Rock This Town

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Mopopoika -65
Viesti:

Rock This Town

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Stray Cats tykittää tänään Hesan jäähallissa ja sanomattakin on selvää että allekirjoittaneella oli liput hankittuna jo viimevuoden puolella 8)

Kun heidän esikoislevy ilmestyi 1981 ei mikään enää ollut ennallaan. Ja heidän kakkoslevyn "Gonna Ball":n kansi sai allekirjoittaneen syttymään harrikoista...

Menkäähän mattimyöhäset huomenna ruisrocksaarelle kuuntelemaan kunnon ränttätänttää!
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
igor

..South gonna Rise Again and Again

Viesti Kirjoittaja igor »

8) Mies puhuu vähän, mutta asiaa!!
Kissat rulaa
-Sexton-
jarkko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarkko »

Itse heräsin vähän liian myöhään hankkimaan lippuja hesan keikalle(kuten yleensä muulloinki) loppuun myyty....

Mutta kuin tilauksesta kaverilta löyty 2kpl lippuja keikalle joten kohta jo matkalla
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Huomenta :lol:
Joo niinhän se oli siellä eilen ehtoolla :cry: Meilläkin otettiin liput heti kun nettiin myyntiin mutta systeemit muuttu alkuviikosta.Helkutti kun vaimolla ei oo ees neste pysyny sisällä kohta kuukauteen :cry: Mä vein sen torstaina Nestetankkaukseen sairaalaan ja sielä on edelleenkin,ei ollu viiliksiä mulla lähtä ees itekseen,kun tuppaa jopa vanhalle Rokkarille olemaan emäntä tärkeempi kuin se kissojen keikka :( Outo juttu vaikka ihan ite sanonkin,yksi likka meillä jo on ja toinen nassikka tulee helmikuun vaihteessa :D :D Ne jotka sielä olivat toivon että keikka oli LOISTAVA :)
Mastodontti

joo

Viesti Kirjoittaja Mastodontti »

Keikka oli loistava, jätkät veti yllättävän raivokkaasti. Ei harmita etten hypänny sveduihin voimakokoukseen lähtevään porukkaan.
Ainoo miinus oli ettei kissa ollut taustakuvana koko aikaa vaan siinä välillä roikku jotain rumia liekinkärkiä.
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Olipa kyllä huippu keikka ja parani vaan loppua kohti. Hittejä tuli hitin perään, eli setti oli kyllä kohdillaan. Vähän jäi vaan harmittamaan kun lempibiisiä ei soitettu, mutta kaikki muut hyvät kyllä soitettiin :)

Asiaan liittyen on pakko sanoa, että kyllä v****taa kun tällaisten tapahtumien lippukauppa on siirtynyt täysin huuto.nettiin ja muihin nettikauppoihin. Itse yritin saadan liput permannolta heti kun ne tuli myyntiin, mutta loppuunmyytyhän ne oli hetkessä. Sitten jouduin ostamaan omat liput netin kautta ylihintaan. Onneksi sain ostettua muutamalle kaverille liput keikkapaikalta 30 euron kappalehintaan, eli sehän tasasi tilanteen mukavasti.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Jumankekulis että jätkät jaksaa! Ei ole poikien kunto rapistunut parissa kymmenessä vuodessa vaan apinan raivolla Slim Jim jaksoi pomppia!

Ja ne biisit - kaikki merkittävät klassikot! Ei mitään Setzerin sooloilua vaan sitä StrayCatsiä itteään!

Huippukeikka! :D
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin