Tuli pyörien lappuja tullista, haluavat nähdä omat tullauspaperinsa. No, ei siinä mitään mutta ihmettelin kun lapuissa oli käyttöönottopäivämäärä 31.12.1986 ja toisessa 96. Jenkkiotteessahan ei ole kuin vuosi jolloin otettu käyttöön ( Year 1st sold ), mutta katsastuksessa merkattiin 0.0.1986 FXR:lle. mites toi tulli osaa laskea tuon pyörän käyttöönoton viimeisen päivän mukaan kun katsastussetä meinasi että tulee 1.1.1986 ? vaikuttaa radikaalisti autoveroon, kun menee alle 25 vuotiaana.
kellään muulla kokemusta aiheesta ?
p.
Tullin matematiikka vs Elon laskuoppi
Tullin matematiikka vs Elon laskuoppi
1996 FXSTS, Springer with Apes, Style before function
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
Re: Tullin matematiikka vs Elon laskuoppi
taitaa mennä niin, että on 31.12.1986...
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Kyllä se näin menee kuin Jack kertoi jo. Mulla oli Shovelin kanssa sama homma ja pitkä odotus 2 vuotta.
Vero putosi 2500 eurosta 247 euroon sitten kun oli päivää vaille 26 vuotta . No mulla oli muita pyöriä millä ajella. Ensimmäisen käyttöönottopäivän saisi kyllä luullakseni jotain kautta selville? Hyvällä tuurilla se olisi ehkä keväällä tai kesällä otettu rekkariin.
Hyvä puoli on se että on aikaa rakennella
Ja testailla omalla pihalla...
Ettei ensimmäiselle etapille jätä...
noni, ja vielä omituisemmaks menee. Jos kattoo maaliskuun 2011taulukkoa sovelletuista verotusarvoista niin siellä on pari softia käyttöönottopäivällä 31.12.1986 ja verot vaan pari sataa eli yli 25 V. ei ymmärtä mutta tässä kohtaa ei edes haittaa jos näin on.
p.
p.
1996 FXSTS, Springer with Apes, Style before function
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
1986 FXRD, FXR -or- DIE!