Osia Amerikan dealerilta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

XXX
Viesti:

Re: Osia Amerikan dealerilta

Viesti Kirjoittaja XXX »

Adventure HD toimii.Tasan viikko niin tavarat ovella.Ei ollut Chicago ikinä noin nopea.Kiitos Päkä.
smoke99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smoke99 »

Ebaysta löytyy kasoittain pikkujobbarifirmoja, joiden kanssa olen kauppaa tehnyt ja kaikki on hoitunut hyvin. AInakaan vielä ei ole HD:n politiikka vaikuttanut mitenkään kaupantekoon.

Tämä politiikka tulee varmaan vaikuttamaan myös käytettyjen osien kauppaan hintaa nostaen. Suomen hinnat uusille osille ovat ainakin aivan älyttömiä, itse jenkeistä tuotuna hinta*2,5 = suomalaisessa kaupassa oleva hintalappu. Kovat on katteet pojilla. :evil:
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

smoke99 kirjoitti: Kovat on katteet pojilla. :evil:
Ketä poikia mahdat tarkoittaa?
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Tässä linkki siihen aikaisempaan keskusteluun ("muutama sivu"...)

http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=40755" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
FXSTBI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FXSTBI »

smoke99 kirjoitti:Ebaysta löytyy kasoittain pikkujobbarifirmoja, joiden kanssa olen kauppaa tehnyt ja kaikki on hoitunut hyvin. AInakaan vielä ei ole HD:n politiikka vaikuttanut mitenkään kaupantekoon.

Tämä politiikka tulee varmaan vaikuttamaan myös käytettyjen osien kauppaan hintaa nostaen. Suomen hinnat uusille osille ovat ainakin aivan älyttömiä, itse jenkeistä tuotuna hinta*2,5 = suomalaisessa kaupassa oleva hintalappu. Kovat on katteet pojilla. :evil:

MInäkin olen siirtynyt aikalailla ebayn käyttäjäksi. Siellä on lukuisia usa dealereita myymässä tavaraa. Naurattaa oikein klikkailla kamoja koriin esim. freedom Harleyn e-bay storesta. Herttoniemessä 23e maksava suodatinkin irtoaa 8,95 taaloissa. Vaatekama on jopa msrp hintoja halvempaa.
Vastaa Viestiin