YLE 1 aamu-TV:ssä chopperista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Joe Cool
Viesti:

YLE 1 aamu-TV:ssä chopperista

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Tulipa tänään pitkä pätkä vesisateessa chopperista. Tässä linkki artikkeliin:
http://yle.fi/uutiset/ohjelmat/aamu-tv/ ... 92073.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehkäpä itse juttukin tulee johonkin arkistoon jossain vaiheessa :roll:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Kaapeli
Viesti:

Re: YLE 1 aamu-TV:ssä chopperista

Viesti Kirjoittaja Kaapeli »

Kun klikkaa tuon artikkelin kuvaa -> filmi lähtee pyörimään ;-)
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Toimittaja kohtuu hereillä - Andylle propsit siitä ettei ilmekään värähtänyt vaikka jätkä oli litimärkä jo 5 min kohdalla :D Any publicity is good publicity, Andy muutenkin henkilönä (sanavalmis, hyvä ulosanti) oiva valinta haastattelun kohteeksi.
Loud pipes save lives.
Joe Cool
Viesti:

Kaapeli kirjoitti:Kun klikkaa tuon artikkelin kuvaa -> filmi lähtee pyörimään ;-)
Joo, siinä oli nyt se nuoli keskellä. Melkein väittäisin, että sitä ei ollut silloin kun sen tuoreeltaan kurkkasin :roll: Oli nimittäin päivitetty 15 min viestini lähettämisen jälkeen jotain ko. sivulle :mrgreen: Tai sitten minun pitää ruveta vaatimaan noita nuolia pistekirjoituksella ruudulle :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Joe Cool kirjoitti: Tai sitten minun pitää ruveta vaatimaan noita nuolia pistekirjoituksella ruudulle :lol:
Tarviiko opaskoira sivuvaunun ? entäs kypärän :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Kaapeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaapeli »

Joe Cool kirjoitti:
Kaapeli kirjoitti:Kun klikkaa tuon artikkelin kuvaa -> filmi lähtee pyörimään ;-)
Joo, siinä oli nyt se nuoli keskellä. Melkein väittäisin, että sitä ei ollut silloin kun sen tuoreeltaan kurkkasin :roll: Oli nimittäin päivitetty 15 min viestini lähettämisen jälkeen jotain ko. sivulle :mrgreen: Tai sitten minun pitää ruveta vaatimaan noita nuolia pistekirjoituksella ruudulle :lol:
Juu eipä ollut nuolta silloinkaan kun minä kurkkasin.. näpsäytin puolivahingossa kuvaa... ja hups ;-) Btw. ihan naseva pätkä kesäisessä kelissä :-D
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
Joe Cool
Viesti:

Sepixlh kirjoitti:
Joe Cool kirjoitti: Tai sitten minun pitää ruveta vaatimaan noita nuolia pistekirjoituksella ruudulle :lol:
Tarviiko opaskoira sivuvaunun ? entäs kypärän :D
Ei tarvitse vaunua, kurkkinoon olan yli :mrgreen: Mutta suojalasit ja avokypärän toki :lol:
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Asiallinen pätkä! :D
Kuva LIFEMEMBER
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Vau! Kiitti linkistä ketjun aloittajalle.
Oivallista Yle-osaamista (toim. Juha Hietanen), aivan eri maata ja laatua kuin eräänkin päärallireportaasin jonninjoutavat ja laahaavat plörinät.

.
The bigger, the better.
Joe Cool
Viesti:

JuicyFruit kirjoitti: Kiitti linkistä ... Oivallista Yle-osaamista (toim. Juha Hietanen)
Kiitos kiitoksista ja toimittaja tosiaan oli ajan tasalla, ei saanut yhtään tuunaus-sanaakaan sotkettua joukkoon, kuten se aamu-TV:n vakiomies, joka siellä tuunaa kaikkea :lol:

Ja haastateltava tosiaan oli hyvä, ei ollut mitään havaintoa hepusta aiemmin, vaikka nimen olin toki kuullut. Tuolla taidolla ja asenteella kyllä pärjää alalla :!: Se sateessa täysin pokkana seisominen kyllä kielii pitkästä pinnasta, jota tällaisessa rakentamisessakin tarvitaan 8) Toimittajan piti jopa sanoa, että tule vaan sieltä lammikosta pois :lol:
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Joe Cool kirjoitti: Ja haastateltava tosiaan oli hyvä, ei ollut mitään havaintoa hepusta aiemmin, vaikka nimen olin toki kuullut. Tuolla taidolla ja asenteella kyllä pärjää alalla :
Täältä lisää jos on mennyt Andyn tekemiset aiemmin ohi ---> http://www.flyingchoppers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ss454
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ss454 »

Mala Suerten olin näkevinäni keväällä Orimattilan rompemarkkinoilla. Olikohan mestari itse vai joku jo silloin tuon ostanut paikanpäällä. Pyörä siinä normi motoristiparkissa eli ajaen tuotu luultavasti paikalle. Pikkusälli mukana sen verran kärsimättömänä, että ei voinut jäädä mahdollista kuskia bongaamaan. Mutta pyörä todellakin sen näköinen kuten esittelytekstissä että kaikki ei varmasti usko koko laitteen edes käynnistyvän.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

ss454 kirjoitti:Mala Suerten olin näkevinäni keväällä... ...Mutta pyörä todellakin sen näköinen kuten esittelytekstissä että kaikki ei varmasti usko koko laitteen edes käynnistyvän.
http://www.youtube.com/watch?v=pOUiMSZd ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin