Unelma toteen!
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 04:40 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Re: Unelma toteen!
Ite olin laiska ja tilasin noi raudat. Eilen sain pyörän ja mahtava pelihän se on, mutta pientä säätöä tuntuu olevan. Tyhjäkäyntiä pitää säätää ja kytkintä. Kytkin ei avaa täysin kun sitä painaa ja kaasua pittää olla että pysyy käynnissä. Pitää toivoa että nämä säätö toimenpiteet onnistuu vähän heikommallakin taidolla tai sitten pittää viiä pyörä tutulle tallille jos joku sieltä viittis neuvoo.
Kiitoksia tarjouksista, mutta ku o itepäinen asioiden pitää olla niinku ite tahtoo. Ohjekirja pitää olla kirjana ja laukuissakin on oma mielikuva olemassa. Eikä ole sissyäkään ainakaan vielä niin tuo sissy laukku ei oikeen sopiskaan suunnitelmiin.
Edit1:
Joo itekkin ostin tuollaisen hälyttävän jarrulevylukon.
Kiitoksia tarjouksista, mutta ku o itepäinen asioiden pitää olla niinku ite tahtoo. Ohjekirja pitää olla kirjana ja laukuissakin on oma mielikuva olemassa. Eikä ole sissyäkään ainakaan vielä niin tuo sissy laukku ei oikeen sopiskaan suunnitelmiin.
Edit1:
Joo itekkin ostin tuollaisen hälyttävän jarrulevylukon.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 04:41 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

wille
Itse olen ottanut sellaisen tavan, että laitan sen tyhjän säilytyspussin kaasukahvaan merkiksi. (No, kai sen joku joskus varastaa...)
Näin on! Eikä todellakaan ole kivaa olla Ultran kanssa kylellään ja kuunnelle kun jengi nauraa!nuo jarrulevy lukot on kuulemma helppo unohtaa paikoilleen
Itse olen ottanut sellaisen tavan, että laitan sen tyhjän säilytyspussin kaasukahvaan merkiksi. (No, kai sen joku joskus varastaa...)
LIFEMEMBERRe: Unelma toteen!
Niihin jarrulevylukkoihin saa muutamalla eurotaalerilla sellaisen muistihännä jonka vetää lukolta stongaa, Sellainen kirkas muovinen spiraalinaru, ihan must jos käyttää levylukkoa. Niit myy esmes BillHelvete, Eurobiker, Storm... jne... jne...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Joo nämä sivut on tutut ja siellähän tuo kytkimen säätö ohje lymyää. Nyt pitää odotella vaane että saa nuo ohje kirjasen niin saa sitten säädettyä sitä tyhjäkäyntiäkin.Harikka kirjoitti:Tuolta Jokken sivulta muutama perusjuttu mopo-askarteluihi:
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Softailv ... kkeja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikä siinä vielä kaikki!Vallu kirjoitti:willeNäin on! Eikä todellakaan ole kivaa olla Ultran kanssa kylellään ja kuunnelle kun jengi nauraa!nuo jarrulevy lukot on kuulemma helppo unohtaa paikoilleen![]()
Unohtunut lukko saattaa rikkoa paikat ajokelvottomaksi. Jos lukko on laitettu satulan etupuolelle, raskas massa pääsee hyvään liikkeeseen, ennen kuin stoppaa. Jostakin palat lentää.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!