No ju.
Nyt pitää uudenvuoden-rakettikuskilla olla ihan ce-merkityt klasit päässä. Eipä siinä mitään, että ottaa suojaklasit päähänsä. Ok.
Kuka majakka on keksinyt vaatimuksen ce-merkinnästä?
Veikkaanpa parin vuoden sissään vastaavaa "suojelua" avoruukkupäille, lakisääteisesti. Tiawanin pojat lämmittelee jo sulatusuunejaan...
Äänestä nyt tässä sitten. Eikö niille ihan oikeasti anneta tietoa?
Jumpe
Ennustellaan...
Re: Ennustellaan...
Kyllähän täällä myytävien tuotteiden pitää kaikkien olla CE merkittyjä?
-Know your enemy-
en mä ite pysty hermostumaan tuosta ce-merkinnän vaatimuksesta. sillä nyt pyritään siihen että ne lasit olis edes sitä tasoo että action-tilanteessa niistä olis enemmän hyötyy kuin haittaa. ja huom! ce-merkintä tarkoittaa että että ko nikaleen valmistaja vakuuttaa kautta kiven ja kannon että kyllä ihan varmasti tämä biitti täyttää kaikki asiaan liittyvät direktiivit. onko näin ei välttämättä mikään taho valvo
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Tässähän se koukku piileekin. Ränkylä kun vaihtaa omistajaa, vastuu siirtyy kuluttajalle.
Tarkentakoot lakihlöt, mikäli olen aivan kuutamolla...
Jumpe
Jumpe
Se on aasialainen silleen joustava kauppakumppani että se suostuu kaivertamaan muovikäykäleen muottiin juuri sellaisen merkin kun asiakas haluaa, meilläpäin on kovaa valuuttaa se CE merkki tai sitten E-hyväksyntä. Joten niitä tilataan/toimitetaan. Uskokoon noita kuka uskoo.JON kirjoitti:Tässähän se koukku piileekin. Ränkylä kun vaihtaa omistajaa, vastuu siirtyy kuluttajalle.
Jumpe
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.