Terveisiä tuonpuoleisesta
Terveisiä tuonpuoleisesta
Että tyhmää vituttaa.... Menin tuossa männä keväänä myymään Harrikan (FXST):n kun oikein kuvittelin enduron olevan se mun juttu. Mulla kun nääs ei oo varaa pitää kahta pyörää tallissa.... No tuli katuenduro ostettua.... Olihan se kivaa joo, vaan helekutin hankala löytää paikkoja, missä saa ajella. Ja se puuduttava tiellä ajo.. Koko ajan tuntu, että se JOKIN puuttuu.... Nyt tässä kärkkymässä paluuta takaisin tuumaisiin Twineihin.... Ostoa rajoittaa vaihtamisen vaikeus. Kukaan ei haluu ostaa yksityiseltä. HD liikkeet ei haluu ottaa vaihdossa eksoottista katuenduroa.... Oma peli markkinoiden halvimmalla hinnalla netissä....
Josko nyt tajuaisi, että perusasioiden äärellä sitä ihminen viihtyy, ja HD musta on ja kuuluu siihen kategoriaan...
Kunhan saan taas HD:n alle, saatan morottaa taas vastaantulijaa...
Missä oot mun bobber, missä??
PS. mua ei sit kannata ottaa vakavasti....
Josko nyt tajuaisi, että perusasioiden äärellä sitä ihminen viihtyy, ja HD musta on ja kuuluu siihen kategoriaan...
Kunhan saan taas HD:n alle, saatan morottaa taas vastaantulijaa...
Missä oot mun bobber, missä??
PS. mua ei sit kannata ottaa vakavasti....
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
-
Grasschopper1
Re: Terveisiä tuonpuoleisesta
Eikös noi liikkeet,mitkä myy muitakin merkkejä,ota vaihdossa?Uskoisin,et ottaa,mutta mitä hyvittävät,se on sitten toinen juttu.
Jep, mutta sielläpä ei ole tarjolla sitä mun tulevaa exää.....Grasschopper1 kirjoitti:Eikös noi liikkeet,mitkä myy muitakin merkkejä,ota vaihdossa?Uskoisin,et ottaa,mutta mitä hyvittävät,se on sitten toinen juttu.
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
BUELL ULYSSEYS 
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Noup.... HDTurre kirjoitti:BUELL ULYSSEYS
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Tuolla Kuopion Jammusentterissä on yks EVO HD-bopper myynnissä, vaihdappa siihen. Vehje kunnossa. Paluu arkeen vai pitääkö sanoa juhlaan helpompaa, pyörässä nappularenkaat. Se on hienosti tehty boppis näyttelykampe. Itte oisin ostannu mut on 2 projektia päällä heritagen lisäksi.
Sorry, sen verta new school, että pitää olla kumiripusteinen, tai TC88B koneellaRöpöttäjä kirjoitti:Tuolla Kuopion Jammusentterissä on yks EVO HD-bopper myynnissä, vaihdappa siihen. Vehje kunnossa. Paluu arkeen vai pitääkö sanoa juhlaan helpompaa, pyörässä nappularenkaat. Se on hienosti tehty boppis näyttelykampe. Itte oisin ostannu mut on 2 projektia päällä heritagen lisäksi.
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
mikäs hyvässä evossa voi olla vikana, jos ei bobber tyyli kiinnosta niin pienellä vaivalla saa mitä vaan aikaseks (kohta on koko talvi aikaa väsätä) ?ezmo kirjoitti:Sorry, sen verta new school, että pitää olla kumiripusteinen, tai TC88B koneellaRöpöttäjä kirjoitti:Tuolla Kuopion Jammusentterissä on yks EVO HD-bopper myynnissä, vaihdappa siihen. Vehje kunnossa. Paluu arkeen vai pitääkö sanoa juhlaan helpompaa, pyörässä nappularenkaat. Se on hienosti tehty boppis näyttelykampe. Itte oisin ostannu mut on 2 projektia päällä heritagen lisäksi.
moni sitäpaitsi haaveilee evosta!
ehkä jatkat vaan sillä endurolla ja unohda HD, ei kaikkien tarvi ajaa hoodeella...
"HASTA LA PISTA"!
Juu hasta la pusta vaanmaicol kirjoitti:mikäs hyvässä evossa voi olla vikana, jos ei bobber tyyli kiinnosta niin pienellä vaivalla saa mitä vaan aikaseks (kohta on koko talvi aikaa väsätä) ?ezmo kirjoitti:Sorry, sen verta new school, että pitää olla kumiripusteinen, tai TC88B koneellaRöpöttäjä kirjoitti:Tuolla Kuopion Jammusentterissä on yks EVO HD-bopper myynnissä, vaihdappa siihen. Vehje kunnossa. Paluu arkeen vai pitääkö sanoa juhlaan helpompaa, pyörässä nappularenkaat. Se on hienosti tehty boppis näyttelykampe. Itte oisin ostannu mut on 2 projektia päällä heritagen lisäksi.
moni sitäpaitsi haaveilee evosta!
ehkä jatkat vaan sillä endurolla ja unohda HD, ei kaikkien tarvi ajaa hoodeella...
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Heil Vibrania,lauloi aikoinaan edesmennyt Alex Harvey.Ja taisi olla oikeassa.Kyllä se EVO on tärissyt riittävästi ja hyvä niin.EVO on ollut motor-companyltä tähän saakka ylivoimaisesti paras MOOTTORI.Jos se häviää historiaan,niin paskaveto tehtaalta. S&S Wedge saattaa olla oudon näköinen,mutta silmä tottuu....
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Tuli niin varmasti, että perusteluja ja kokemuksia tc:stä ja muista malleista jää kaipaamaan.maicol kirjoitti:no kyllä siis TC se paras kone on!!!
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Nonii, rauha. Tais lähtee taas tälle raiteelle tääkin juba.
Mun puolestä tämä hetken mielijohdesäikeen voi lukita tai poistaa....
Mun puolestä tämä hetken mielijohdesäikeen voi lukita tai poistaa....
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
-
MrX
katos toi;
http://www.rmheino.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
useita erilaisia Harrikoita tarjolla.
Varmasti käy vaihdon välineenä kiinalainen, itävaltalainen tai saksalainen enduro
http://www.rmheino.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
useita erilaisia Harrikoita tarjolla.
Varmasti käy vaihdon välineenä kiinalainen, itävaltalainen tai saksalainen enduro
Sinäkin Pertti voit vapaasti kertoa omista kokemuksista eri koneista.Pertti kirjoitti:Tuli niin varmasti, että perusteluja ja kokemuksia tc:stä ja muista malleista jää kaipaamaan.maicol kirjoitti:no kyllä siis TC se paras kone on!!!
Tässä on viime aikoina tullut löpistyä sen verran paljon että nyt totean vaan että: Kaikessa on vaikea olla paras
ja joka koneessa on joku asia parasta. Periaatteenani on yleensä se että oma on paras ja kaunein.
Pannusta lähtien kaikki uudemmat (ilmajäähd)koneet on tullu jollain lailla tutuksi, toki voi olla että joku vanhempi kone on kuitenkin "parempi" .
Tuo em. heitto TCn paremmuudesta olikin tarkoitettu joukkina sille ainaiselle paremmuuden todistelulle
tyyliin "Evo sucks" ja että shoveleita ei aina arvosteta ja mitä milloinkin...
"HASTA LA PISTA"!