viron poikien järkkäämä mp-ralli.tänä vuonna heinä-elokuun vaihteessa tarton lähellä.onko kokemuksia aikasemmista jögevätreffeistä?
netistä luin et jotain 1600 osallistujaa v.-03.
jögevätreff
Tere
Käynyt Jögeva-häppeningissä 2 kertaa. Loistavat bileet, bändejä, strippiä, kylmää bissee ja styrkkaa viinaa. Kannattaa käydä edes kerran kokemassa moinen itäralli.
Muista korvatulpat jos meinaat nukkua. Sergei vinguttaa mopoa yötä-päivää pelkillä käyrillä.
Itse menen seuraavan kerran ensi kesänä, joka toinen vuosi olisi tarkoitus käydä..
Kädet kyynärpäitä myöten pa...sa
Käynyt Jögeva-häppeningissä 2 kertaa. Loistavat bileet, bändejä, strippiä, kylmää bissee ja styrkkaa viinaa. Kannattaa käydä edes kerran kokemassa moinen itäralli.
Muista korvatulpat jos meinaat nukkua. Sergei vinguttaa mopoa yötä-päivää pelkillä käyrillä.
Itse menen seuraavan kerran ensi kesänä, joka toinen vuosi olisi tarkoitus käydä..
Kädet kyynärpäitä myöten pa...sa
-
Terroristo
Mä oon käynyt 4 tai 5 kertaa jögevassa on asialliset bileet kannattaa lähtee jos suinkin pääsee! bisse yms.virvokeet on kohtuu hintaisia,menoa ja meininkiä riittää ympäri vuorokauden.Olis ollu mukavaa lähteä myös tänä vuonna,mutta kun ei pääse niin ei pääse vituttaa!! Toi uus paikka siellä Tartossa ei oo ainakaan mulle tuttu mesta,mut siellä kartanolla oli ainakin ihan asialliset puitteet.