Selkä kurassa joka siunaaman päivä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Runoratsu

Selkä kurassa joka siunaaman päivä

Viesti Kirjoittaja Runoratsu »

Heipparallaa.

Ei sillä että juurikaan tänä suvena olisi vettä saatu, mutta nyt alkaa sitä tulla jo korvista. I alla fall, en ole juuri negatiivisia ajatuksia amerikkalaisvalmisteisesta ratsustani pohtinut, mutta eräs seikka vaivaa. Vaihdoin muutaman sanan tästä ominaisuudesta Tampereen HD 45´ liikkeen avuliaan kaverin kanssa, ja samaa mieltä on ollut useampi muukin tänä vuonna Salaman ostanut. Ainoa tähänastinen miinus XB:ssa on se, että perä heittää hienosti aivan kaiken niskaan. Kamat päällä suoraan suihkuun... Ja riittää, kun vain tie on märkä, ei edes tarvitse sataa. :( tämänkin varmaan kestäis jos nuo hetkittäisten sadekuurojen välit olis enemmän kuin minuutti.. :roll:

Tästä päästäänkin siihen, että mitä ootte muut Buellin omistajat keksineet ongelman ratkaisuksi. Itse olen tuskassa surffannut netissä ja löytänyt parilta hyvältä saitilta vähän pidempää sisälokkaria, mm. suht tyyris engelsmannivalmiste. Toinen vaihtoehto on sellainen taka "taka"-lokkari eli mudanpyydystäjä (Dirt Catcher), joka integroidaan taka-akselin päihin. Tuo näyttäis olevan kovasti sakemannien ja yleensä bombereiden mieleen; niillä kun tuo pyrstö on paljas kuin ankanpojalla. Siinä on ongelmana vähän tuo itse akseli, kun se on hiukan erilainen kuin tämän MEK-firman alunperäisen kohteen eli Vmaxin. Saa sitä myös toispuoleisena, mutta hankala se edelleen on orkkiskiinnitystä ajatellen. Helkkarin siistihän se on, ja fiksu keksintö, sellasta saa alumiinista tai hiilikuituista, kumpi nyt sitten sattuu miellyttämään silmää ja tietysti lompsaa..

Tahtoa on mutta taitoa ei ole kuin taiteilijamielessä. Alumiini ei meikäläisen paletissa vielä väänny siihen malliin kuin intoa olis, joten itse en sitä saa aikaiseksi, ainakaan toistaiseksi. :oops:
Taitaapa tulla mukava proggis.

Mutta hei. Toivottavasti nähdään ralleissa; Lexahan se tais kysellä onko innokkuutta, naamakkain on varmasti juttua aivan tuskassa. Olis enemmän kuin jees nähdä teitä kaikkia livenä!

Ja ennenkaikkea sitä Aurinkoa sitten kaikille! :wink:
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Kelit alkaa tästä vaan parantua ja muut kohtalotoverit kerääntyy Parin viikon päästä Kalajoelle, joten mitäs hätää tässä.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Itsellä on softissa tuollainen akseliin kiinnitettävä "bomber-henkinen" kilpi/valoteline, eikä se ainakaan auta roiskeisiin yhtään. Paras konsti minkä olen itse keksinyt roiskeiden välttämiseksi on ajaa ainoastaan kuivalla kelillä... :twisted: :twisted: :twisted:
Vastaa Viestiin