Sekapyöräralleista.
Re: Sekapyöräralleista.
Ei ole lieventynyt, diilihän on se, että brittilipun alta
saa ajaa vain U.K.n tuotteilla.
-eeko
-eeko
Nyt Wesalla napsahti omaan leukaan. Inkoon aseman prinsessa on käyny joka ainoassa brittirallissa niin kauan kun mä muistan.
Viimeksi muokannut Hessu, 12:13 18.02.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei Brittirallia voi pitää oikeasti sekapyörärallina samaan tapaan kuin sellaisia tapahtumia, joihin pääsee millä merkillä vaan.
Brittirallissa on selkeä brittimeininki ja muut on sitten muita, näin pitää ehdottomasti ollakkin.
Vaikka merkkejä onkin useita, tapahtuma on itsessään niin britti, että merkkikerhon rallista hyvin kävisi.
Meinattiin joskus mennä sellaisen Royal-Enfieldin kanssa sisään jossa oli pikkulätän moottori. Kaverin pyörä ja minä yritin puhua. Oulu järjesti eikä pyörää sisälle. Silti erinomainen ralli.
Toisella kertaa Saarijärvellä mulla erittäin nopea Matcless, jossa Jawan työntötankospeedwaykone. Sillä pääsi sisälle, oli vissiin niin kauniit sävelet tyhjästä megafonista. Meni muistaakseni johonkin Kuopion suunnalle, onkohan vielä olemassa?
Brittirallissa on selkeä brittimeininki ja muut on sitten muita, näin pitää ehdottomasti ollakkin.
Vaikka merkkejä onkin useita, tapahtuma on itsessään niin britti, että merkkikerhon rallista hyvin kävisi.
Meinattiin joskus mennä sellaisen Royal-Enfieldin kanssa sisään jossa oli pikkulätän moottori. Kaverin pyörä ja minä yritin puhua. Oulu järjesti eikä pyörää sisälle. Silti erinomainen ralli.
Toisella kertaa Saarijärvellä mulla erittäin nopea Matcless, jossa Jawan työntötankospeedwaykone. Sillä pääsi sisälle, oli vissiin niin kauniit sävelet tyhjästä megafonista. Meni muistaakseni johonkin Kuopion suunnalle, onkohan vielä olemassa?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Brittipyörähän pitää muutenkin löytyä tallista! Vai mitä?eeko kirjoitti:Ei ole lieventynyt, diilihän on se, että brittilipun alta
-eeko
Eikö kuitenkin Intian Royal Enfieldillä pääse sisään?eeko kirjoitti:Ei ole lieventynyt, diilihän on se, että brittilipun alta
-eeko
Loud valves save lives
Toki, lisäks Italialainen urheilupyörä(Vespa)...wesa kirjoitti:Brittipyörähän pitää muutenkin löytyä tallista! Vai mitä?
Pääseehän HD-ralliinkin Taiwanilaisosista kootulla...Pera kirjoitti:Eikö kuitenkin Intian Royal Enfieldillä pääse sisään?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
Rautahauli
Jos ei pääsisi niin ei olisi juuri osanottajia..
Pääseehän HD-ralliinkin Taiwanilaisosista kootulla...
Jos en nyt unta näe ja ihan metsään muista niin eikös me käyty se hakemassa se meidän tallille joskus takavuosina?Pertti kirjoitti: Toisella kertaa Saarijärvellä mulla erittäin nopea Matcless, jossa Jawan työntötankospeedwaykone. Sillä pääsi sisälle, oli vissiin niin kauniit sävelet tyhjästä megafonista. Meni muistaakseni johonkin Kuopion suunnalle, onkohan vielä olemassa?
No joka tapauksessa joku melko omituinen härveli silloin joskus käytiin teiltä hakemassa...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Hysst och tysst ny, nää kaikkihgan on niin pure jenkki ku olla osaqa.Rautahauli kirjoitti:Jos ei pääsisi niin ei olisi juuri osanottajia..
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
En ole oikein noista ralleista perustanut, okei tuore hd-harrastaja olen. Mutta Jänkhällä jytisee on tapahtuma mitä suosittelen kaikille etelä-suomalaisille kermaperseille (kuten minä) merkistä riippumatta. Jos ei muuta niin ajomatkan takia =) Ja saa asua lämpimässä mökissä.
Ei oo näköjään Pertti heittäny mua huitsin nevadaan, olis kyllä ehkä pitäny, mä oon sekaralleista taas aivan toista mieltä, mä en tykkää, tarttee(teidän) varmaan mennä käymään, viimeeksi ku kävin nii oli kontioralli, en muista vuotta ku halusin unohtaa koko paskan, mut sanon et 2004, saariselällä, aivan persläpi porukkaa ja voin vannoo et me ei ton ruman vaimon kanssa olla pahimpia, mut löytyy jopa kuvia syrjinnästä, siis ei ikinä enää sekaralliink, mulle ei näköjään kelpaa mikään, noh jos valitaan pitää nii enmä esim kontioon mee vaikka tapolla uhattas.
Mielenkiintoista!lyhdet kirjoitti:... mut löytyy jopa kuvia syrjinnästä...
Ei muuta kuin kuvat kehiin...
Tottakai, ainakin yksi.wesa kirjoitti:Brittipyörähän pitää muutenkin löytyä tallista! Vai mitä?eeko kirjoitti:Ei ole lieventynyt, diilihän on se, että brittilipun alta
-eeko
-eeko
Tai ainaki ees yks etunapa...eeko kirjoitti: Tottakai, ainakin yksi.