.
Re: Takarenkaan tasapainotus?...
Eiköhän. Ylipäätään nämä renkaiden tasapainoitusjutut katupyörissä (ja nopeuksissa) on kosmeettista (no ehkä vähän liiottelen) hienostelua. Wanhaan Hyvään Aikaan ei tasapainoitettu mitään ja vieläkin ollaan hengissä. 
LIFEMEMBERRe: Takarenkaan tasapainotus?...
Ite en ottais riskiä, vaan odottaisin ja tasapainottaisin koko paketin kerralla.
itse en tasapainottais mitään, katsoisin vaan, että kumi on kunnolla vanteella.
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Ei muutako alle vaan. Auton renkaatkin tasapainoitetaan irtaallaan ja sitten laitetaan alle. Eihän niissäkään ole jarrulevy/rumpu mukana tasapainoituksessa. Itsekin viime kesänä vaihdoin pyörääni takanakin ja hihnapyörä ei ollut siinä tasapainoituksessa paikoillaan.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 04:28 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Takarenkaan olen useasti itse vaihtanut, eikä sitä kotitallissa ole saanut tasapainotettua. Mitään ajoon vaikuttavaa en ole huomannut ja kuluminenkin on ollut tasaista.
Mielestäni tarpeeton toimenpide takapyörälle, mutta rengasliikkeessä tietenkin tehdään, kun sisältyy asennushintaan. Kuten Jack edellä, tärkeää on, että rengas nousee tasaisesti vanteelle. Sisärenkaalliset meinaavat usein jäädä joltakin kohdalta puolitiehen.
Etupyörä kannattaa painottaa.
Mielestäni tarpeeton toimenpide takapyörälle, mutta rengasliikkeessä tietenkin tehdään, kun sisältyy asennushintaan. Kuten Jack edellä, tärkeää on, että rengas nousee tasaisesti vanteelle. Sisärenkaalliset meinaavat usein jäädä joltakin kohdalta puolitiehen.
Etupyörä kannattaa painottaa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Ja sekin vähentää tasapainotuksen tarvetta kun laittaa renkaaseen merkityn venttiilin kohdan sinne vanteen venttiilin kohdalle.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019