oma moka

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jupinaattori
Viesti:

oma moka

Viesti Kirjoittaja jupinaattori »

Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
hiekkanen

Re: oma moka

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

jupinaattori kirjoitti:Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..

No mitäpä noista,vaikka en kerhoon kuulukkaan.Viestiketju näköjään on poistettu.Tuommosia ylilyöntijuttuja on ollut poistettuna ennenkin.Humalassa keksii aina kaikenlaista "JÄRKEVÄÄ".Itekkin oon monesti kaljottelun jälkeen miettiny,että mitähän se näppäimistö on humalassa tehtaillu.Kaikki hyvin niin kauan,kun ei oo murhia tapahtunu!
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

jupinaattori kirjoitti:Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..
Mee kertoo kärkkäät oletukses päin naamaa,äläkä kännis kukkoile netis ku teinit suoli24.fi:ssä
-Panheads MC-
lyhdet

Viesti Kirjoittaja lyhdet »

Eikö yhtään hävetä, ei jumalaut meitä on liikaa, tai siis teitä, ei yhtään ketuta et otin ritolat koko populasta.
Ei sen puoleen että tuhatta hallitsisi sen paremmin ku kuutta tuhattakaan, ihmisiähän me vaan ollaan, yksikin voi mokata, anteeksi kettuiluni, meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Sekö on vapautta että on toisen klooni, sekö on vapautta et ajattelen just ku tarttee ajatella,
must semmonen ajattelu on luuserin hommaa, elikkä ei mun ite tartte aatella olleskaa.
Tää on hieno homma tää mopohomma mut se et porukka apinoi toisiaan pukeutumista myöten ei sovi mun ajatusmaailmaan, miks mun pitäs näyttää samalta ku toi naapurin harrikkajeppe, ei mikskään.
Se tuntuu vähän aikaa hyvältä, mutta, ku aikansa kierrät vaikka ralleissa kattomassa sitä samaa populaa nii tulee mieleen ei vidu sentään, ei elämä voi olla tätä, mutta, tää on vaan mun mielipide, ymmärrän et ihmisistä 90% on laumaeläimiä, jatkakaa samaan malliin, te nautitte elämästänne ja se on hyvä ja tärkein asia, jatkakaa samaan malliin. Ja vielä et -80 luvulta saakka oon tätä hommaa seurannu (harley).Ja vielä se et tää purkaus kait johtui tän ketjun aloittajasta, hänelle kaikkee hyvää, viljaton ruokavalioa saattas auttaa. Ja vielä, Jore laivapikkujoulu aikanaan oli kyllä jees juttu ja Affe, kumpikin edistitte tätä hommaa Laten kanssa erittäin positiivisesti, KIITOS.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

lyhdet kirjoitti: meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Sekö on vapautta että on toisen klooni, sekö on vapautta et ajattelen just ku tarttee ajatella,
must semmonen ajattelu on luuserin hommaa, elikkä ei mun ite tartte aatella olleskaa.
Tää on hieno homma tää mopohomma mut se et porukka apinoi toisiaan pukeutumista myöten ei sovi mun ajatusmaailmaan, miks mun pitäs näyttää samalta ku toi naapurin harrikkajeppe, ei mikskään.
Mites tämä vapaushomma nyt mitenkään liittyy mihinkään? Ainakaan alun viestiin...
Perjantaipullo vaihtunut lauantaipulloksi(ko)? :roll:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
lyhdet

Viesti Kirjoittaja lyhdet »

Joo Muige, mä juon kipujen takii per per lau, haluutko vaihtaa paikkaa kanssani.
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

koitan pummata tota serkkua taavetista messiin, (kaveri aika pieni, 2metriä/110kg),
hyvä tyyppi,
)
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

lyhdet kirjoitti:Eikö yhtään hävetä, ei jumalaut meitä on liikaa, tai siis teitä, ei yhtään ketuta et otin ritolat koko populasta.
Ei sen puoleen että tuhatta hallitsisi sen paremmin ku kuutta tuhattakaan, ihmisiähän me vaan ollaan, yksikin voi mokata, anteeksi kettuiluni, meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Se tuntuu vähän aikaa hyvältä, mutta, ku aikansa kierrät vaikka ralleissa kattomassa sitä samaa populaa nii tulee mieleen ei vidu sentään, ei elämä voi olla tätä, mutta, tää on vaan mun mielipide, ymmärrän et ihmisistä 90% on laumaeläimiä, jatkakaa samaan malliin, te nautitte elämästänne ja se on hyvä ja tärkein asia, jatkakaa samaan malliin. Ja vielä et -80 luvulta saakka oon tätä hommaa seurannu (harley).Ja vielä se et tää purkaus kait johtui tän ketjun aloittajasta, hänelle kaikkee hyvää, viljaton ruokavalioa saattas auttaa. Ja vielä, Jore laivapikkujoulu aikanaan oli kyllä jees juttu ja Affe, kumpikin edistitte tätä hommaa Laten kanssa erittäin positiivisesti, KIITOS.
Voihan sitä kuulua porukkaan vaikka ei mustiin pukeutuneena ralleissa kävisikkään, eikö vapaus oo sitä et on vaan oma ittensä, näin mun mielestä.
-90 FXR Super Glide
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Mulla on ollut mustat kuteet kauemmin kuin joillakin voorumilaisilla on elinvuosia. Saatte rallatella keskenänne ihan rauhassa. :lol:
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

hdlate kirjoitti: Voihan sitä kuulua porukkaan vaikka ei mustiin pukeutuneena ralleissa kävisikkään, eikö vapaus oo sitä et on vaan oma ittensä, näin mun mielestä.
Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".

Jumpe
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".

Jumpe[/quote]
Olipas hienosti sanottu, tehän olette nero. 8O :lol:
-90 FXR Super Glide
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Rautahauli kirjoitti:Mulla on ollut mustat kuteet kauemmin kuin joillakin voorumilaisilla on elinvuosia. Saatte rallatella keskenänne ihan rauhassa. :lol:
RAI RAI Ja rai. J a kyllä saatan puketua mustaan. Mutta en haluaisi, kun nyt pitäisi olla kaikki ohi!! olipa vitttumainen vuosi! !
Laittakaa possuun, aina kun on mahdollisuus!
Jos on mahdollisuus, niin laittakaa !!
Street bob 2007
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

hdlate kirjoitti:Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".

Jumpe
Olipas hienosti sanottu, tehän olette nero. 8O :lol:[/quote]

Kerkala, kun mokkula kerkes tipahtaa, ennen poistoa.
Huttusen vika. Halpaa kun on yksiössä..

Jumpe

Silti, oleilu ilman ulkoaohjautuvuutta on mukavaa, tosin osin vaikeaa.
Vastaa Viestiin