mc kerhot

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lukittu
Vieras

mc kerhot

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olen pyöräillyt 3vuotta ja nyt tämän kesän harrikalla ja tuntuu jotta haluaisin liittyä moottoripyöräkerhoon miten tapahtuu ja meneekö tovi ennenkuin saa liivit täytyykö tuntea joku joka suosittelis kerhoon jäseneksi vai meenkö vain roikkumaan kerhon nurkille tuntuu vähän hölmöltä mennä ns. änkeämään ittees sisään.
väkä

Viesti Kirjoittaja väkä »

...tarvitseeko virkamiehen tuollaisia kysellä tällä palstalla? Viesti haisee ihan siniselle.
cvd

Viesti Kirjoittaja cvd »

meet paikalliseen lehteen ja laitatat henk.koht palstalle ilmoituksen että halutaan motska kerhon jäseneksi tai etes kadonneitten järkien metsästäjä ryhmään tai edes johonkin. voi ressukka mikä juntti :twisted:

toi on varmaan semmonen TROLLI tai joku vastaava lukkoon koko aihe HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
I like two kind a music, rock and roll.
Vieras

kerho

no en nyt tarkoita mitään rikollisjärjestöä vaan mc kerhoa pahvit
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tähän pätee vanha ameriikan viisaus - "if I had to explain, you wouldn't understand"... No, yritetääs kuitenkin...

Eli moottoripyöräkerhoista suurin osa toimii kaveripohjalta, ei niihin liitytä. Käy tapahtumissa ja bileissä, tutustu ihmisiin ja ennen kaikkea mieti tarkkaan onko MC-touhu juuri sinua varten. Kun pyörit tarpeeksi samoissa porukoissa ja tutustut ihmisiin tarpeeksi hyvin voit harkita asiaa uudemman kerran. Siinä vaiheessa tosin ei tällaiset kysymykset enää vaivaa päätäsi.

Kerhotoiminta sopii toisille, toiset tykkää harrastaa itsekseen ilman ryhmän ohjausta.

Antaa kaikkien kukkien kukkia... 8)
väkä

Viesti Kirjoittaja väkä »

".. meneekö tovi ennenkuin saa liivit täytyykö tuntea joku joka suosittelis kerhoon jäseneksi vai meenkö vain roikkumaan.."

Vai liivit pitäisi saada. Selvitä nyt hyvä (virka-)mies ensin kuppikokosi ennen liivien hinkumista. Blue Knightsilla on juuri sinunlaisillesi sopivia, kauniin sinisiä jaossa.
Toiseen kysymykseesi: joo, mene vaikka roikkumaan.

terveisin yksi pahvi
Vieras

kiitos

kiitti asiallisesta vastauksesta noin mä olin arvellutkin se toimivan
Vieras

väkä

taitaa tuo väkä olla vähän yksinkertainen... en mä tota virkamiesjuttua oikeen snaijjaa enhän mä mistään rikollisjärjestöstä kysellyt ja tuo kiitos asiallisesta viest... oli hemulille ehti vaan toi pahviväkä väliin
Vieras

väkälle

niin vielä kerran väkälle... luulitko tosiaan että mä oon poliisi ja kyselen täällä jostain järjestöistä ja soluttaudun niihin huh,huh jätä ny yks päivä väliin makuunista
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

lukkoa vailla on tämä topikki.

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Outlaw Biker

Viesti Kirjoittaja Outlaw Biker »

Hmm... Nimim. Vieraan kysymys ei välttämättä ole niin "tyhmä" kuin miten monet sen ovat ottaneet. Nimittäin, ihmisen luonteesta riippuen tällaiset kysymykset ovat varmasti monelle (aloittelijalle?) tulleet mieleen ja miksei asioista voisi tai saisi kysyä :?: En nyt ihan äkkiseltään ymmärrä mitä pahaa siinä on.. 8O
Voihan tietysti olla trollikin, mutta esim Hemulin vastaus oli erittäin asiallinen ja todellinen, niinkuin kyseisellä henkilöllä vastaukset yleensä aina ovatkin 8) Voisi melkein sanoa: yleissivistävä 8)
Hemulin vastaus antoi kysymykseen mielestäni niin tyhjentävän selostuksen että turha siihen on enää mitään lisätä.

Ja te muut Blue Knights- ym. kuppikokokirjoittelijat, kyllä asia on niin että ne miliisit tietää nämä MC-kerhoasiat paremmin kuin moni meistä - onhan se eräs heidän lempiaiheistaan.. :twisted:
Päästään pätemään ja leikkimään "isoa poikaa" :twisted: :x
Vallu
Viesti:

joopas joo

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Menee vähän levottomaksi eli pistän tän lukkoon. Ja arvoisa Vieras voi soittaa mulle jos haluaa asiallista informaatiota. Puh 0400 411 037.
Vallu
Lukittu