145mph

Laskisitkos itse menemään tollasella?

Oikeenkin mielellään jos joku tollaisen tyypitettäväksi toisi, tuo yltää invatiivisuudessaan 1/10 osaan siitä mitä nuorempana visioitiin. Rahanpuute ja ymmärtämättömät vanhemmat suojeli.smuige kirjoitti:Kummallinen laite, mutta kovaa on menty.
145mph
John Doe kirjoitti:Oikeenkin mielellään jos joku tollaisen tyypitettäväksi toisi, tuo yltää invatiivisuudessaan 1/10 osaan siitä mitä nuorempana visioitiin. Rahanpuute ja ymmärtämättömät vanhemmat suojeli.smuige kirjoitti:Kummallinen laite, mutta kovaa on menty.
145mph
jd
Laskuvarjokerholla oli sellainen lahjoituksena saatu lentokone, lentotunnit täynnä kone käyntikunnossa, sellanen kaksattaanelkytä hv tms. kuutosbokseri kuitenkin. Hinta kohillaan kun meinasiva ja polttivatkin tuo rungon jossai hyppy/pelastusnäytöksessä. Sen potkurin ja koneen alle oli tarkoitus tehdä sellainen ruuhi, pyöritteli mitentahansa niin peilijäällä 200-250 pitäis olla selvää kauraa, siis teoriassa. Estettiin tekemästä. Onneksi kait, ei ollut juuri suunitelmia jarrusta, ohjaus tietysti toteutuisi potkurivirrassa olevalla peräsimellä. Ei muuten olisi toiminut tehtiin myöhemmin lennokin moottorilla kokeita. Ne mitä oikeesti saatiin aikaan oli kyllä luokkaa television kuvaputki on nopeempi mäessä kun Fikkaun katto. Nyt ois ehkä taitoa ja älliä on pysytty tällä linjallaDas Fette Sau kirjoitti: No miten invatiivista sitä sitten oikeen visioitiin noin niinku esimerkiks, ku ei oikeen tuo vempele x 10 vielä kerro oikeen mitään... Tai sitten miulta puuttuu mielikuvitus
KURSK!John Doe kirjoitti: Nyt ois ehkä taitoa ja älliä on pysytty tällä linjalla
http://pekkahd.kuvat.fi/kuvat/Pekka%20j ... 8.JPG/full" onclick="window.open(this.href);return false;
Nämä hemmot päästeleee menemään aika kummallisella vehkeellä.mcjusa kirjoitti:Voishan tuollaista kokeilla, jos ei oo pakko heti täysillä päästää. Ei saa olla liian ennakkoluuloinen.
Pojilla vielä vara nostaa paineita, pitäskö jo potkukelkkaan tehdä alustmuutoksia ?smuige kirjoitti:Nämä hemmot päästeleee menemään aika kummallisella vehkeellä.mcjusa kirjoitti:Voishan tuollaista kokeilla, jos ei oo pakko heti täysillä päästää. Ei saa olla liian ennakkoluuloinen.
On hepuilla kyllä "omatkin vehkeet" hieman vaarallisessa paikassa.