Onko tuollainen pultattava jäykkäperä miten hankala asentaa? Jotain erityistä mikä pitäisi ottaa huomioon? Arvon että yritänkö itse vai painanko leuan rintaan ja annan suosiolla ammattilaisten hoidettavaksi
Pultattava takahaarukka?
Pultattava takahaarukka?
Vastailin johonkin vanhaan viestiketjuun mutta meni väärälle osastolle..en haulla löytänyt just tästä mitään suurempaa..eli:
Onko tuollainen pultattava jäykkäperä miten hankala asentaa? Jotain erityistä mikä pitäisi ottaa huomioon? Arvon että yritänkö itse vai painanko leuan rintaan ja annan suosiolla ammattilaisten hoidettavaksi
Pärrä on ´70 Rautapää.
Vasempaan jalkaan tarkoitetun kumijalkineen kaltainen intellektuelli.
Re: Pultattava takahaarukka?
No jos se pultattava on nii ei kun kiinni vaan, katot että pyörä mahtuu pyörimään, on linjassa ja ettei ketjut laahaa mihinkään. 
Sellanen tuli tässä (vanhasta aiheesta) mieleen että miten katsastuskonttorilla mahdetaan suhtautua pultattavaan jäykkäperään?
Vasempaan jalkaan tarkoitetun kumijalkineen kaltainen intellektuelli.
"Alkuperäinen runko on muutettu jäykkäperäiseksi pultattavalla ko. malliin tarkoitetulla peräkokonaisuudella, osan valmistaja xxx."
Näin arvelisin tarkan katsurin kirjoittavan.
Prossat menee takahaarukan ja jousituksen osalta.
Näin arvelisin tarkan katsurin kirjoittavan.
Prossat menee takahaarukan ja jousituksen osalta.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Vaatii nykytulkinnalla sen jarrutestin ku jäykäksi muuttaa...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.