Moro!
Onko chapter 3:n alueella mitään mimmimiitinkiä? Olisi ihan kiva tavata muita alueen naisjäseniä, tehdä lenkkejä, retkiä, remppaa, saunailtoja, ym.
Chapter 3:n mimmit
mimmejä löytyy
Jäsenrekkarin mukaan Chapter 3:een kuuluu 47 naista. Noin niinku tiedoksi.
Kiitos, oli mielessä jo kyllä, saa nähdä kuin käy, pitäisi olla kaiketi vapaatakin silloin, tuntuu että on aina töissä kun olisi jotain, äksöniä, itsepäisyyspvä, joulu, uusivuosi, pääsiäinen, helatorstai, wappu... hyvin osuu nakki kohdalle ainaHD-LADY kirjoitti:Moi!
Tulehan Ripsiralliin Kustaviin, ainakin Jämsän seudulta tulossa aktiivisia naisia ja mukaan mahtuu.
Re: mimmejä löytyy
Jaa`a, ei kyllä uskoisi...Vallu kirjoitti:Jäsenrekkarin mukaan Chapter 3:een kuuluu 47 naista. Noin niinku tiedoksi.
Tosin, mikäs minä olen sanomaan, itse aina töissä melkein.
Moikka!
Täällä plikka Ylöjärven isosta
kaupungista!
Olisi todellakin mukava tavata ja turista kaikkea maailman ja taivaan väliltä! Pyöristä aina riittää jutun aihetta ja tietysti miehistä.....!
Minäkään en ole päässyt aluepalavereihin kun olen tämän kesän Saksassa työn perässä mutta eiköhän tämä reissu lopu joskus loppukesän aikana. Aluepalavereissa pääset tapaamaan kolmosen tyyppejä ja naamat tulevat tutuksi.
Täällä plikka Ylöjärven isosta
Olisi todellakin mukava tavata ja turista kaikkea maailman ja taivaan väliltä! Pyöristä aina riittää jutun aihetta ja tietysti miehistä.....!
Minäkään en ole päässyt aluepalavereihin kun olen tämän kesän Saksassa työn perässä mutta eiköhän tämä reissu lopu joskus loppukesän aikana. Aluepalavereissa pääset tapaamaan kolmosen tyyppejä ja naamat tulevat tutuksi.
Aluepalavereissa pääset tapaamaan kolmosen tyyppejä ja naamat tulevat tutuksi
joo kuten päivi mainitsi että alue palavereissa tutustuu 3 alueen tyyppeihin. kuin mies ja nais jäseniin
mukaan vaan joukkoon mahtuu
joo kuten päivi mainitsi että alue palavereissa tutustuu 3 alueen tyyppeihin. kuin mies ja nais jäseniin
mukaan vaan joukkoon mahtuu
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi