Rautaisia päitä...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jussi s

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Outokummusta löytyy -57 rauttis.Eiköhän järjestetä ens kesäksi ihan oma rauttis-ralli.
Hennu

Viesti Kirjoittaja Hennu »

Joo, nyt on -79 Rautiainen mullakin taas kunnossa ja pyörä ajettiin sunnuntaina Uudellemaalle.

Remontin jälkeinen ajo sujui muuten hyvin, mutta tuossa vuosimallissa oleva erikoinen jarruvivusto tippui 3-tielle. Eikä sellaisia osia löytynyt mistään luettelosta/kaupasta, joten tehtiin osat itse ja hyvin taas pelittää... :wink:

Onneksi saatiin pyörä kuntoon, loma alkaa perjantaina ja reissuun lähdetään.
tom

Viesti Kirjoittaja tom »

Tonninen rautis -73 löytyy Salosta. Rauta ralli olisi kyllä rautainen idea 8)
Harrikka on rautaa
Kirsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tein ajankulukseni tällasen listan. Paremmin hahmottuu että ketä ja missä :lol: Kauheen hajallaan ollaan

Kellä Missä Vanhako
Affe Ruutana
Jugi Helsinki
Baun emäntä Pietarsaari
Raimo-Raato Helsinki -75
Erkku Espoo -57 ja -78
annek Kempele -62
Lari Vaasa -82
Wellu Korpilahti
rkontiok Salo
Sepixlh Paimio -74
laphilainen
Kirsi Kiiminki -84
Choppers_forever Helsinki
Jaarli Hämeenlinna
Koju Jykylä -76
Jyristys Tampere -82
jussi s Outokumpu -57
Hennu Uusimaa -79
tom Salo -73

Kiitos ja anteeksi :oops:

edit.ei tullu kovin sievä mutta olokoon.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Kirsi kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tein ajankulukseni tällasen listan.
Totta kai kuuluu :) Ja kiitoksia omasta puolestani. Tuon listan olisin itsekin kohta kasannut mutta nyt ei tarvi kun päivitää 8)
Muutamia puhelinnumeroitakin olen jo saanut sitä päärallin tapaamista ajatellen mutta edelleenkin saa niitä pistää tulemaan jos haluaa saada tietoa missä päin ja milloin siellä sitten nähdään.
Tarvii sanoa että hieman yllätti tämän Rautapääasian suosio, mutta ehdottomasti kiva näin :D

Affe
Kirsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

affe kirjoitti:Totta kai kuuluu :) Ja kiitoksia omasta puolestani. Tuon listan olisin itsekin kohta kasannut mutta nyt ei tarvi kun päivitää 8)

Affe
Jee, samalla ku päivität nii tee vähän sievempi, mie en osannu :oops:
Härski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Härski »

Hyvä ajatus järjestää rauttismiitinkejä! Rautapää vuodelta -69 löytyy myös Loppi-Helsinki-akselilta, mä tulen kanssa Kalajoella mielelläni päivittelemään kanssaveljien ja -sisarten laitteistoja. Yhtä ja toista kummallista on vuosien varrella sattunut, mutta niistä toivottavasti enemmän päärallissa!
Benkku

Viesti Kirjoittaja Benkku »

Espoosta löytyy tonninen -76. Toimii silloin tällöin.
Iso kakaralauma ei päästä iskää mihinkään ralleihin eikä duunin puolesta oikein oo kesäisin aikaakaan. Täytyy vissiin muuttaa elämisen prioriteettejä enempi motoristipainotteiseksi.
Ps terveisiä Mikolle ja Arskalle (Tekmannin pärinäpojille)...
The White Mohamed

Viesti Kirjoittaja The White Mohamed »

Terve vaan vanhoille jäsenille, olen tiiviisti lukenut foorumia ja kun näin tämän kyselyn, ajattelin että en voi olla vastaamatta. Janakkalasta Tervakoskelta siis löytyy myös rautis -70, hankittu tänä keväänä. Ajossa joka arkipäivä työmatkoilla satoi tai paistoi. Vaimo on ominut auton eikä anna sitä vaikka taivaalta sataisi kananmunan kokoisia rakeita 8) . Idea rautisrallista on hyvä!
affe
Viesti:

The White Mohamed kirjoitti:Terve vaan vanhoille jäsenille, olen tiiviisti lukenut foorumia ja kun näin tämän kyselyn, ajattelin että en voi olla vastaamatta.
Ja hyvä niin :)
Olen nyt päivitelly tuota listaa (laitan esillekin lähiaikoina) ja 23 henkeä on tähän mennessä. Katselin karttaohjelmalla minne päin maata väki on sijoittunut ja huomasin että tuo BTTR:n kekkeripaikka osuu kyllä kokolailla keskelle. Joten eiköhän kansoiteta ne kekkerit useamman pyörän voimin?

