Myyntipalsta
-
Outlaw Biker
Hemulin edelliseen vastaukseen viitaten; kun kukaan ei esittänyt mitään ehdotuksia Ilmoitukset-palstan muuttamista varten, voisi ehkä olettaa valtaosan ilmoittajista/ostajista olleen tyytyväinen em. osastoon ulkoasuun ja toimivuuteen. Miksi siis tarvetta kehittää(?) sitä..
Mitä Maran työpanokseen tulee, olen täysin eri mieltä siitä että hänen työpanoksensa on tai tulisi helpottumaan. Mara on joutunut nyt fixailemaan ilmoitukset-osastoa lähes jatkuvasti, kun taas edellisessä versiossa hän lähinnä hyväksytti ilmoitukset jotka oli kirjoitettu valmiiseen lomakkeeseen.... eikö näin
Tässäkin mielessä oli erittäin mukava kuulla Maran itsensä kommentit asian tiimoilta...
Olet oikeassa ettei Roomaakaan päivässä rakennettu, mutta onko tässä tarpeellista mitään Roomaa olla rakentamassakaan
Samaa mieltä olen siinä että onhan HDCF:n ilmoitukset-osiota helpompi selata kuin mainitsemaasi KePöä, mutta en kyllä vieläkään näe mitään järkevää syytä "kehittää" ilmoitukset-osiota...
Nämä kaikki ideat ja ehdotukset (esim Pannu 53) vaan sekoittavat pakkaa, mutta kuten aikaisemmin sanoin, kauppa se on joka kannattaa ja jos ylimmät päättäjät - ketkä ne sitten ovatkaan - hyväksyvät muutokset, niin antaa sitten mennä vaan...
Itse en näitä uudistuksia kannata
Sorry..
Mitä Maran työpanokseen tulee, olen täysin eri mieltä siitä että hänen työpanoksensa on tai tulisi helpottumaan. Mara on joutunut nyt fixailemaan ilmoitukset-osastoa lähes jatkuvasti, kun taas edellisessä versiossa hän lähinnä hyväksytti ilmoitukset jotka oli kirjoitettu valmiiseen lomakkeeseen.... eikö näin
Tässäkin mielessä oli erittäin mukava kuulla Maran itsensä kommentit asian tiimoilta...
Olet oikeassa ettei Roomaakaan päivässä rakennettu, mutta onko tässä tarpeellista mitään Roomaa olla rakentamassakaan
Samaa mieltä olen siinä että onhan HDCF:n ilmoitukset-osiota helpompi selata kuin mainitsemaasi KePöä, mutta en kyllä vieläkään näe mitään järkevää syytä "kehittää" ilmoitukset-osiota...
Nämä kaikki ideat ja ehdotukset (esim Pannu 53) vaan sekoittavat pakkaa, mutta kuten aikaisemmin sanoin, kauppa se on joka kannattaa ja jos ylimmät päättäjät - ketkä ne sitten ovatkaan - hyväksyvät muutokset, niin antaa sitten mennä vaan...
Itse en näitä uudistuksia kannata
katellaan vähän
Mun mielestäni tämä uusi kauppapaikka helpottaa selvästi ilmoitusten lukemista. Vielä kun opitaan oikea kulttuuri, että kommentointi ei kuulu tänne niin hyvä tulee. Asiaa selventävät tiedustelut ovat eri juttu. Niistä on hyötyä kaikille kiinnostuneille. Muu vääntö saakin sitten tapahtua vaikka sen yksityispostin puolella.
Käsittääkseni tämä helpottaa huomattavasti webbimaisterin duuneja. Ja vielä kun muistatte poistaa ilmoitukset kun kaupat on tehty. Ja jos ei ole ole rekisteröitynyt käyttäjää niin maininta ilmoituksen perään niin moderaattorit poistavat sen.
Koikeillaan tätä nyt jonkun aikaa - eikös vaan.
Käsittääkseni tämä helpottaa huomattavasti webbimaisterin duuneja. Ja vielä kun muistatte poistaa ilmoitukset kun kaupat on tehty. Ja jos ei ole ole rekisteröitynyt käyttäjää niin maininta ilmoituksen perään niin moderaattorit poistavat sen.
Koikeillaan tätä nyt jonkun aikaa - eikös vaan.
No niin. Tuossa vanhassa ilmoitussivustossa oli huonona puolina mm. se, että mulle tuli päivittäin viestejä, että poistakko ilmoituksen ja vaihdakko kuvan ja otakko siitä sen yhden artikelin pois ja vaihdakko sähköpostiosoitteen yms yms. Nyt käyttäjät voi ite tehä nuo kaikki. Tietty siinä vanhassa oli se kiva, että sai ne kuvat siihen laitettua, mutta eihän sekään toiminu enää loppuajasta. Ja kaikki takit ja taulut oli pyörien kans samassa palstassa, joka ainakin itseäni järjestyksen miehenä otti pattiin.Outlaw Biker kirjoitti:Mitä Maran työpanokseen tulee, olen täysin eri mieltä siitä että hänen työpanoksensa on tai tulisi helpottumaan. Mara on joutunut nyt fixailemaan ilmoitukset-osastoa lähes jatkuvasti, kun taas edellisessä versiossa hän lähinnä hyväksytti ilmoitukset jotka oli kirjoitettu valmiiseen lomakkeeseen.... eikö näin![]()
Tässäkin mielessä oli erittäin mukava kuulla Maran itsensä kommentit asian tiimoilta...![]()
Eli työtaakkana foorumin muokkaus on lastenleikkiä verrattuna entisen palstan ylläpitoon/korjaamiseen. Ja mitä noiden ilmoitusten hyväksyntään tulee; eikös ole hieman mukavampi, kun oma ilmoitus on samantien netissä, eikä sitte ku webmaster tulee lomareissulta bahamasaarilta.
Ja hei ja haloo: Kattokaapa tuota myytävät pyörät palstaa. Kuinka monessa ilmoituksessa on vastauksia? Ei pitäs haitata ketään
Eli kuten Vallu tuossa mainitsi, kokeillaan tätä nykyistä systeemiä jonkun aikaa. Kyllähän kritiikki on toki aina paikallaan, sitä en mene kieltämään.
- Mara
Tuohon viimeiseen "ongelmaan"
auttaa jos kaikki laittaisivat yhteystiedot ilmoituksiinsa, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen. Jos ei uskalla omaa sähköosoitettaan julkaista niin netistä löytyy ziljoona erilaista ilmaisen sähköpostin tarjoajaa (HotMail, Suomi24 jne.) joihin voi perustaa ihan itse valitsemallaan nimellä postilaatikon näitä tarkoituksia varten.
Ja kuten aikaisemminkin on tullut mainittua, kuvia on varsinkin prätkäilmoituksissa helppo saada ilmoitukseen jos laittaa pyörän myös muualle myyntiin, esim. http://www.nettiauto.com tai http://www.keltainenporssi.fi tai vaikka http://www.jepjep.fi asiakkaat myy -palstalle. Sieltä sitten vain linkittää tänne. Osien ja muitten rojujen kanssa on sitten vähän hankalampaa mutta kyllä siihenkin keinot on, onhan noita kuvapankkeja tarjolla.
Ja kuten aikaisemminkin on tullut mainittua, kuvia on varsinkin prätkäilmoituksissa helppo saada ilmoitukseen jos laittaa pyörän myös muualle myyntiin, esim. http://www.nettiauto.com tai http://www.keltainenporssi.fi tai vaikka http://www.jepjep.fi asiakkaat myy -palstalle. Sieltä sitten vain linkittää tänne. Osien ja muitten rojujen kanssa on sitten vähän hankalampaa mutta kyllä siihenkin keinot on, onhan noita kuvapankkeja tarjolla.
Ilmainen vihje:
kun saatte kaupaamanne tuottenne myydyksi tai etsimänne ostetuksi niin voisitteko laittaa ilmoituksen "vastaukseksi" esim. myyty - voi poistaa...... ei tarttis turhaan soitella..........
kun saatte kaupaamanne tuottenne myydyksi tai etsimänne ostetuksi niin voisitteko laittaa ilmoituksen "vastaukseksi" esim. myyty - voi poistaa...... ei tarttis turhaan soitella..........
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
No nyt kun JiiVee meni ja kaivoi tämän ikivanhan topicin taas esiin niin kai se on pakko kommentoida vaikka toivoin tämän painuvan äkkiä takaisin jonon hännille...
Myönnetään että olen "kääntänyt takkini" mitä tulee suhtautumisessa ilmoituksiin tuleviin lisäviesteihin ym.
Onko ihmiset niin ujoja nykyään etteivät uskalla soittaa ilmoittajalle kysyäkseen esim. myytävänä olevan tuotteen hintaa? Aivan käsittämättömiä viestejä tulee tuonne ilmojen perään, kyllä siinä rupeaa mieli muuttumaan meikäläiselläkin kun ilmoituksessa sanotaan selvästi että tarvittavat lisätiedot saa puhelimitse niin eikö joku laita viestiä perään että "minkä värinen se on?"... Ja auta armias jos ilmossa vielä lukee että tiedustelut AINOASTAAN puhelimitse niin sehän on kuin hullua yllyttäis...
Kaiken kaikkiaan ilmoituspalsta toimii loistavasti, kalustoa tuntuu olevan kaupan enemmän kuin ikinä ja tavara näyttää vaihtavan omistajaa. Allekirjoittanut on valitettavasti joutunut olemaan enemmänkin ostavana osapuolena mutta kyllä sekin on sujunut kun osaan käyttää myös puhelinta...
Myönnetään että olen "kääntänyt takkini" mitä tulee suhtautumisessa ilmoituksiin tuleviin lisäviesteihin ym.
Onko ihmiset niin ujoja nykyään etteivät uskalla soittaa ilmoittajalle kysyäkseen esim. myytävänä olevan tuotteen hintaa? Aivan käsittämättömiä viestejä tulee tuonne ilmojen perään, kyllä siinä rupeaa mieli muuttumaan meikäläiselläkin kun ilmoituksessa sanotaan selvästi että tarvittavat lisätiedot saa puhelimitse niin eikö joku laita viestiä perään että "minkä värinen se on?"... Ja auta armias jos ilmossa vielä lukee että tiedustelut AINOASTAAN puhelimitse niin sehän on kuin hullua yllyttäis...
Kaiken kaikkiaan ilmoituspalsta toimii loistavasti, kalustoa tuntuu olevan kaupan enemmän kuin ikinä ja tavara näyttää vaihtavan omistajaa. Allekirjoittanut on valitettavasti joutunut olemaan enemmänkin ostavana osapuolena mutta kyllä sekin on sujunut kun osaan käyttää myös puhelinta...