HD Club Sweden web-sivut???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Juscu

Viesti Kirjoittaja Juscu »

Onko Ruotsin HD clubin sivut lakanneet toimimasta? Vai onko tähän koneeseen iskeny joku pöpö :?:
Ootteko muut päässeet em sivuille :?:
HDCF:n hallitus ja muut asiasta tietävät, apuwa :!: :wink:
juss

hdcs

Viesti Kirjoittaja juss »

No kyllä ne just äsken toimi. Voihan se olla että ne on joskus hitaat tai jumissa kun webbiveijari päivittää, mutta muuten en ole huomannu ongelmia. Tuolta linkkisivulta menin. Ettei sulla ollu ulkomaanyhteyksissä häikkää? Pääsikkö muille ruotsalaisille sivuille?
kopteri47

Hdcs:sivuista

Viesti Kirjoittaja kopteri47 »

Riippuu varmaan millä selaimella sä yrität sitä lukea!:wink:
Mulla ei ne ainakaan toimi "Opera 5 " selaimella kun taas tolla Gatesin tuotteella "Expolderilla" toimii niinkun ennenkin!
Juscu

..outoa..

Gatesin selaintä käytän itekin ja käyttis on XP (vaikka tuskin se tähän vaikuttaa).
Nyt menee jo nörttien reviirille, pitää varmaan kutsua sellainen kylään.
Olen niin monta kertaa kokeillu et olis jo pitäny päästä sivuille, mut päivästä toiseen vaan herjaa :evil: ...kele :x
Kiitos vastauksista! :wink:
Janozek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janozek »

Minkälaisen herjan se selain sulle tuuppaa???
Sepixlh
Viesti:

selaimet

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kokeilin eri selain vaihtoedoilla ja kaikki jotka oli asennettuna toimivat...
Eli W2000-käyttis ja IE 5.5, Netscape versiot 4.79, 6.0 sekä Mozilla 1.0
Opera en vielä ole kokeillut :roll:
Juscu

ei vaan löydy

Ei vaan aukea HDCS-sivut, herjaa "Cannot find server" "The page cannot be displayed".
Kaveri kävi tsekkaamassa ja väitti et paikallinen serveri on plokattu tai jotain eli estetty :evil:
Tiedä siitä sitten...
Pitänee ottaa yhteyttä liittymän tarjoajalle ja valittaa, kiskovat kuitenkin hintaa siihen malliin et kyl pitäis kaikille sivuille päästä :!:
Nää sivut siis ei oo auennu varmaan pariin kuukauteen.
Kokeilin toisellakin koneella samassa kylässä - ei onnaa.
Mulla käyttis on XP toisessa Win2000.
Selain on Gatesin IE6.
juss

sivut

Juu kyllä tuntuu siltä että apua vois ensin hakea sieltä sun palveluntarjoajan päästä. Itse olen päässyt sinne aina, useasta eri paikasta useanlaisella konekokoonpanolla enkä ole vastaavaa ongelmaa aiemmin kuullu. Oliskohan sillä sun palveluntarjoajan laitteissa jokin asetus väärässä paikassa tai jotain.
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Olisko sun selaimessa jokin proxy -asetus tai vastaava väärin. Sellanen saattaa estää pääsyn tittyihin palveluihin.
Juscu

ei vaan pelitä

Juss ja Jep: lähetin "nootin" paikalliselle operaattorille ja kysyin syytä - nyt odotellaan vaan vastausta...
Vian täytyy olla siellä, muuta en keksi. Esim. Bike Linen sivuille pääsen ongelmitta ja nekin ovat se-päätteiset sivut.
Tuo Proxy-juttu on mulle tuntematon asia, en osaa sanoa siihen mitään.
Ottaa vaan pattiin kun maksaa 60e/kk kiinteästä liittymästä eikä pääse kaikille sivuille :evil: , kantelen kohta EY-tuomioistuimeen :twisted:
Janozek
Viesti:

Re: ei vaan pelitä

Viesti Kirjoittaja Janozek »

Koita napata se Proxy pois päältä:Selaimesta ylärivistä >Työkalut>Internet-asetukset>yhteydet-välilehti,Sieltä asetukset, ja välityspalvelin kohdasta rasti pois, silloin se menee suoraan ilman proxyä eteenpäin.Jollei auta, niin se on sun ISP:stä kiinni. :twisted:
Juscu

testi

Joo, kaveri antoi ohjeet, jotta saan tarkistettua ottaako ollenkaan yhteyden serveriin:

Start -> Programs -> Accessories -> Command Prompt/MS-DOS Prompt (komentokehoite).

Tulee musta ruutu johon kirjoitetaan:

C:\> ping www.hdcs.se (Ottaa ajan millisekunteina JOS saa yhteyden)

Mulla tuli virheilmoitus: Ping request could not find host www.hdcs.se

ONKS TÄÄ NYT SITTEN SULJETTU :?:
Kiitti vaan fuckin´paikallis-operaattori et maksan 64e kuussa kiinteestä liittymästä, eikä edes pääse kaikille sivuille :evil: :cry:
Nyt lähtee valitus EY-tuomioistuimeen!!! :twisted:
juss

Aika hassu juttu toi, olen kyselly useammalta käyttäjältä ja kellään ei ole vaikeuksia päästä sinne. Pääsetkö muille ruotsalaisille tai ulkolaisille sivuille? Kokeilitko sitä proxy -juttua?
Pyydä niitä paikallisoperaattorin kavereita pingaamaan omalta koneeltaan ja jos ei onnistu niin sitten niillä on jokin asetus väärässä paikassa.
Juscu

yhteydet

Juss, kokeilin proxyä - ei auttanut (Kiitos kuitenkin neuvosta!)

Soitin paikalliselle operaattorille ja käskin heidän pingata www.hdcs.se - ja kas kummaa - EIPÄ TOIMINU!!! :twisted:
Oli siinä äijällä ihmettelemistä, siinä tarjoutui itelle hyvä tilaisuus avautua 64e kk-maksusta ja ettei saa yhteyttä kaikkiin haluamiinsa sivuihin tai täyttä vastinetta rahoilleen, ihan miten vaan. Setä pyyteli nöyrästi anteeksi ja lupasivat ensi viikolla korjata asian. No, hyvä niin, mut on se kumma et aina pitää itse todistaa kaikki viat sun muut ennen kuin uskotaan "epäilty/syyllinen kunnes toisin todistetaan". Sama pätee pollareihin ja muihin virkamiehiin (katsastus, AKE), hyvä esimerkki tästä että etulokasuojan saa poistaa. Monikohan virkamies tietää(=myöntää) tämän todeksi, ehkä n. 2%...
Vieras

tosi hyvä vinkki selaimista

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tosi prätkän oot laittanut,
xpzfr server bikes.com tai jotain... , mutta kuitenkin:
suosittelen meneen talliin ja vaihtaan vähintään öljy, sekä vaihtamaan pyörän laakerien stefat, sekä tarkastaan laakerit /rasvaamaan ne vähintään.
ja vaijerien öljytys on myös tänä talvena serverien huolto top 110A listalla .
ja
myös kiillotus +vahaus kaikille osille.
Tai vaihtoehoisesti runko poikkii ja strechiä&rakea muutama" / rakennusta muuten vaan.

joo ja näihin servereihin sit vaik saat samlla rahalla vaikka vastauksia sielta ihan pcssetä.

terveisin omalla nimellä ja omalla ajalla kirjoittava:
terveisin hörhö :
Kalle 0405829471[/b]
Vastaa Viestiin