Täältä varmaan löytyy joltain kokemuksia Usasta tuoduista V-Rodeista. Olisi ollut vailla tietoa joudutteko vaihtamaan pyöriinne osia että sen saitäällä kilpiin? Vai riittikö pelkästään tuo vastaavuustodistus?
T: Vrodia Usasta kuolannut
V-Rod Usasta
Re: V-Rod Usasta
Toin pari vuotta sitten vm '03 Rodin ja vaihtoon meni etulamppu+vilkunlasit+peilit+takasivuheijastimet keltaisiksi ja mittariston pohjapahvi (mi->km). Taka/kilpivalossa oli e-merkintä kuten myös putkissa. Tuo kyseinen yksilö oli titlen mukaan ensirekisteröity viikkoa 'liian myöhään', eli 17.6.2003 tuli voimaan pykälä jossa mm. nuo peilit vaadittiin e-hyväksytyiksi sekä jotain muita säännöksiä jotka kuitenkin todetaan vastaaviksi siinä esim. Sumekolta hankittavassa vastaavuustodistuksessa.
...niin ja jos päädyt tuomaan pyörän niin apua/vinkkejä muutostöissä kyllä mielellään annetaan. Mulla on myös noi orkkis e-putket tuolla tallin hyllyllä joita voin tarvittaessa lainata.
...niin ja jos päädyt tuomaan pyörän niin apua/vinkkejä muutostöissä kyllä mielellään annetaan. Mulla on myös noi orkkis e-putket tuolla tallin hyllyllä joita voin tarvittaessa lainata.
Kiitoksia tiedoista niistä oli apuva tälle hankinta päätöselle eli nyt ei muuta kuin e-bay:n ja pyörää huutamaan.
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Varaudu riskeihin lukemalla ensin http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=38587" onclick="window.open(this.href);return false;
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
-
harley-pilot
- Viesti:
Riskit on aina tiedostettava ostettaessa jotain netin kautta.Tuossa mainitussa ketjussa minua ihmetyttää tämä suomalainen väikäsi? Mihin sitä tarvitaan? Itse en käyttäisi mitään välikättä joka sijaitsee härmässä sehän on yhtä kaukana kohteesta kun minä. Jos ottaa väikäden niin sen on oltava sitten USA:ssa. Toinen mahdollisuus on heti oston jälkeen toimitus paikkaan mistä se kuljetetaan suomeen, esim Amertarding Floridassa. On suomalaisten pyörittämä fïrma joka tuo tavaraa suomeen. Näin saa hyvin lyhyessä ajaa tietää tuliko tavara perille ja missä kunnossa. Tai sitten menee itse paikan päälle ja vie pyörän kuljetus liikkelle.
Juurikin näin kuten harley-pilot toteaa. Molemmilta rannikoilta ja ainakin teksasista löytyy Suomalaisia 'huolitsijoita' jotka kyllä hoitaa myös tuon paperirumban sekä rahdit jne. siellä päässä sekä sitten pakkaa roinat konttiin ja laittaa tulemaan tänne pohjolan perukoille. Itselläni on vain hyviä kokemuksia heistä (on tullu jenkkipikkaria ja pyörää hankittua heidän avustuksellaan) - ja toki jos tuota tekee (ja on tehnyt vuosikaudet) työkseen niin äkkiä bisnekset haihtuu jos homma ei toimi sovitulla tavalla.