Nyt lomille lomps, terassin kautta :D

Affe
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Doddiii,

Nyt on ollut rautis alla 9 pvää = tulos

6 h ajoa Helsingin ympäristössä

3 kertaa kone auki

Kytkin remppa

Solenoidin vaihto

Ensiöketjun pidikkeen vaihto

Tulossa:

KaasArin vaihto

Sytkän vaihto

.... MUTTA en vaihtaisi mihinkään. IHAN SIKAMAKEETA :) RAUTAPÄÄT JYRÄÄ :)
affe
Viesti:

Kirsi kirjoitti:
affe kirjoitti:Totta kai kuuluu :) Ja kiitoksia omasta puolestani. Tuon listan olisin itsekin kohta kasannut mutta nyt ei tarvi kun päivitää 8)

Affe
Jee, samalla ku päivität nii tee vähän sievempi, mie en osannu :oops:
No eipä tuntunut minunkaan lahjoillani siistiä listaa tänne foorumiin syntyvän :? Olisi pitänyt jostain kaivaa joku fixed width fontti mutta kun ei...
Meinasin että jos pistän tuon listan vaikka tuonne omalle sivulleni, jollei vastalauseita esiinny. Ei kuitenkaan ole tarkoitus sitä mitenkään linkittää muihin sivuihini.
Mulla on nyt muutamia puhelinnumeroitakin sitä Kalajoen keikkaa varten mutta tietenkään tuollaista tietoa ei siellä tule olemaan. Privaatti mailiosoitteitakaan (osoitteita joista olen saanut postia) sinne ei liene syytä kylvää mutta miten on noiden osoitteiden kanssa mitä ihmisillä on jaossa täällä foorumissa? Listataanko ne vai jätetäänkö nekin pois, ja jos joku haluaa yhteyttä ottaa niin sitten kaivaa sen osoitteen täältä tai lähestyy privamessulla?
Mun pitää pirulauta mennä vielä lomilla konttorillekin kun se viimeisin versio listasta on työkoneella :evil:

Affe

P.S. Choppers_forever tutustuu sitten kunnolla ja kerralla Rautapäiden ihmeelliseen maailmaan :D
XLH82

Työpaikalle lomalle

Viesti Kirjoittaja XLH82 »

Moi,

Meillä on duunikavereitten kans sellanen diili että se joka
erehtyy tulemaan lomalla duunipaikalle kustantaa kaikille
paikalla olijoille jätskit. :lol: :twisted:
affe
Viesti:

No niin, pääralli lähestyy... Lähetin äsken messun kaikille kenen numero minulta löytyy joten jos et saanut viestiä mutta haluaisit saada tietoa missä Kalajoella Rautapään omistajia menee niin pistä viestiä numeroon 0504876794.
Osoitteesta http://www.saunalahti.fi/~affe2/v-twin/ironheads.html löytyy nyt sitten viimeisin (kai) lista niistä henkilöistä jotka ovat onnellisia Rautapään omistajia (tai edes tekemisisissä niiden kanssa). Listasin myös "julkiset" sähköpostiosoitteet. Jos haluatte noita poistettavan niin ilmoitellen sitten. Niin, ja lisää väkeä mahtuu listalle :)
Kalajoella nähtäillään. Minut saattaa tunnistaa esim. tuosta kuvassa näkyvästä hatusta, joka on tosin nykyään aavistuksen erinäköinen (noita ei ilmeisesti ole suunniteltu saunomiseen ja uimiseen).
Hyviä matkoja vaan kaikillen...

Affe
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Voe pimppa, Ilosaari samaan aikaan. Mutta hyviä kekkereitä teille :)

CF aka J
Vastaa Viestiin