TÄSTÄ ON OLLUT JO PUHETTA MUTTA JANNU YRITTÄÄ TAAS KOKEILLA ONNEAAN!
Suora lainaus:
jos et lähetä minulle kopio rekisteröity todistuksen en osta autoa. sinun täytyy ymmärtää minua, mutta haluan olla varma. kiitos ja toivon teemme liiketoimintaa, koska minulla on rahaa käteisenä.
2010/9/6
Everything is ok about this car.
you can see the documents when you come to see it.
I dont send any copys about the documents cause its illegal and may be used by illegal purposes.
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Mon, 6 Sep 2010 15:47:24 +0300
Subject: Re: Kaunis auto
From: alesnapakua@gmail.com
To:
registered documents of the car
laita auton rekisterinumero tekstiviestinä numeroon 020202 niin asia selviää sieltäkin.
en ala kopioimaan mitään auton papereita ja lähettämään koska se on lailla kiellettyä sekä kopioita voi käyttää lainvastaisesti.
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Mon, 6 Sep 2010 11:53:15 +0300
Haluan lähettää minulle kopion todistuksesta joten voin olla varma olet omistaja. Minulla on rahaa ja en todellakaan halua ostaa, mutta vasta lähetät minulle, että jäljennös
Moi.
Autossa kaikki kunnossa.
On katsastettu ja ei veroja maksamatta.
Auto on minun eikä ole velkaa mihinkään eli asiat siltä osin täysin kunnossa.
Date: Sun, 5 Sep 2010 15:59:55 +0300
Ok minä tulen huomenna sinua, mutta ei ennen kuin lähettää minulle kopion todistus auton niin tiedän mitä ostaa sinulta.
Lähetä minulle ja tulen kanssa rahalla.
Olen todella kiinnostunut ja olen rahaa, mutta haluan olla varma siitä, mitä ostan.
2010/9/5
SE on kiva auto.
Soita mulle ********* jos kiinnostaa.
Voin tulla esittelemään sitä Lahden ABC asemalle.
MITEN SAADAAN TOI URPO KURIIN KOSKA SIIHEN JOKU TEINI KUITENKIN LANKEAA ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN..
VAROITUS!!!! Auton ostaja
Re: VAROITUS!!!! Auton ostaja
Mikäs tossa nyt on niin suuri ongelma?
Ja mikä tekee ostajaehdokkaasta huijarin?
Näkyy haluavan tietää, että on oikeasti ostamassa jotain.
Kun niitä huijareita on myös siellä myyjäpuolella...
(enkä nyt tarkoita viestiketjun aloittajaa!)
Ja mikä tekee ostajaehdokkaasta huijarin?
Näkyy haluavan tietää, että on oikeasti ostamassa jotain.
Kun niitä huijareita on myös siellä myyjäpuolella...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Kyllä tuo alesna pakua on ihan tuttu huijari. Itekki saanu mailia.
Ymmärrän toki että huijareita on molemmin puolin, mut on asian niin ettei musta myyjän tarvii mitään todistella yhtään mitään ennen ku joku vaivautuu paikan päälle koslaa kattomaan. Sitten on ostaja jossain määrin todistanu olevansa kiinnostunu ja siittä alkaa sitten myyjän "todistelu".
Raivostuttavia nää! Keinot vaan tuntuu olevan nii vähissä näitten kans. Ystävämme poliisikaan ei voi mitään kun resurssit on satsattu tutkapartioihin (tämä oli vitsi vaikka vituttaa nekin). Lainkoura näitävastaan on kyllä onneton!
Ymmärrän toki että huijareita on molemmin puolin, mut on asian niin ettei musta myyjän tarvii mitään todistella yhtään mitään ennen ku joku vaivautuu paikan päälle koslaa kattomaan. Sitten on ostaja jossain määrin todistanu olevansa kiinnostunu ja siittä alkaa sitten myyjän "todistelu".
Raivostuttavia nää! Keinot vaan tuntuu olevan nii vähissä näitten kans. Ystävämme poliisikaan ei voi mitään kun resurssit on satsattu tutkapartioihin (tämä oli vitsi vaikka vituttaa nekin). Lainkoura näitävastaan on kyllä onneton!
-Know your enemy-
Tai näin:
"Halloo, onko huollossa? Hukkasin täällä työmatkalla autoni ainoan koodatun avaimen. Tarvitsen uuden. Valmistenumero on............... Ystävälläni on kopio rekisteriotteestani, noutaessaan avaimen, toimittaakseen sen minulle. Soittakaa tähän numeroon kun avain on valmis" =)
"Halloo, onko huollossa? Hukkasin täällä työmatkalla autoni ainoan koodatun avaimen. Tarvitsen uuden. Valmistenumero on............... Ystävälläni on kopio rekisteriotteestani, noutaessaan avaimen, toimittaakseen sen minulle. Soittakaa tähän numeroon kun avain on valmis" =)
Mara
"Ei saa jäädä mutkaan makaamaan!"
"Ei saa jäädä mutkaan makaamaan!"