.
Re: La harley xr 1200 a l'equerre
Vielä ku ymmärtäis mitä se puhu...
Mut laittokohan se ihan fiilis syistä jalkaa maaha, vaikutti ajavan ihan hyvin tohon alkuu

Mut laittokohan se ihan fiilis syistä jalkaa maaha, vaikutti ajavan ihan hyvin tohon alkuu
Mä ajan Buellilla ja ostin HD rytkyt...Harikka kirjoitti:Eikä tartteis alkaa hommaamaa Buell-rytkyjä, vois käyttää olemassa olevia Harley-asusteita!![]()
Mä ajan HooReel iliman HooRee rytkyjä... olenko viallinen?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Emmää tiiä, en mäkää ajaes oo käyttäny, on vaa nii hyvä talvitakki 
Olet ainakin vähän, siis minusta, mulla monesti jotai triumph korruptio riepuja sekä italo merkkien vermeitä. Noon pakko köyhän käyttää poies jottei poika kerkiä kasvaa niittä täyttämään. Hd kamoihin ei kawaasaaakiiimieesss koske, silloin nimittäin eskaloituu poijalle sanonta "isän kädestä".ma^ko kirjoitti:Mä ajan HooReel iliman HooRee rytkyjä... olenko viallinen?
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Harikka
Ma^ko
Juu! Ja aivan pepun hyvä ajettava!Ainut nykyisistä Porstereista jossa on vielä jottain sporttista.
Ma^ko
No ilman muuta olet... sorry vaan!Mä ajan HooReel iliman HooRee rytkyjä... olenko viallinen?
LIFEMEMBERRe: La harley xr 1200 a l'equerre
Jos olis vara uuteen pyörään malli voisi olla juuri tuo XR1200 
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Tämä RSD:n rakentama XR1200 on aika maukas laite.
http://www.youtube.com/watch?v=_SXrbZFi83E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=_SXrbZFi83E" onclick="window.open(this.href);return false;
Tai jos haluaa ite laittaa, nii täältä sais mukavia palikoita 
Joskus jos vaurastun niin ostan vielä sportsterinki jatilaan tuolta storzilta palikkaa, tuollaanen cafe´kilpuri lookki on aina säväyttäny. Sportster tuli muutenki ajettua jalat takatapeilla, oli jotenki hauskempi tunnelma. 
-90 FXR Super Glide
No sehä oli melekee äxärrä, eikös siinä ollu ruutulippua ilmanputsarissaki?
Osta Buell, saat tilata osia samasta paikasta 
Kyllä sportsteria voi ajaa etutapeiltakin, kun ovat takasvingin kohdalla takatapit taas takaakselin kohdallahdlate kirjoitti:Joskus jos vaurastun niin ostan vielä sportsterinki jatilaan tuolta storzilta palikkaa, tuollaanen cafe´kilpuri lookki on aina säväyttäny. Sportster tuli muutenki ajettua jalat takatapeilla, oli jotenki hauskempi tunnelma.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro