeestä on sattunut jollekin hyviä ja toiselle vaatimattomampia kokemuksia. En usko yhdenkään olevan ylitse muiden.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
ruostekasa

Viesti Kirjoittaja ruostekasa »

Moto Seinäjoki on aina hoitanu hommat hyvin vaikka en mopoa oo sieltä ostanu. Aina tuloo tietoa siitä mitä huoltokutsuja, tms on ollu ja huollot hoidettu ammattitaitoosesti. Siitä kiitos.
Rocker SE 113"
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Öh. Pitänee painua klitsuun, ja kaivaa esiin, jälleen, tuo maanmainio opus: "Setälä-Nieminen-Ojajärvi -Suomen kielen oppikirja".

Jumpe

- kun nyt vielä on heinäkuutakin, tsuh!
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

JON kirjoitti:Öh. Pitänee painua klitsuun, ja kaivaa esiin, jälleen, tuo maanmainio opus: "Setälä-Nieminen-Ojajärvi -Suomen kielen oppikirja".

Jumpe

- kun nyt vielä on heinäkuutakin, tsuh!
Mahtaneeko sitä klitsusta löytyä, voi olla, että pitää mennä kirjastoon 8O
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin