Mitkä putket 2010 dynaan?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

smuige
Viesti:

Re: Mitkä putket 2010 dynaan?

Viesti Kirjoittaja smuige »

heavyrocker kirjoitti:Mites muuten tuo paikkakunta lisätään kun se ei tunnu tallentuvan asetuksiin... 8O
- Omat asetukset
- Profiili (toinen palkki)
- Lähetä
Jos ei tallennu, niin katso minkä ilmoituksen antaa (teksti punaisella), korjaa se kohta.
- uudelleen: Lähetä
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
heavyrocker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heavyrocker »

Mitä muuten tuommonen ruiskuboksin säätö kustantaa? Niin ja tuo kotipaikkakunnan lisääminen: Se ei herjaa mitään punaisella, tulee vaa ilmotus että asetukset päivitetty. Eikä silti näy mun ilmoituksissa...
Street Glide Special 2016
hdjokke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

heavyrocker kirjoitti:Niin ja tuo kotipaikkakunnan lisääminen: Se ei herjaa mitään punaisella, tulee vaa ilmotus että asetukset päivitetty. Eikä silti näy mun ilmoituksissa...
Tyhjennä selaimesi välimuisti. Voi auttaa näkymiseen.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Kaapeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaapeli »

Pikku historiikkiä ...

- Ensin oli rushin 2,25" sliparit, orkkis pakoläppä. Nou hyvä, alavääntö kadoksissa, liikaa meteliä ei muuta vaikutusta, jne...
- Sitten poratut orkkikset (tuumasella poralla etupäästä, läpi ekan levyn), auki lukittu pakoläppä. Parempi, oli vääntöäkin viel. Aika mukavat soundit...
- Nyt rushin 2" sliparit ja auki lukittu pakoläppä... paukuttaa moot.jarrulla putkissa niin maan perkl. Ala vääntö edelleen hukassa? Menettelee.
- Ensi kaudella nuo rushin 2" sliparit, auki lukittu pakoläppä, Screamin' Eagle Heavy Breather Performance Air Cleaner Kit ja Screamin' Eagle Pro Super Tuner. Tehot/väännöt kesän alussa säätöön... Olenko tyydytetty, sen aika näyttää? :-)
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
jaska69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaska69 »

Mulla Rush:t melkein raapi katua mutkissa madalluksen jälkeen,
niin laitoin tilaukseen SuperTrapp 2-1 putkiston ebayn kautta,
vähän yli 600e rahteineen+ tullit .
Helppo säätää pakovastukset / desibelit diffuusorilevyillä.
http://www.supertrapp.com/product_secti ... =827-71574" onclick="window.open(this.href);return false;
karibo

Viesti Kirjoittaja karibo »

Itse olen harkinnut:

http://www.danddexhaust.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nuilta loytyy 2:1 performance putkia.

Ilmeisesti talla hetkella yksi parhaista.
heavyrocker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heavyrocker »

Kaapeli kirjoitti:Pikku historiikkiä ...

- Ensin oli rushin 2,25" sliparit, orkkis pakoläppä. Nou hyvä, alavääntö kadoksissa, liikaa meteliä ei muuta vaikutusta, jne...
- Sitten poratut orkkikset (tuumasella poralla etupäästä, läpi ekan levyn), auki lukittu pakoläppä. Parempi, oli vääntöäkin viel. Aika mukavat soundit...
- Nyt rushin 2" sliparit ja auki lukittu pakoläppä... paukuttaa moot.jarrulla putkissa niin maan perkl. Ala vääntö edelleen hukassa? Menettelee.
- Ensi kaudella nuo rushin 2" sliparit, auki lukittu pakoläppä, Screamin' Eagle Heavy Breather Performance Air Cleaner Kit ja Screamin' Eagle Pro Super Tuner. Tehot/väännöt kesän alussa säätöön... Olenko tyydytetty, sen aika näyttää? :-)

Mulle tulossa kans heavy breather ja SE slip onit. Mistä meinaat hankkia/ olet hommannut tuon super tunerin?
Se tässä askarruttaa itseäkin että pitääkö vielä hankkia joku säätöboksi putsarin ja putkien lisäksi jos alkaa paukutella, ja muutenkin jos ei tunnu toimivan alkuperäisellä boksilla... tosin mun osat vielä chicagossa reilun 3 viikon odottelun jäljiltä! sais alkaa pikkuhiljaa tulee tännepäin et pääsis ruuvaa osia kiinni... :twisted:
Street Glide Special 2016
Kaapeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaapeli »

heavyrocker kirjoitti:
Kaapeli kirjoitti:Pikku historiikkiä ...

Mulle tulossa kans heavy breather ja SE slip onit. Mistä meinaat hankkia/ olet hommannut tuon super tunerin?
Se tässä askarruttaa itseäkin että pitääkö vielä hankkia joku säätöboksi putsarin ja putkien lisäksi jos alkaa paukutella, ja muutenkin jos ei tunnu toimivan alkuperäisellä boksilla... tosin mun osat vielä chicagossa reilun 3 viikon odottelun jäljiltä! sais alkaa pikkuhiljaa tulee tännepäin et pääsis ruuvaa osia kiinni... :twisted:
Vappaavirtasuodatin (heavy breather) yhdessä SE slipareiden kanssa vaatii myös uuden boxin, koska orkkis boxi ei kykene enään säätämään tätä "näin isoa hengitysmuutosta". Pelkän perspuolen (lue pakopuolen) avartaminen ei välttämättä vaadi uutta boxia, jos imupuoli on orkkis, mutta ikävikseen paukuttaa kyllä. Tilasin vermeet Artmotorista.
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

karibo kirjoitti:Itse olen harkinnut:

En tiiä onko parhaita mutta äänekkäitä ne on, jos pitempää matkaa ajaa 140-150 km/h vauhdissa korvat soivat takuu varmasti, hyvänä puolena on että pysyy nopeuden tuon alapuolella kun ei jaksa tuota metakkaa kuunnella. Itellä dynassa tämä putki http://www.danddexhaust.com/catalog/2006/01/49632b.htm, vaikka tuo on aika pitkä putki se metakka kyllä tulee korviin asti matkanopeuksissa.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

mikira kirjoitti: En tiiä onko parhaita mutta äänekkäitä ne on, jos pitempää matkaa ajaa 140-150 km/h vauhdissa korvat soivat takuu varmasti, hyvänä puolena on että pysyy nopeuden tuon alapuolella kun ei jaksa tuota metakkaa kuunnella. Itellä dynassa tämä putki http://www.danddexhaust.com/catalog/2006/01/49632b.htm, vaikka tuo on aika pitkä putki se metakka kyllä tulee korviin asti matkanopeuksissa.
Näin on.
Joskun aikoinaan pari vuotta Shovelilla ja Drag Pipeillä ajaneena voin sanoa:
"Loud Pipes Makes Tinnitus"... (ja Vitutus!) :mrgreen:

Siis alkoi jo itseäänkin ottaan todella päähän. Naapureiden lisäksi. Taikka sen pollarin.
No joo, hieno on ajaa tunneliin (Uudenmaankadulla - tai nykyisin myöskin Kehä III lopussa Vuosaaressa) fiilistelemään.
Maksako vaivaa vai maksaako vaivan?
Noh, naapurit ja pollarit ottaa edelleenkin päähän :lol:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
karibo

Viesti Kirjoittaja karibo »

mikira kirjoitti:
karibo kirjoitti:Itse olen harkinnut:

En tiiä onko parhaita mutta äänekkäitä ne on, jos pitempää matkaa ajaa 140-150 km/h vauhdissa korvat soivat takuu varmasti, hyvänä puolena on että pysyy nopeuden tuon alapuolella kun ei jaksa tuota metakkaa kuunnella. Itellä dynassa tämä putki http://www.danddexhaust.com/catalog/2006/01/49632b.htm, vaikka tuo on aika pitkä putki se metakka kyllä tulee korviin asti matkanopeuksissa.
No mutta.

Kuulostaa asialliselta. Taalla pitaa moposta lahtea aanta tai voi akkia mopoilijasta lahtea henki. Nama liikenneolosuhteet kun ovat mita ovat.

Mita tulee tuohon aaneen niin ymmarran hyvin pointtisi ja pitkalla matkalla kaytankin erityisesti minulle tehtyja korvatulppia. Ovat aivan loistavat.
Vastaa Viestiin