No ketäs ne nyt sitten on? Milläs ne ajelee?käymme vain vähän vakoilemassa maata kuten Kaaleb ja Joosua
Hauskaa Reissua!
No ketäs ne nyt sitten on? Milläs ne ajelee?käymme vain vähän vakoilemassa maata kuten Kaaleb ja Joosua
Koitas googgelilla.Ilkimys kirjoitti:
No ketäs ne nyt sitten on? Milläs ne ajelee?
Kiitos Uskon että hauskaa meille tulee ja toivon mukaan mös teilleIlkimys kirjoitti:ReijoRNo ketäs ne nyt sitten on? Milläs ne ajelee?käymme vain vähän vakoilemassa maata kuten Kaaleb ja Joosua
Hauskaa Reissua!
Minua ainakin huvitti tuo sutkaus, kun sen joskus aiemminkin taisit täällä mainita - ei se nyt niin huono heitto ollut, että siitä olisi kannattanut närkästyämaicol kirjoitti: naurahdellen sitten kertoi että heillä on tapana sanoa että jos Jeesus tulisi uudelleen niin se tulis HDlla!!! ... no ei tarvinnu kerhon kokouksiin sitte lähteä.
No miks ei sitten tarvinnut?? On kyllä ollut toisaalta osuva vertaus...maicol kirjoitti: naurahdellen sitten kertoi että heillä on tapana sanoa että jos Jeesus tulisi uudelleen niin se tulis HDlla!!!
(tässä kai verrattiin HDta ja aasia ajatellen niiden olevan samanlaisia??)
no ei tarvinnu kerhon kokouksiin sitte lähteä.
Niin, ja milläs muullakaan, kuin Harrikalla.hermanni kirjoitti:
No miks ei sitten tarvinnut?? On kyllä ollut toisaalta osuva vertaus...
Pääasia ettei tulisi bemarillaJoe Cool kirjoitti:Minua ainakin huvitti tuo sutkaus, kun sen joskus aiemminkin taisit täällä mainita - ei se nyt niin huono heitto ollut, että siitä olisi kannattanut närkästyämaicol kirjoitti: naurahdellen sitten kertoi että heillä on tapana sanoa että jos Jeesus tulisi uudelleen niin se tulis HDlla!!! ... no ei tarvinnu kerhon kokouksiin sitte lähteä.![]()
Milläs muulla pyörällä se sitten
Eikös Harley ollut muinaiseen aikaan vielä jotain edes lievää vastakulttuuria valtavirralle...
Nyt menee vähän off-topicin puolelle, mutta menköön...maicol kirjoitti:noniiin...sieltä se sitten tuli, johan sitä on tässä odoteltukkin!
eli kerrotaan nyt kaikille joita saattaa kiinnostaa..
Juuri näin.j4nn3 kirjoitti:
Summa summarum, jatketaan itse aiheesta ja koitetaan puolin ja toisin olla provosoitumatta
Kiitos, kiitos Toivon mukaan pääsette hyvälle nojatuolimatkalle kanssamme, niin että nämä uskonasiat ei teitä liikaa kiusaa. Ne pukkaa väkisinkin läpi -tiedä sitten miksi.ezmo kirjoitti:Toiset vaan puhuu (kuten minä), toiset tekee. Zemppiä ja siunausta matkaan.
No mutta mikäs ihme se olis. Miks ei poika jos kerran faijakin...maicol kirjoitti:...jos Jeesus tulisi uudelleen niin se tulis HDlla!!!