Sportster "King" tankki
Sportster "King" tankki
Miks ei ne porat ja sovelit ja evot voi näyttää siltä mitä ne on,,,,jos ei omaa silimää miellytä ni mee hoitaa itsetunto pillereitä jostaan,,,, ei siinä saatana sähkökiksit ja muut vitun feikit auta,,,kyllä on tolokku pois tältä nyky ryhmältä,,,,Knucklelta näyttävä pora ei stna,,,,TRRRRT
EDIT:
Viestiketju jaettu alkuperäisestä:
Knucklen näköiset kopat sportsteriin
EDIT:
Viestiketju jaettu alkuperäisestä:
Knucklen näköiset kopat sportsteriin
Viimeksi muokannut smuige, 19:14 18.09.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Jaettu viestiketju
Syy: Jaettu viestiketju
-Panheads MC-
-
Bronson Eye
- Viesti:
Sportster "King" tankki
kyllä esim, Sportster kingi tankki kelpaa jokaselle, vanhan sopperin rakentajalle mutta kun pitäis jotain RYÖSTÄÄ toisin päin alkaa ..vetinmoinen meteli,, joko joku alkaa määräilemään miten toinen saa rakentaa pyöräänsä,
jep jep kun joku duunaa tollasen vanhakoppasen evon ni äkkiä vaan juttu sivuille,
taitaa muuttua talven rakennus suunnitelmat,,
..malaut pitkästä aikaa jotain vanhaa sykähdyttävää rakennusrintamalla,
jopa toi ikuinen ulkonäköskandaali eli Sportster oikee puoli alkaa näyttää hyvältä viel ku joku kertois mistä sais kromicoverin etuhihnapyörän päälle, takapulli on jo,,
jatketaan..)..
jep jep kun joku duunaa tollasen vanhakoppasen evon ni äkkiä vaan juttu sivuille,
taitaa muuttua talven rakennus suunnitelmat,,
..malaut pitkästä aikaa jotain vanhaa sykähdyttävää rakennusrintamalla,
jopa toi ikuinen ulkonäköskandaali eli Sportster oikee puoli alkaa näyttää hyvältä viel ku joku kertois mistä sais kromicoverin etuhihnapyörän päälle, takapulli on jo,,
jatketaan..)..
Sportster "King" tankki
otsir3 kirjoitti:kyllä esim, Sportster kingi tankki kelpaa jokaselle, vanhan sopperin rakentajalle
Toi kingi tankki ei taida kyllä kelvata kenellekään...
-
Don Quijote
Sportster "King" tankki
Mulle kyllä kelpaisi nimenomaan se wanha king-tankki. Sivuprofiili kuten pikkutankissa, leveyttä enemmän ja sitä myöten hieman lisää tilavuutta. Jos pyörii nurkissa moinen niin saa tarjota mulle.t663 kirjoitti:otsir3 kirjoitti:kyllä esim, Sportster kingi tankki kelpaa jokaselle, vanhan sopperin rakentajalle
Ne uudemmat pyöreälinjaisemmat nyky-sportin tankit ei juuri kiinnosta. Sanotaanko niitäkin king-tankiksi?
Sportster "King" tankki
Kyllä se "sporsterin" tankin suosio choppereissa juontaa juurensa ihan eri vehkeestä. Muistin virkistykseksi, tai jos kotiläksyt on jääny tekemättä. 
http://www.tomgraycollection.com/wp-con ... 24x504.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tomgraycollection.com/wp-con ... 24x504.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sportster "King" tankki
Eikö noita oo Stormilla enää?Don Quijote kirjoitti:Mulle kyllä kelpaisi nimenomaan se wanha king-tankki. Sivuprofiili kuten pikkutankissa, leveyttä enemmän ja sitä myöten hieman lisää tilavuutta. Jos pyörii nurkissa moinen niin saa tarjota mulle.t663 kirjoitti:otsir3 kirjoitti:kyllä esim, Sportster kingi tankki kelpaa jokaselle, vanhan sopperin rakentajalle
Ne uudemmat pyöreälinjaisemmat nyky-sportin tankit ei juuri kiinnosta. Sanotaanko niitäkin king-tankiksi?
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-
Don Quijote
Sportster "King" tankki
Heh, stormilla tosiaan taitaa olla ehtymätön varasto niitä "viimeinen kappale" -tankkeja, mm. legendaarisia Dragon-tankkejajack kirjoitti:Eikö noita oo Stormilla enää?Don Quijote kirjoitti:
Mulle kyllä kelpaisi nimenomaan se wanha king-tankki. Sivuprofiili kuten pikkutankissa, leveyttä enemmän ja sitä myöten hieman lisää tilavuutta. Jos pyörii nurkissa moinen niin saa tarjota mulle.
Joo, saahan niitä uusina reilulla satkulla, tarve ei ole niin suuri että olisin vielä sijoittanut. Jos vaikka tulisi jostain ihan ehta malli käsiin. Jos ei niin sitten uutta kehiin
Sportster "King" tankki
Aikoinaan löysin moisen eGaystä ex-sportyyn ja suht' halvalla vielä... Pikku vertailua, oikea peanut:Don Quijote kirjoitti:Mulle kyllä kelpaisi nimenomaan se wanha king-tankki. Sivuprofiili kuten pikkutankissa, leveyttä enemmän ja sitä myöten hieman lisää tilavuutta. Jos pyörii nurkissa moinen niin saa tarjota mulle.t663 kirjoitti:Toi kingi tankki ei taida kyllä kelvata kenellekään...otsir3 kirjoitti:kyllä esim, Sportster kingi tankki kelpaa jokaselle, vanhan sopperin rakentajalle

Leveä kingi:

"The lizard king":

Sitten pikku tankki, vanha kingi, ja liskokuningas yläperspektiivistä (tuokaan ei ollut pyöreäpohjainen mut "pitkä" kuningas):

Tuo vanha king on kingi, ostaessa pitää kysäistä tankin pituus ettei saa liskoa, en nyt enää muista mut se on suunnilleen sama kuin 2,25 peanutilla.
Viva Knievel!
-
Don Quijote
Sportster "King" tankki
No siinähän se on, juuri tuo keskimmäinen tankki! Eli sivuprofiili suunnilleen sama kuin pikkutankissa, ylhäältä katsottuna hieman leveämpi, pituus sama. Juuri tuo on se mitä tarkoitin. Wanha-Kingi
Näkemättä ei uskalla ostaa kun tuntuu olevan tuolla "king" -nimellä aika monenlaista tankkia liikkeellä...
Kiitos vertailukuvista s&s
Näkemättä ei uskalla ostaa kun tuntuu olevan tuolla "king" -nimellä aika monenlaista tankkia liikkeellä...
Kiitos vertailukuvista s&s
Sportster "King" tankki
Nyt muisti palailee pätkittäin, tuota leveää kingiä löytyy ainakin joihinkin vuosimalleihin v-twinin luettelosta...
Viva Knievel!
Re: Sportster "King" tankki
Myös muistin virkistämisesksiHessu kirjoitti:Kyllä se "sporsterin" tankin suosio choppereissa juontaa juurensa ihan eri vehkeestä. Muistin virkistykseksi, tai jos kotiläksyt on jääny tekemättä.
Hessun laittama kuva on -56 Hummerista.
Itse asiassa se "Sportster"-tankki ei ole Hummerin tankki vaan Harley-Davidson MODEL 125 tankki. Pyörä tuli markkinoille 1948 ja ensimmäinen Harley-Davidson Hummer vuonna 1955.
Tässä 1948 malli:
1948 Model 125However, technically speaking , the true "Harley Hummer" was only produced from 1955 until 1959, and it was a very basic, stripped down, no frills, 125cc motorcycle.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Vanhassa sportissani (-74 XLH) oli tuo king tankki ja kuten pohdinnoissa tuli ilmi se on vain "levitetty" keskeltä. Malli sivusta sama ja sopi orkkis kiinnikkeisiin.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Eikös orginaali Sportster tankki ole jo 30-luvulla suunnitellun saksalaisen DKW RT 125 tankki, minkä tuotantolinjat jenkit "sotasaaliina" kiikutti saksasta amerikkaan, mistä tulikin sitten tuo Harley-Davidson MODEL 125.

Itse asiassa "Peanut" tankki tuli Harrikoihin jo 20-luvulla.
Eli tankki joka ei ollut enää runkoputkien välissä.
Ja muistutti hyvin paljon tulevaa Sportster taikka FatBob tankkia. Jopa jostain kulmasta katsottuna enemmän kuin tuo DKW tankki.
Noita sotasaalis DKW tankkeja kun tarkkailee eri vuosimalleista niin huomaa, että on ne kaikki erilaisia kuin tuo H-D Model 125 tankit.
Itse asiassa vierestä niin mulla on tollainen aito alkuperäinen vintage King tankki kuluneessa sinimustassa värityksessä. Eikä se sovi "sovittamatta" Evoon.
Saattaisi joutaa kaupaksi (ei halpa). Privana voi kysellä.
Eli tankki joka ei ollut enää runkoputkien välissä.
Ja muistutti hyvin paljon tulevaa Sportster taikka FatBob tankkia. Jopa jostain kulmasta katsottuna enemmän kuin tuo DKW tankki.
Noita sotasaalis DKW tankkeja kun tarkkailee eri vuosimalleista niin huomaa, että on ne kaikki erilaisia kuin tuo H-D Model 125 tankit.
Itse asiassa vierestä niin mulla on tollainen aito alkuperäinen vintage King tankki kuluneessa sinimustassa värityksessä. Eikä se sovi "sovittamatta" Evoon.
Saattaisi joutaa kaupaksi (ei halpa). Privana voi kysellä.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Kyl toi 1939 DKW:n tankki näyttää ihan H-D:n tankilta

Mutta DKW:tä näyttäis kyllä olevan monella erilaisella tankilla.
Onko kenelläkään mitään faktaa asiasta, koska mun tietoni mukaan (mikä saattaa olla väärä
DKW ja HD on ihan yks yhteen sama pyörä.

Mutta DKW:tä näyttäis kyllä olevan monella erilaisella tankilla.
Onko kenelläkään mitään faktaa asiasta, koska mun tietoni mukaan (mikä saattaa olla väärä
DKW ja HD on ihan yks yhteen sama pyörä.